Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 7. 9h:24' EZ A 474. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD 475. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2396 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 234. tárgyat |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 257 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ek 7 12 7 | t. energia kisütése: 7 12 7 |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
a 272 1097 1 | átadod a 272. tárgyat az 1097. kalandozónak (1 darabot) |
aa 449 248 1141 | átadod a 449. tárgyat a 248. tárgyat az 1141. tárgyat |
aa 335 39 328 | átadod a 335. tárgyat a 39. tárgyat a 328. tárgyat |
aa 184 329 | átadod a 184. tárgyat a 329. tárgyat |
a 34 1097 1 | átadod a 34. tárgyat az 1097. kalandozónak (1 darabot) |
hu 651 348 | hulladék: 651 348 |
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a halálhozó nyakát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt.
(Továbbmész...) [73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 6500 TVP épült bele.)
fa 151 5089 20 | feladod a 151. tárgyat az 5089. kalandozónak (20 darabot) |
fa 152 5089 50 | feladod a 152. tárgyat az 5089. kalandozónak (50 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
ek 7 21 7 | t. energia kisütése: 7 21 7 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Ezüsttőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az ezüsttőrt a másikra rontasz. Ezüsttőrrel jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel eltalálod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
Erő: | 37 (43) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 44 (48) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 34 (36) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/373 év |
Egészség: | 31 (35) | Életpont: | 339/339 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 29 (33) | Varázspont: | 639/284 | Pénz: | 1291 arany | Kép. pont: | 27 |
Vérpont: | 28/12 | Pszi pont: | 181/93 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/65 (+132%) | ökölvívás: | 16/47 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 25/73 (+3%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 3/56 |
dobófegyverek: | 24/93 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/103 | 2. nyomkövetés: | 55/0 (-5%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 8/36 | 5. csapdakészítés: | 19/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/71 |
7. gyógyítás: | 10/55 | 8. titkosírás: | 4/106 | 9. felderítés: | 19/0 |
10. szörnyidomítás: | 12/2 | 11. teológia: | 33/66 (+15%) | 12. taumaturgia: | 28/13 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/54 | 14. versengés: | 12/92 (+8%) | 15. harcművészetek: | 14/10 |
16. zene: | 26/50 (+17%) | 17. szörnyismeret: | 20/42 (+18%) | 18. pszi: | *27/100 |
19. zárnyitás: | 9/92 | 20. vadászat: | 3/37 | 21. úszás: | 8/73 (+229%) |
22. főzés: | 5/58 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), ongóliant (#159), csontváz (#48), zombi (#49), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
nómenklatúra (#158), varkaudar behemót (#189), mélység fattya (#199), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), orgoró (#170) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4081) | felejtés (#68) (3296) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból! |
Összsúly: 131.91 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 500% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | csontpálca (#329) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 16 | kaja (#2) | 7 | kristályfolyadék (#449) | |||
10 | magszim bél (#103) | 1 | olló (#335) | 1 | pszi kő (#248) | |||
5 | rinóbőr (#651) | 1 | shinai gömb (#348) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
14 | Thargodan esszencia (#328) | 41 | vasérc (#152) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
107 | arany (#50) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 1 | ubuk tüske (#131) | 24 | víz (#27) |