Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 9. 15h:40' EZ A 300. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD 301. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5699 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
fa 1099 5175 1 | feladod az 1099. tárgyat az 5175. kalandozónak (1 darabot) |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
d 1120 | eldobod az 1120. tárgyat |
d 1120 | eldobod az 1120. tárgyat |
ek 7 20 10 | t. energia kisütése: 7 20 10 |
vv 364 227 182 | elmormolod a 364. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
m 3 1 7 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvágod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 122 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a varkaudar iszákos jobb lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével felnyitod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvágod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
hh 1760 1534 | használod az 1760. tárgyat az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor nyakát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 134 életpontot sebeztél. A velociraptor feléd harap, de sikertelenül. A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
hh 313 313 500 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat az 500. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 1.]
m 4 | mozogsz délre |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 830 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 830. tárgyat |
szk 189 | keresed a 189. szörnyet |
tk 15 2938 | többszemélyes kaland 15 2938 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY) Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt. |
RAIA ANGYALA (333. LÉNY) Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat. |
SIR RASOLPHIUS (334. ELLENFÉL) Balga az, aki Sir Rasolphiust, ezt a magasrangú szent lovagot kihívja maga ellen. Egyrészt, kevés halandónak van esélye egy 40. szintű pap-lovag ellen, másrészt, Sir Rasolphius olyan nagy kegyben áll Raiánál, hogy ha egy démonherceg molekulákká dizintegrálná, még akkor is feltámasztanák valamilyen módon. És egy dühösen feléledő Rasolphiussal utána már hiába is próbálnál tárgyalni... Ha pedig a lovag oldalán fityegő démonölőre fáj a fogad, nos, annak van békésebb módja is, hogy megszerezd. |
THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY) Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY) A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek. |
ALBINÓ KÜKLOPSZ (338. SZÖRNY) A magashegységben néha összeakadhatsz a havas tájhoz tökéletesen alkalmazkodott, az átlag küklopszoknál és jóval nagyobbra nőtt szőrös albinó küklopszokkal. Amikor a fehér arcon virító piros szem rád néz, rögtön a hideg futkos a hátadon, aztán már repül is feléd a gigantikus jégtömb. Vigyázz, az albinó küklopsz igen jól tud célozni! |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
DŰNELORD (341. SZÖRNY) A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent. |
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. |
MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY) Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen hatalmú varázstárgy számos speciális képességgel bír, amelyek legtöbbjének használatához több évszázada praktizáló ősmágusnak, de legalábbis a mágiában járatos ősöreg Thargodannak kell lenned. Az egyszerű halandók számára sem teljesen használhatatlan azért a pálca. Ha egy harc végeztével életerőd menekülés% alá zuhan, automatikusan maxba gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.) |
KRUGROG MAMA TERÍTŐJE (507. TÁRGY) Krugrog mama legendás ork bandavezér volt, még a Namír háborúk előtti időkben. Az általa vezetett csapat több mint 29 évig működött sikeresen, köszönhette ezt elsősorban annak, hogy képesek voltak a leglehetetlenebb helyeken is elrejtőzni: sivatagokban, hegyek tetején, bűzös mocsarakban. Persze rögtön felvetődik a kérdés, hogyan tudtak ilyen helyeken az orkok megélni? A válasz alighanem Krugrog mama terítőjében keresendő. Ha megterítenek vele egy asztalt, az azonnal tele lesz étellel, itallal. Asztal híján te legfeljebb a földre terítheted le a H 507 paranccsal, melynek eredményeképp azonnal kapsz három kaját és öt korty vizet. A terítőt egy körben egyszer használhatod. |
MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY) Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is. |
BŰVÖS LANT (509. TÁRGY) A bűvös lantból a hozzáértő kezek mesés dallamokat képesek előcsalogatni. Nem csoda, hogy a legsikeresebb bárdok a bűvös lant "húrjai közül kerülnek ki." Ha a H 509 paranccsal, a bűvös lanttal muzsikálsz, zene szakértelmed 25%-al jobban fejlődik, és ha az előadást a városban tartod, sokkal nagyobb sikerre számíthatsz, mint egyébként. A bűvös lant használatához min. 10-es zene szakértelem szükséges. |
OSTROMLÉTRA (510. TÁRGY) Bárki, aki közepesen képzett a várharcászatban, tudja, hogy ostromhoz nemigen lehet hozzálátni ostromlétra nélkül. A helyi erődöcskékhez szükséges rövid ostromlétra elkészítése ugyan kevés hozzáértést igényel, de annál több türelmet. Az ostromlétrát ritka vagy sűrű erdőben tudod elkészíteni, 60 TVP árán, további alkotóelemekre nincs szükség (minden hozzávaló kitermelése benne van a 60 TVP költségben). Sajnos az ostrom során még akkor is hátrányban vagy, ha létrán próbálsz fölmászni: nem használhatsz lő ill. dobófegyvert, és -6 támadásod van. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
MÁGUSBOT (521. TÁRGY) A mágusbot a nagyhatalmú varázslók fegyvere, egy közel két méteres, apró faragásokkal díszített vastag bot, végén egy csillogó gyémánttal. Ez egy mindössze D6 sebzésű ütőfegyver, amely használatakor van +3 támadásod, ezenkívül állandóan +3 védekezést jelent. Az igazi vonzereje persze nem ez, hanem a harci körönként ellőtt, 30. szintű villámcsapás varázslat. A mágusbot forgatásához minimum 25-ös szintű taumaturgia szükséges, elkészítésének módja nem ismert. |
MÁGIKUS GYERTYA (1600. TÁRGY) A nagyobb hatalmú, bonyolultabb pentagrammák, idézőkörök, és egyéb mágikus rajzolatok működtetéséhez általában nem elegendő a rúnák megidézése, szükséges azok hatásának időleges stabilizálása is. Nos, erre való ez a gyertya. A hozzávalók: 3 nektoraf faggyú, 1 sáfránypor, 1 álompor, 1 Thargodan esszencia, a varázstárgykészítés varázslat és 50 TVP. Persze a gyertya önmagában, a varázsrúnák ismerete nélkül semmire sem jó, ezért nem kell (és mivel értelmetlenség lenne, ezért nem is fogod) a H paranccsal használni. Ne aggódj, amikor szükséged lesz erre az alkarnyi, vaskos, és nehéz mágia fókuszra, automatikusan elő fogod venni! |
FÖLDELEM-IDÉZÉS (385. VARÁZSLAT) Bizonyára már te is hallottál arról, hogyan állítanak más varázslók bazalt- és gránitelementálok a szolgálatukba, és hitted, hogy a földelementálok megidézésével sokkal többet is el lehet érni, mint csupán ennyit. Nos, a most megtanult varázslattal egy sokkal hatalmasabb földelementál megidézésére van lehetőséged, egyenesen az egyik őselemi létsíkról. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 6 szögletes követ igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy sziklaszilárd földelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból leföldeli az elektromosságot, ezért a villámvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
Erő: | 32 (37) | Szint: | 27 | Merészség: | 9/6 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 32 (36) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 31 (41) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/11 év |
Egészség: | 30 (53) | Életpont: | 690/690 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (53) | Varázspont: | 879/879 | Pénz: | 21001 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/1 | Pszi pont: | 229/327 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/40 | ökölvívás: | 16/62 (+11%) | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 30/88 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 2/59 |
dobófegyverek: | 28/47 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 47/50 (+24%) | 3. lopás: | 4/53 (-200%) |
4. mászás: | 14/4 | 5. csapdakészítés: | 20/77 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/69 (+8%) |
7. gyógyítás: | 26/85 | 8. titkosírás: | 14/19 | 9. felderítés: | 21/84 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 19/11 | 11. teológia: | 38/67 (+13%) | 12. taumaturgia: | 41/28 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 3/0 | 14. versengés: | 13/80 | 15. harcművészetek: | 14/64 |
16. zene: | 14/92 | 17. szörnyismeret: | 44/80 (+4%) | 18. pszi: | 25/30 (+1%) |
19. zárnyitás: | 12/12 | 20. vadászat: | 17/57 (+1000%) | 21. bányászat: | 22/23 (+11%) |
22. úszás: | 5/19 | 23. főzés: | 8/12 | 24. csapatmunka: | 5/93 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer), halálmadár (#351), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tolvajvér (#364) | villámmágia (#227) | Symulf rúnája (#182) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tűzeső (#61) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jók (#990) | villámcsapás (#50) | >> | semlegesek (#989) | |
villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
villámcsapás (#50) | >> | törpe (#3) | villámcsapás (#50) | >> | 48. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | gonoszok (#988) | hhaar burka II (#162) | >> | semlegesek (#989) | |
hhaar burka II (#162) | >> | jók (#990) | hhaar burka II (#162) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez). |
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 2) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28765. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | brakkara (#1099) | 2 | csillogó nyakék (#1120) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 5 | smirglilevél (#29) | 1 | telerótt rúnalap (#1661) | |||
3 | tinta (#101) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 6 | ében toboz (#578) | 14 | kaja (#2) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | varázskő (#305) |