Vulgo Madarbil 248. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. ápr. 22. 15h:10'
EZ A 456. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
457. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5571
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 387
Extra forduló: 18 |
|
VULGO MADARBIL KALANDJAI
175 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál,
ellenfelekre várva. A táborozás 6. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését,
elinalt a gyáva. A 7. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a
gyáva. A 7. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 7. napon
egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 25. napon egy láthatatlan
alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 40. napon egy láthatatlan alak megpróbált
lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 41. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled,
szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 42. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére
sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Az 58. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva
felsülését, elinalt a gyáva. A 74. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését,
elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 amul kulcsot (222 arany kikiáltási
áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról
utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 dizen
kulcsot (150 arany kikiáltási áron), 2 kholden kulcsot (222 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Összeakadsz egy
szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Egybõl bemutatkoztok egymásnak, õ Kis Vibi. Egy a szirén
köpenyét, egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens
kesztyûjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy
szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy
tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye:
koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással
szemben, és elkezdõdik a tánc.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy puha ütés
varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A közelharc elõtt ellenfeled még megereszt fúvócsõvel néhány
lövedéket. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Kis Vibi testét.
(3 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 tüske. Több lövedéke átfúrja a bal karodat. (3 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával súrolod Kis Vibi bal oldalát. (1
támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis Vibi borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a
testedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (5 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Ellenfeled
regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi megkarcolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled
regenerálódik! Nem találtad el! Ököllel Kis Vibi borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb oldaladat. Valami ismeretlen
mozgástechnikát vetett be. (5 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy
megszúrja a testedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100
varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon
maradtatok.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 amul kulcs
(eladási ár: 800 arany, ebbõl a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû
alakváltó nõvel. Fekete a bõre. De hiszen ismeritek egymást, õ Kis Vibi! Egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy
Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy
obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy
zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant
trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal
kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy
villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lõ rád. A
támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nem annyira meglepõ, hogy ellenfeled is fel van szerelve
lõfegyverrel - fúvócsõvel tüzel Rád. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több
lövedéked átfúrja Kis Vibi jobb lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Alaposan megsorozza a
testedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz.
Mandibulakaszával súrolod Kis Vibi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis
Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (4 támadástól
148 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi meghorzsolja a fejedet. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kicsit megvágod Kis Vibi bal vállát. (1 támadással 8 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis Vibi borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. A
Kobraharapás technikáját alkalmazta. (5 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis
Vibi épp hogy megszúrja a testedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 kholden kulcsot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 dizen kulcs (eladási ár: 920
arany, ebbõl a kezelési költség: 92 arany) ellenértékét. Az arénában bámészkodva találkozol egy kopasz, piros szemû
kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Bemutatkozik, az õ neve Tisztítótûz. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Mellkasán az Emberevõk tetoválását viseli. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom
fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd
védõgyûrût, egy tankány karmot és egy zafír védõgyûrût, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy
kisebb quwarg isten trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmezõ
Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Felálltok egymással
szemben, és elkezdõdik a tánc.
Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia...
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Mélyen
koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba
bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ubuk dobónyílat
markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a bal karodat. (4 támadástól 73 életpontot
vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ököllel Tisztítótûz gyilkos
csapásokat szórva összezúzza a bal lábadat. A Kobraharapás technikáját alkalmazta. (6 támadástól 222 életpontot vesztesz.)
Pengepajzzsal Tisztítótûz kicsit megvagdalja a testedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak
MAJDNEM. Ököllel Tisztítótûz borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb oldaladat. A Kobraharapás trükkjét
láthattad tõle. (5 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal Tisztítótûz néhányszor megkarcolja a nyakadat. (2
támadástól 17 életpontot vesztesz.) Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Az arénában bámészkodva találkozol
egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Á, hiszen ez Kis Vibi! Egy arany pikkelyvértet, egy
csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan
sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz
erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy
ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: koponyák gyûrûjében fekete obszidián
denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.
Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled puha ütés varázslatot lõ rád. Kevesebbet fognak
csapásaid sebezni! Mielõtt összecsapnátok, ellenfeled fúvócsõvel Rád lõ. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4
vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Kis Vibi bal lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 tüske. Alaposan
megsorozza a testedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kissé
megkarcolod Kis Vibi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis Vibi halálos
csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (5 támadástól 154 életpontot
vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi megkarcolja a bal oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod Kis Vibi testét. (2 támadással 10 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb lábadat. Valami
ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis
Vibi megböki a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A gyakorlástól megnõtt
tudásod (+1 vágófegyver). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod
a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.
Az arénában bámészkodva találkozol egy tüsi ezüsthajú, zöld szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Bemutatkozik, az
õ neve Megtorló. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy
hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr
Keresztjét, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy csápos otagi trófea, egy
acélkolosszus trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas
dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 24 életpontot sebeztél. Fúvócsõvel lõ Rád
ellenfeled. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Megtorló
bal vállát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 tüske. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (3 támadástól 38
életpontot vesztesz.) Hatalmasat kiált rád a másik: "Pusztulj!" 33 életpontot sebzõdtél a kiáltástól. Marokra fogva a
mandibulakaszát a másikra ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! Pusztítás Botjával Megtorló halálos csapásokat osztva péppé
veri a testedet. (5 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül
egy tûzesõ varázslat. 175 életpontot vesztettél. Pengepajzzsal Megtorló néhányszor megkarcolja a bal oldaladat. (2
támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Az arénában bámészkodva találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan
vörös szemû kobudera férfival. A bõre undorítóan nyálkás. Rögtön összeismerkedtek, õ Dark Angel. Dornodon
nagyhatalmú fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy regeneráló gyûrût, egy
rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg
trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredõ, kitárt
szárnyú háromfejû sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Üdvözlitek egymást, majd
megkezdõdik a párviadal.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre.
Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Dark Angel jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vad
csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod Dark Angel
jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Ököllel Dark Angel gyilkos csapásokat
szórva összezúzza a fejedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (5 támadástól 149 életpontot vesztesz.)
Rövid karddal Dark Angel kissé megkarcolja a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával
végigvagdosod Dark Angel fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Ököllel Dark Angel
halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen fura harcmûvész-technikát használt. (7 támadástól 178
életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon
maradtatok. Az arénában bámészkodva találkozol egy barna hajú, barna szemû ember férfival. Bemutatkozik, az õ neve
Ridvor Merdarogh. Raia korlátlan hatalmú fõpapja. Egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy
Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd
védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Chara-din fattya trófea
és egy kultúrmasztodon trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ
vikócmajom. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart.
Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeled egy
kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre
rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod Ridvor Merdarogh testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+4 életerõ). Biami kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (4 támadástól
137 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Ridvor Merdarogh valamennyire megsebezgeti a testedet. (2 támadástól 28 életpontot
vesztesz.) Mandibulakaszával épp hogy megvágod Ridvor Merdarogh testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+2 életerõ). Biami kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (4
támadástól 159 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Ridvor Merdarogh valamennyire megsebezgeti a testedet. (2 támadástól
33 életpontot vesztesz.) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Az
arénában bámészkodva találkozol egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Ohó, ez Kis Vibi! Egy
arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy
mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védõgyûrût, egy
szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy
orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye:
koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással
szemben, és elkezdõdik a tánc.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után
már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Fúvócsõvel céloz Rád ellenfeled, majd lõ. Feléd repül 3 tüske. Pár
lövedéke átjárja a testedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezt a támadást
elhibáztad! Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a bal lábadat. Valamilyen fura harcmûvész-technikát
használt. (5 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy megszúrja a
testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kicsit megvágod Kis Vibi
testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. A
Kobraharapás technikáját alkalmazta. (6 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis
Vibi épp hogy megszúrja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ez jó kis testmozgás
volt, mindketten talpon maradtatok.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 25
kaját (15 arany kikiáltási áron), 25 kaját (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Összeakadsz
egy barna hajú, barna szemû ember férfival. De hiszen ismeritek egymást, õ Ridvor Merdarogh! Raia korlátlan hatalmú
fõpapja. Egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy
obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy zafír
erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Furcsa jelvénye
van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami
kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Üdvözlitek egymást, majd
megkezdõdik a párviadal.
Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ
egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz.
Mandibulakaszával néhányszor súrolod Ridvor Merdarogh jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Biami
kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh nagy lendületekkel át- meg átszúrja a bal lábadat. (4 támadástól 151 életpontot
vesztesz.) Agyartõrrel Ridvor Merdarogh néhány helyen meghorzsolja a testedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
Mandibulakaszával épp hogy megvágod Ridvor Merdarogh testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Biami
kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (4 támadástól 147 életpontot vesztesz.)
Agyartõrrel Ridvor Merdarogh párszor épp hogy megérintgeti a testedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ez jó kis
testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 25 kaja (eladási ár: 55 arany,
ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a
sikeresen eladott 25 kaja (eladási ár: 100 arany, ebbõl a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján
felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vizestömlõt (1400 arany). Az arénában bámészkodva találkozol
egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. De hiszen ismeritek egymást, õ Kis Vibi! Egy arany
pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját,
egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet,
egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy
ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyûrûjében
fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hangos csatakiáltással egymásnak
rontotok.
Mielõtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lõ Rád fúvócsõvel. Feléd repül 3 tüske. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (3
támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával
épp hogy eltalálod Kis Vibi bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva
péppé veri a jobb lábadat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (5 támadástól 165 életpontot vesztesz.)
Mandibulakaszával néhányszor súrolod Kis Vibi testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel Kis Vibi borzalmas
ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. (5 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy megszúrja
a fejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Dagby the
Kell4es átadott neked a 67. napon 11 TU-t. Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét.
Faldarabok potyognak a fejedre! 198 életpontot sebzõdtél.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke.
Nem vette át tõled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 3 csontkulcsot (felajánlva 1000 aranyért).
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat
találsz a közvetlen közeledben! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben
elvesztett kontyos hollófekete hajszálat és egy szõrszálat egy bajuszból. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan
megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Két fordulód között meglátogatott a
húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyû
nyíl van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok
pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+24 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+114 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod az arénát.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy õrült varázsló fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ
néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 581.]
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom
varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]
[187,60] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei
emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca
végén feltûnõ alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A
végén persze gyõz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat õrjáratozó katona. Amint
eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. A következõ épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy
fegyvermester háza (631. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 566.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a
belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni
kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került.
Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló.
Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot
vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 536.]
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé
veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol
istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései
irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy
villámcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád
fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz:
elõkapod az õstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. Õstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg
kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva
kényszerít védekezésre. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc. Szereztél 1
szöges bunkót. Jól harcoltál! (+20 varázspont) 1368 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 506.]
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé
veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A
szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.)
Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy villámcsapás
varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy izomernyesztés
varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: elõkapod az õstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. Õstroll
agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 134 életpontot
sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A
másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függõ, 6 arany és egy borostyán függõ.
Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30
pontot használtál fel, van még 476.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a
belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan
imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak
rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végsõ
pusztulástól... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020
TP] [30 pontot használtál fel, van még 446.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a
belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan
imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak
rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól.
Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30
pontot használtál fel, van még 416.]
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé
veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A
szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem
síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen Tharr hangja tölti be a
teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 386.]
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé
veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol
istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került.
Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló.
Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot
vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 356.]
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé
veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A
szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem
síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Rettegve menekülsz, félve a végsõ megsemmisüléstõl... Hirtelen Tharr hangja
tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van
még 326.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a
belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni
kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került.
Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló.
Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot
vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 296.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a
belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan
imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra
került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Mormolsz, majd
ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 22 életpontot
vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod az õstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Õstroll agyalóval halálos
csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg
kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó
szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot
kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfû! Bár még soha nem
láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A
levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos
semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére mûködik. (+99 életerõ.) [70 pontot használtál fel, van
még 226.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
| [186,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Meglapulsz egy árok mélyén. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 rejtõzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz.
Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csapat õrjáratozó katona volt. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a
rejtekhelyrõl. (Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar
megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra
kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz.
[Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy épületet.
Közelebbrõl látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 214.]
szk 255 | keresed a 255. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy õrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel,
van még 211.]
be 634 | bemész a 634. épületbe
| Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki
bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tûzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál
fel, van még 206.]
ef 2 | energia fejlesztése 2
| Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.]
Nõ az önbizalmad! [+1 támadás, +1 sebzés.] A befejezéshez még 1330 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még
186.]
* 1. BP: | gyakorolsz a 316. tárggyal 1 pontért
| Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetõen fejlõdött a jártasságod az ütõfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod.
[1 pontot használtál fel, van még 185.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 182.]
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik
adószedõje. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 48 arany. Mi a fenét lehet ilyenkor
csinálni? Kényszeredetten elõveszel 48 aranyat, és lepengeted. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel
táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Mostantól több kezdeti és befejezõ parancsot
adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 182 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 182 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következõ
körben tehát 571 pontot költhetsz el.
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZÕ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejezõ parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a
KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévõ parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a
KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejezõ parancs törléséhez. A
plusz 5 kezdeti és befejezõ parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál
tartanak.
|
KARAKTERLAP |
Vulgo Madarbil, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd babarózsaszín. Tharr fõpap-jelöltje vagy. A Vérvörös Légió (#9128) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.
Erõ: | 29 (35) | | Szint: | 20 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 38 | | Támadás: | 22 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 35 (37) | | Védekezés: | 48 | | Menekülés: | 20 % | | Életkor: | 56/57 év |
Egészség: | 30 | | Életpont: | 410/225 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (41) | | Varázspont: | 471/57 | | Pénz: | 216 arany | | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 14/11 | | | | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 6 |
|
Eddig összesen 1145 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 521430 TP-d van. A következõ szinthez még 78570 TP szükséges. Trófeáid: adószedõ, ongóliant, orbitális mackósajt. A 248. fordulódban 19 arany adósságod lett a Fairlight banknál.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 6 | | ökölvívás: | 7 | | szúrófegyverek: | 8 |
vágófegyverek: | 10 | | ütõfegyverek: | 28 | | lõfegyverek: | 11 |
dobófegyverek: | 24 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << õstroll agyaló (#427) (100%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 31 (+1) | | 2. nyomkövetés: | 50 | | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 15 | | 5. csapdakészítés: | 13 | | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 49 | | 8. titkosírás: | 2 | | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 2 | | 11. teológia: | 27 | | 12. taumaturgia: | 23 (+1) |
13. versengés: | 1 | | 14. harcmûvészetek: | 3 | | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 19 | | 17. vadászat: | 8 | | 18. bányászat: | 30 |
19. úszás: | 2 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 40 TVP-ért csak 71. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot , csak egyszer) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Tharr hívõk (#996), törpe (#3), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), õrjáratozó katona (#274), varkaudar behemót (#189), õsdentor (#282), átokmurgattyú (#225), õrült varázsló (#255), kronotapír (#286), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
tharr haragja (#145, 16 VP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 19 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
szörnycsábítás (#83) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
villámcsapás (#50) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | | villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) |
villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fürgülés (#92) | >> | orbitális mackósajt (#229) | | tompítás (#40) | >> | õrült varázsló (#255) |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütõ (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetõleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 3 királynõ, 4 élõholt, 1 vadász, 1 nagymester. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | krapixlon fürdõruha (#454) | 1 | * | kvazár páncél (#251) | 1 | * | mágusköpeny (#453) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | mithril kesztyû (#463) | 2 | * | mithril sisak (#465) |
1 | | Tharr pajzsa (#459) | 1 | | törpe bakancs (#475) | 1 | | vérvörös köpeny (#412) |
1 | * | zafír erõöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
8 | | bûvös shuriken (#562) | 1 | | csorba csatabárd (#1108) | 2 | | esszenciakristály (#350) |
10 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | kampós acélszigony (#455) | 35 | | kerek kõ (#19) |
1 | | mágusölõ (#422) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 1 | | õstroll agyaló (#427) |
1 | + | Pusztítás Botja (#316) | 2 | | szigony (#389) | $3 | | szöges bunkó ($8) |
1 | | varkaudar lándzsa (#224) | 5 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | * | arany papi karkötõ (#309) | $1 | | borostyán függõ ($162) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) |
1 | * | két kard szimbólum (#144) | $1 | | obszidián függõ ($195) | 2 | | obszidián karkötõ (#229) |
1 | | regeneráló gyûrû (#254) | 1 | | réz masszariasztó (#436) | 1 | | roxati üvegszem (#443) |
1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 3 | | bronzkulcs (#76) |
3 | | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | furulya (#233) | 10 | | gyógykenõcs (#313) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 12 | | kaja (#2) | 2 | | kholden kulcs (#470) |
1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | kulcskarika (#648) |
2 | | nagy aranykulcs (#246) | 2 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) |
5 | | norgat kulcs (#471) | 2 | | rézkulcs (#75) | 4 | | sötét tekercs (#535) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | távcsõ (#42) | 2 | | vaskulcs (#183) |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 25] |
6 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 114] |
2 | | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
1 | | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 5] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 28] |
6 | | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 113] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | bev formázó minta (#299) | 6 | | borkonyó bibe (#312) | 3 | | dözmöng szív (#122) |
54 | | drótszõr (#37) | 9 | | fekete gyöngy (#99) | 4 | | fokhagyma (#403) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | galachmit (#310) | 2 | | gyíkfû (#201) |
1 | | jégszív (#282) | 5 | | kaktusztüske (#114) | 3 | | karbin plazma (#199) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 4 | | kék orchidea (#68) | 6 | | kvazár (#244) |
8 | | madártoll (#112) | 4 | | mocsári penke (#148) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
14 | | púderkõ (#119) | 1 | | remák szív (#264) | 3 | | rókafarok (#124) |
16 | | sallank karom (#128) | 1 | | teknõcteknõ (#416) | 2 | | Thargodan esszencia (#328) |
5 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 104.79 kg | Megterheltség: 130% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
6 | | borkonyó bibe (#312) | 104 | | drótszõr (#37) | 22 | | gyógykenõcs (#313) |
13 | | gyöngymangó (#135) | 2 | | lapockacsont (#33) | 1 | | shinai gömb (#348) |
1 | | vasalt bunkó (#181) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
42 | | arany (#50) | 3 | | drótszõr (#37) | 4 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | borostyán függõ (#162) | 1 | | fekete gyöngy (#99) | 2 | | kaja (#2) |
1 | | obszidián függõ (#195) | 3 | | szöges bunkó (#8) | 1 | | vasérc (#152) |
5 | | vashegyû nyíl (#176) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(186,59) olimpiai aréna (#634), õrjáratozó katona (#274)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, õrjáratozó katona (#274), részeg kalandozó (#187)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A Pöröly Rend olimpiáján elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hõstettek rovatába. Sajnos az érmek
kiosztására még várni kell picit, de hamarosan arra is sor fog kerülni.
* A hírnek mától van alapja, hogy a mágustornyokban új varázslatot okítanak a kezdõ és a profi varázshasználóknak
egyaránt. A varázslat neve az Idõcsere, melyet potom pénzért, és minimális (de azért alapszintû) taumaturgia szakértelem
mellett bárki elsajátíthat. [A varázslat a TF csapat november végi TF találkozón nyújtott teljesítményének elismeréseként
került a játékba.]
* Sokan sérelmezték, hogy a cirkusz szellemkastélyának meghódításakor nyert tárgyat csak a következõ kör elején
cserélhetik jobbra. Panaszuk meghallgatásra talált, a karakterek mostantól a cirkuszba való érkezéskor, illetve az onnan
való távozáskor is leadhatják összegyûjtött tárgyaikat (a három fõdíj fõ-fõdíjra cserélésérõl van szó).
* A Védõnõvér és a Maffiózó "szörnyek" immúnissá váltak a halálos érintés varázslatra.
* A Pusztítás Botja enciklopédiában említett teológiakorlát eddig nem mûködött. Mostantól csak az veheti kezébe, aki
tényleg rendelkezik elegendõ szakértelemmel a forgatásához.
* Mostantól azokat a nem átadható tárgyakat, melyekre HU parancsod van, azonnal belehajítod az aranytermõ ládikába.
Ezenkívül, ha be van telve a hátizsákod, mégis fel szeretnél venni valamit, a hulladéknak kijelölt nem átadható tárgyakat is
elhajítod, hogy helyet csinálhass a hátizsákodban.
* Rodgert, a király volt szakácsát kirúgták állásából! Most szakadár munkásemberként a legelhivatottabb célja az, hogy a
konyhamûvészet rejtelmeit sikeresen népszerûsítse Ghallán. Épp ezért könnyen elõfordulhat, hogy a jövõben olyan tûzrakó
helyekbe botlasz, melynek tulajdonosa már beavatott a témában - üstje és legalább alapszintû fõzéstudása van. Talán
érdemes hozzá fordulni tanácsért, ha úgy döntesz, szeretnél elkezdeni te is finomakat fõzõcskézni.
* A lopásnál korlátozva van, hogy mennyi aranyat lophatsz egy karaktertõl. Korábban ez egy fix összeg volt, szinttõl
függetlenül. Ez módosult, szinttõl függõ lett. Tehát egy magas szintû karaktertõl jóval több aranyat lehet lopni, mint eddig.
* Az álompor és a fény szentélye mostantól nem törli a ligás Feltételes Támadás parancsot (9900 feletti számok).
* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott.
Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény
szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.
* Ezután ha olyan tárgyat kapnál az aukcióról - legyen az vásárlás, visszavonás, vagy eladatlan tétel visszaszolgáltatása -,
amire HU parancsod volt kiadva, a HU jelzés törlõdik, és a tárgyat nem dobod el.
* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az
aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex
Machina.
* Az õrzõk ébersége képesség március 1-tõl nem mûködik sivatag, mocsár, tengerpart és magashegység tereptípusokon.
Magyarázat: A képesség segítségével lehetõség nyílt ritka szörnykomponensek tömegtermelésére azok számára, akik
valamilyen módon tudtak ezeken az oltárépítést nem engedõ mezõkön IMádkozni.
* Kibõvült az FTV lista. Az eddigi 39 helyett 59 szörnyre és kalandozóra kiadott feltételes varázslat beállítást használhattok.
* A mostani adatbázisbõvítéssel a következõ újdonságok kerültek a programba:
1. Egy új tárgy, melyet bárki megszerezhet, és birtoklásával 50 újabb tárgyfélének lesz helye a hátizsákjában.
2. "Csekély" összegért a bankszéf méretét is növelhetik a csatorna keleti partján kalandozó karakterek, ennek mikéntjérõl
azok, akik eddig is kihasználták a bank nyújtotta lehetõségeket, enciklopédiát kapnak.
3. Ezentúl akik átúsztak a csatornán, és már legalább 200 fordulót léptek, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól 10-10
kezdeti és befejezõ parancsot használhatnak. Akik már most 200 forduló felett vannak, szintén megkapják az enciklopédiát,
de csak a következõ fordulójuktól használhatják a plusz parancsokat.
* A mérleg rosszul mért a 10 dkg-nál könnyebb tárgyaknál. Kijavítottuk.
* A szent szimbólumok mostantól nem foglalnak helyet a nyakláncok között.
* Ha valaki kilép egy Közös Tudatból, vagy bármi egyéb módon olyan KT állatra tesz szert, amely csak az adott KT
tagjainak engedelmeskedik, nem sokáig tudja kordában tartani azt. A következõ fordulója elején az állat szélnek fog eredni.
* Akik lelépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól lehetõség van
extra fordulók lépésére.
* Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a
varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint
10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).
|