Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 23. 15h:03' EZ A 311. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 312. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5699 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kt 29 30 | elkészíted a 29. tárgyat (30 darabot) |
ek 116 50 313 | t. energia kisütése: 116 50 313 |
ek 7 4 11 | t. energia kisütése: 7 4 11 |
kf 1519 | kézbeveszed/felveszed az 1519. tárgyat |
bb 189 60 | beraksz a bankba a 189. tárgyat (60 darabot) |
hh 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüst kulcs, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 2974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 388 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 392 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1183, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar vajákos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 208 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos nyakát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 383, gyógyulás: 0, összesen: -383 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,117] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy borzalmas varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 75 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 3 2 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [200,119] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy csataremák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [201,119] A terep továbbra is ritka erdő. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy borzalmas varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és 5 arany, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
tk 4 1050 | többszemélyes kaland 4 1050 |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Erő: | 32 (38) | Szint: | 27 | Merészség: | 9/6 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 32 (37) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 31 (42) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/11 év |
Egészség: | 31 (55) | Életpont: | 702/701 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (54) | Varázspont: | 889/591 | Pénz: | 14432 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 229/386 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/40 | ökölvívás: | 16/77 (+15%) | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 30/94 (+3%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 2/59 |
dobófegyverek: | 28/52 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/93 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 47/68 (+14%) | 3. lopás: | 1/53 |
4. mászás: | 25/4 (+1100%) | 5. csapdakészítés: | 20/89 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/69 |
7. gyógyítás: | 29/53 (+34%) | 8. titkosírás: | 14/19 | 9. felderítés: | 21/94 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 19/11 | 11. teológia: | 39/3 (+20%) | 12. taumaturgia: | 41/50 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 3/0 | 14. versengés: | 13/80 | 15. harcművészetek: | 14/64 |
16. zene: | 14/92 | 17. szörnyismeret: | 45/6 (+26%) | 18. pszi: | 25/33 (+2%) |
19. zárnyitás: | 9/12 | 20. vadászat: | 7/57 (-1000%) | 21. bányászat: | 22/23 |
22. úszás: | 5/19 | 23. főzés: | 8/12 | 24. csapatmunka: | 6/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer), halálmadár (#351), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tűzeső (#61) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jók (#990) | villámcsapás (#50) | >> | semlegesek (#989) | |
villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
villámcsapás (#50) | >> | törpe (#3) | villámcsapás (#50) | >> | 48. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | gonoszok (#988) | hhaar burka II (#162) | >> | semlegesek (#989) | |
hhaar burka II (#162) | >> | jók (#990) | hhaar burka II (#162) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez). |
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 2) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
2008 II. félévének Vlagyimir díjas tudósa vagy. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 5 | kaja (#2) | |||
65 | vas dobónyíl (#189) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
99 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 20 | smirglilevél (#29) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |