Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 19. 12h:29' EZ A 427. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 428. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1222 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 138 19 165 | elmormolod a 138. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 224 53 28 | elmormolod a 224. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [156,77] A síkság után kisebb hegyek következnek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [157,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod az ongóliant testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 umbatari karkötő és egy obszidián függő. 3 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 165, gyógyulás: 83, összesen: -82 ÉP}
a 363 1532 19 | átadod a 363. tárgyat az 1532. kalandozónak (19 darabot) |
a 101 1532 30 | átadod a 101. tárgyat az 1532. kalandozónak (30 darabot) |
a 170 1532 25 | átadod a 170. tárgyat az 1532. kalandozónak (25 darabot) |
a 89 1532 90 | átadod a 89. tárgyat az 1532. kalandozónak (90 darabot) |
a 152 1532 50 | átadod a 152. tárgyat az 1532. kalandozónak (50 darabot) |
a 269 1532 12 | átadod a 269. tárgyat az 1532. kalandozónak (12 darabot) |
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [156,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 118, gyógyulás: 85, összesen: -33 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 386, gyógyulás: 84, összesen: -302 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [157,80] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 15, gyógyulás: 11, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 35, gyógyulás: 20, összesen: -15 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Te 12 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+21 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 341 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 34, gyógyulás: 33, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [159,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Te 33 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 93, gyógyulás: 33, összesen: -60 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg nyakát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [159,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
MAKRÓBŐVÍTÉS II. (582. TUDATI KÉPESSÉG) Tovább tökéletesíted azt az elmeállapotot, melyben az automatikus, rutin feladatok irányítását társaid tudati lenyomatai végzik, miközben te tudsz más, fontosabb dolgokkal foglalkozni. Ezentúl minden makródban a maximális parancshelyek száma 14-re nő. |
SZENT JOGAR (150. TÁRGY) A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). A HU 1 1 1 paranccs az összes tárgyról törli a HU beállítást. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. Tengerbe max. 1 mezőt tudsz beúszni, azaz tengermezőről tengermezőre nem tudsz tovbb mozogni. A tengernél is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
ARANY MORFMEDÁL (2499. TÁRGY) Az arany morfmedált azok kapták jutalmul, akik a legtöbbet tettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárása érdekében. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+4 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-4 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
Erő: | 34 (56) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (54) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 33 (42) | Védekezés: | 33 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 32 (41) | Életpont: | 826/276 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 37 (44) | Varázspont: | 1378/29 | Pénz: | 1659 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 49/29 | Pszi pont: | 169/207 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | *30/100 | szúrófegyverek: | 26/2 |
vágófegyverek: | 7/36 | ütőfegyverek: | 7/46 | lőfegyverek: | 21/78 |
dobófegyverek: | *23/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
160,78 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 316 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/89 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 48/5 | 3. mászás: | 18/24 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 32/65 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/56 | 6. gyógyítás: | 28/18 (+49%) |
7. titkosírás: | 4/42 | 8. felderítés: | 22/12 (+29%) | 9. szörnyidomítás: | 2/16 |
10. teológia: | 38/65 (+22%) | 11. taumaturgia: | 61/1 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 3/49 (+12%) |
13. versengés: | 23/24 (+25%) | 14. harcművészetek: | 27/60 | 15. zene: | 79/30 (+62%) |
16. szörnyismeret: | 6/4 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 1/69 |
19. vadászat: | 4/41 (+12%) | 20. bányászat: | 36/22 (+3%) | 21. úszás: | 2/96 |
22. főzés: | 8/64 (+12%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), troll bányász (#679) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (teljesítve) |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 46, 47, 65, 67, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16, 30, 34, 44, 49. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 978, az összesen kapott pontszám: 105360. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7235 TU szükséges.) |
Összsúly: 474.29 kg | Megterheltség: 180% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
107 | arany (#50) | 8 | drótszőr (#37) | 19 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 12 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | |||
15 | spiritusz (#170) | 30 | tinta (#101) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 50 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
2 | umbatari karkötő (#278) | 8 | víz (#27) |
153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|