Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 22. 15h:15' EZ A 251. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 252. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5172 SZÁMLA : XXXX |
lot 6 7 8 | lottózol 6 7 8 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 273 | kísérletezel a 273. tárggyal |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 24 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem jobb vállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Biami kvazárlándzsával megdöföd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [127,75] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a légirozmár testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a légirozmár jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [130,75] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy Pikoló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Pikoló bal lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a Pikoló testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a Pikoló agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Pikoló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fülemüle síp (ld. enc.). 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [131,76] Fák, mindenütt csak fák. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány kardfogú fülemüle nyomokat fedezel fel! Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a kardfogú fülemüle. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-32 varázspont.) Biami kvazárlándzsával felnyársalod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
id 146 140 | idomítod a 146. szörnyet 140 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [133,76] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Észreveszel egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (57 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fekete gyöngy, 3 tinta. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 1 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [134,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. {támadása: 10.} Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár fejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az élőholt sullár patájától. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
h 235 120 | használod a 235. tárgyat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
szk 139 | keresed a 139. szörnyet |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
Erő: | 40 (54) | Szint: | 25 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 29 (38) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 27 (39) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 27 (36) | Életpont: | 542/346 | Jellem: | jó (515) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 32 (39) | Varázspont: | 565/395 | Pénz: | 538 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 29/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 24 |
Óvatosság (labirintusokban): 4 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 93 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 88 (+1) | 2. nyomkövetés: | 44 | 3. mászás: | 10 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 26 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 15 | 9. szörnyidomítás: | 12 (+1) |
10. teológia: | 31 | 11. taumaturgia: | 6 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 7 | 14. zene: | 67 | 15. szörnyismeret: | 12 |
16. pszi: | 3 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 19 |
19. bányászat: | 29 | 20. főzés: | 2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 35 TVP-ért |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 10 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), nekrofunt (#173) (max. 2 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +31% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 11, 12, 19, 41, 42, 46, 58, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16, 17, 18. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 747 (limit: 1550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 86378. |
Összsúly: 381.12 kg | Megterheltség: 143% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
65 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | tinta (#101) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bordacsont (#16) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | spiritusz (#170) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 4 | vas dobónyíl (#189) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|