Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 29. 15h:05' EZ A 702. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 703. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1651 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 180 1 | t. energia kisütése: 180 1 |
ek 500 2 | t. energia kisütése: 500 2 |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10150 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 709 213 19 | bemész a 709. épületbe |
v 6 9999 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 1 5 3 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [120,33] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 32 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [121,34] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [121,36] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Látsz egy álomvirágot. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy liumbe. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a liumbe testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [121,37] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó bal lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgoró testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orgoró bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az orgoró ollóját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az orgoró fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [122,39] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy legyengült szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szutykos remák testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle bal lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [122,40] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 244 3 |
TUDATI ENTITÁS A Közös Tudatok mértéktelen mennyiségű tudati energiát halmoztak fel a Világégés óta, ami most felkeltette egy nagyragadozó figyelmét. A kasztroplanáris tér korántsem végtelen, és lakatlan. A felelőtlen terjeszkedéseteknek vége! Meg kell védenetek a tudati energiáitokat, ha nem akarjátok elveszíteni az általuk nyert hatalmat. Nem tudom, melyik entitás szemelt ki titeket prédájául, de ezek sosem járnak egyedül. Számos szolga és csatlós kíséri őket, akik bármit megtesznek a gazdájuk parancsára. Elűzni nem lehet őket, csak úgy, ha rá tudjátok kényszeríteni őket a fizikai manifesztációra. A mostani támadás csak elrettentés, vagy figyelmeztetés lehetett, de ez az entitás nem tágít majd, amíg minden egyes Tudatot nyomtalanul el nem pusztít! Az általatok elfoglalt tudati teret sajátjának tekinti, és vissza akarja foglalni tőletek. Azt ajánlom, fogjatok össze, és együttes erővel próbáljátok valahogy megállítani! |
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY) Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat! |
PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY) A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első. |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY) A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
Erő: | 29 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 25 (23) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/27 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 317/160 | Jellem: | jó (462) | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 33 (35) | Varázspont: | 467/2 | Pénz: | 915 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 9/1 | Pszi pont: | 88/29 | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/82 | ökölvívás: | 3/19 | szúrófegyverek: | 26/51 (+5%) |
vágófegyverek: | 1/1 | ütőfegyverek: | 19/52 | lőfegyverek: | 25/71 (+3%) |
dobófegyverek: | 4/89 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/92 | 2. nyomkövetés: | 60/6 | 3. mászás: | 6/19 |
4. csapdakészítés: | 15/92 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/81 | 6. gyógyítás: | 44/84 (+75%) |
7. titkosírás: | 4/7 | 8. felderítés: | 18/71 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 4/84 |
10. teológia: | 27/65 (+16%) | 11. taumaturgia: | 38/64 (+13%) | 12. versengés: | 5/30 (+45%) |
13. zene: | 18/23 (+11%) | 14. szörnyismeret: | 7/9 | 15. pszi: | 13/13 (+17%) |
16. vadászat: | 5/65 (+11%) | 17. bányászat: | 28/29 (+11%) | 18. úszás: | 6/61 |
19. ordítás: | 6/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), áeratikus hasnyák (#243) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
éber kakukk (#3) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | villámcsapás (#50) | >> | dögkeselyű (#174) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt quwarg (#202) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | epokitféreg (#147) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
lángcsóva (#31) | >> | süvítő rája (#113) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | semlegesek (#989) | tompítás (#40) | >> | gonoszok (#988) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 20653. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 97. |
Összsúly: 74.12 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
155 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | halcsont (#390) | 3 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
10 | tüske (#22) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | fáklya (#36) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 7 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |