240. forduló, 242. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 2. 8h:28'
EZ A 976. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
977. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 16 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+505 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+201 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 381. Kapsz 6 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 2. KP: vv 247 0 0 elmormolod a 247. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy szemmelverés varázs hatalmát. Felkészülsz a szemmelverésre. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 369.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 368.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 367.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 365.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 335. Kapsz 6 VP-t.]

h 1387 95 107 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133
45
46
47
(132,46) kőtorony (#665)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Van itt egy jósda (577. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 2 VP-t.]

le 1541 127 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat a 127. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét.
Elrakod a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

kf 1551 1559 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 325.]
Leveszed a jégkoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy sötét ölész. Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [15 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 3 VP-t.]

le 1551 leveszed/lerakod az 1551. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

kf 1978 1541 kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a jégkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Észreveszel egy sörsátrat. Felfedeztél egy Khór szobrát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 16, összesen: +14 ÉP}

Van itt egy Fősátor (770. épület.).
Összeakadsz Diz-ohhal. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea színesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasállata egy csataremák! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 380 életpontot sebeztél. [+4% tau] Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 kábító nyilacska. Lövedéked átfúrja Diz-oh testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-4 támadás, -4 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Diz-oh fejét. (9 támadással 1036 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Ököllel Diz-oh néhányszor megcsapja a jobb oldaladat. A Kos Csapásának módszerét mutatta be. (6 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +54 ÉP.) Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 24 000 tapasztalati pontot kaptál. A fene a nagyhangú arénabajnokába, hogy DEM-mel mászkál! gondolod füstölögve magadban, amikor megakad a szemed valamin. Úgy látszik nem működött megfelelően a DEM, így itt maradt valami tárgya a nyavalyásnak! Nahát, ez egy kvazár kesztyű [kvazár kesztyű ládikóba-> (97,107)-> 60 arany, -2 ÉP]! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 272, gyógyulás: 203, összesen: -69 ÉP}


(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 2, gyógyulás: 17, összesen: +15 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nagyobb monolitot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összefutsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [16 pontot használtál fel, van még 294. Kapsz 3 VP-t.]

ve 8 1 megveszed a 8. tárgyat 1
Vásároltál 1 szöges bunkót. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ve 111 1 megveszed a 111. tárgyat 1
Vásároltál 1 hosszú íjat. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ve 129 100 megveszed a 129. tárgyat 100
Vásároltál 100 sallank nyilat. 800 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 111 129 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 129. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként sallank nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

flh 1 129 felt. lőfegyver haszn. 1 a 129. tárggyal
Ok, FLH 1 129 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

flh 40 849 felt. lőfegyver haszn. 40 a 849. tárggyal
Ok, FLH 40 849 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 3 6 7 mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +12% bányászat.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A rőtmanó berzerker karma a fejed mellett suhan el! A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske [berzerker tüske ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 908 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint). Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [131,46] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy holle anyó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 444 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a kék rothasztó jobb első lábát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {HD:} Szöges bunkóval gyengén megütöd a kék rothasztó testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 109, gyógyulás: 68, összesen: -41 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. (Önanalízis: +9% versengés.)
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed:
- Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem! A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 karbin plazma, 2 tüskecsapda, 8 kazmár gyökér, 9 fülemüle agyar, 2 grifftojás. (Önanalízis: +9% versengés.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+544 varázspont.)

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 10 VP-t.]

m 1 6 8 mozogsz északkeletre, nyugatra, északra
[131,44] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Nantosvelta lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [130,44] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: egy bőrsisak és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {HD:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc nyakát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus jön feléd.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {HD:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. (Önanalízis: +19% felderítés.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ki-Nyú Vacc. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,43] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +12% bányászat.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy elhagyott bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [62 pontot használtál fel, van még 180. Kapsz 12 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[131,42] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Látsz egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +12% bányászat.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}


(Továbbmész...) [132,41] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Inez irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 4 VP-t.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

ef 95 531 energia fejlesztése 95
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 30 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 2, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 379 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL
Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 119. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 52 (69) Szint: 49 Merészség: 8/5 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (47) Támadás: 133 (137) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (55) Védekezés: 154 (163) Menekülés: 1 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 27 (59) Életpont: 1445/1045 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 7
Szerencse: 35 (79) Varázspont: 1244/1133 Pénz: 23334 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 84/50 Pszi pont: 445/17
Eddig összesen 3530 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46 491 TP-t kaptál. Jelenleg 18 802 844 TP-d van. A következő szinthez még 1 197 156 TP szükséges. Trófeáid: tleikan amazon, quwarg széltáncos, bumshir óriásmacska. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 39/93 szúrófegyverek: 15/74
vágófegyverek: 7/11 ütőfegyverek: 1/83 (+183%) lőfegyverek: 1/66 (+166%)
dobófegyverek: 33/38 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); sallank nyíl (#129) (1 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 96,100
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 35/34 (+10%) 3. mászás: 36/62
4. csapdakészítés: 34/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/26 6. gyógyítás: 3/35
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 12/40 (+19%) 9. szörnyidomítás: 4/54
10. teológia: 21/62 (+20%) 11. taumaturgia: 90/56 (+8%) 12. szerencsejáték: 7/97
13. versengés: 19/99 (+18%) 14. harcművészetek: 35/0 15. zene: 4/28
16. szörnyismeret: 13/30 17. pszi: 59/7 (+7%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 5/38 20. bányászat: 17/68 (+54%) 21. testépítés: 5/77
22. úszás: 14/12 23. főzés: 20/39 24. csapatmunka: 4/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), északi tűzsárkány (#219), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (720,0) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) elme dominanciája (#247)
kí koncentráció (#69) szemmelverés (#137) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar katona (#691)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 47.
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 73 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6181 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
706 arany (#50) 1 manakristály (#500) 1 sallank karom (#128)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 hosszú íj (#111) 10 kaja (#2) 5 rézdarab (#70)
94 sallank nyíl (#129) 1 szöges bunkó (#8) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133
40
41
42
43
44
45
46
47
(130,43) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Dornodon oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(130,44) csontváz (#48), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720)
(130,45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), kaffogó hebrencsek (#88), arató csattanat (#144)
(131,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Dornodon oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(131,44) vérszomjas csüldő (#114), gumifa (#38), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(131,46) törpemammut (#115), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Fairlight oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kék rothasztó (#421)
(132,41) oltár, művészi porolit (#720), 23. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), térkapu (#452), 255. jellempróba, 44. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)

Üzenet küldése a karakternek