Karakterszám: |
8177 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
25 |
Játékhét: |
25 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
1217 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 7. 14h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. nov. 12. |
|
E-mail!
SINGALINA KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Vampírssonn Báró, egy sovány, fehér bõrû,
hegyes fogú vámpír férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, szivárvány karkötõ,
bõrpáncél, kék köpeny, bronzmedál, a sas kõamulettje, pókcsatos öv. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Vampírssonn Báró
már ott várakozik. Õ nyert!
**
3. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 4 lemúr hártyát.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb
Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú,
kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 4.* Sün mellé szegõdött egy mélységi gnóm.
*nov. 6.* Rax Dzakar
csatában legyõzte Razielt.
*nov. 6.* Rax Dzakar csatában legyõzte Alkony
testvére, Hajnalt.
*nov. 6.* Night Wolf gyõzelmet aratott Rax Dzakar felett.
*nov. 7.* Fényszív csatában legyõzte Árkon Át Szólót.
*nov. 7.* Fényszív
gyõzelmet aratott Galóca felett.
*nov. 7.* Fényszív és Vulkán megküzdöttek
egymással, és Fényszív gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*okt. 30.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik
Abarrun felett!
*okt. 30.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Lady Jade
C. felett.
*okt. 31.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Zorak a Szellemet.
*nov. 4.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Lady Jade C. felett.
*nov.
4.* Avvocato Terrasini és Igree-Ynaldine-Moa megküzdöttek egymással, és
Avvocato Terrasini gyõzött.
*nov. 4.* 19-es pszionikus párviadalban legyõzte
Féreg Artist.
*nov. 4.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak.
Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen.
*nov. 5.* Mélységben Szuttyogó
gyõzelmet aratott Laetitia Diamantinia felett.
*nov. 5.* Fortian gyõzelmet
aratott Mordonc felett.
*nov. 5.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak.
Fortian került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
ho 15 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 15 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 189.]
tk 50 2545 3568 |
50. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2545 nem ezekkel a paraméterekkel
adta ki ezt a parancsot. 3568 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 189.]
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap,
parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, üvegcse
(#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, molad púp (#16) 16 ap, mandolin
(#19) 84 ap, winropu moha (#22) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard
(#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, khaldoran öv (#137) 63 ap, szivárvány
karkötõ (#139) 168 ap, elektronit (#141) 21 ap, nordkristály (#146) 12
ap, húsevõ bibe (#151) 21 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8
ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, pókcsatos öv (#173) 84 ap, nohnetár gumó
(#212) 21 ap, lelakatolt ládikó (#310) 630 ap, lemezpáncél (#1000) 105
ap, vas lemezpáncél (#1001) 181 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 269 ap,
pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 80 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 143 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031) 148 ap, bíbor
láncing (#1032) 226 ap, mellvért (#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 131
ap, bronz mellvért (#1047) 206 ap, pajzs (#1060) 21 ap, kerek pajzs (#1061)
47 ap, nagy pajzs (#1062) 100 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076)
47 ap, szárnyas sisak (#1077) 100 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk
(#1091) 30 ap, csontmaszk (#1092) 80 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes
fejpánt (#1106) 30 ap, ezüst fejpánt (#1107) 80 ap, csizma (#1120) 10 ap,
vándorcsizma (#1121) 30 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 25
ap, kék köpeny (#1137) 73 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151)
30 ap, átlátszó köntös (#1152) 80 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166)
25 ap, sárga öv (#1167) 73 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc
(#1181) 40 ap, amulett (#1195) 10 ap, kõamulett (#1196) 30 ap, csontamulett
(#1197) 80 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 40 ap,
háromszögszimbólum (#1212) 93 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226)
30 ap, malachitgyûrû (#1227) 80 ap, karkötõ (#1240) 10 ap, malachit karkötõ
(#1241) 30 ap, díszes karkötõ (#1242) 80 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr
(#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 30 ap, rövid tõr (#1302) 80 ap, kard (#1315)
21 ap, görbekard (#1316) 47 ap, hosszúkard (#1317) 100 ap, lándzsa (#1330)
21 ap, barbár lándzsa (#1331) 47 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 100 ap, a
villám lemezpáncélja (#23500) 157 ap. Eladsz 1 csizmát 2 aranyért. Eladsz
1 kést 1 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]
be 4 68 |
meglátogatod a 4. épületet |
Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab,
pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod,
hogy
a zene képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat,
és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak.
Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel
sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
kno 68 3 26 6 |
68. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a zene szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot
a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a lõfegyver szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 164.]
(20. kaland:) Természetesen igent mondasz a papnak. Elgondolkozol, hol tudnál
három jó hangú, ráérõ énekest találni. Végül eszedbe jut egy bár, ahol
pár napja három szimpatikus, alig felöltözött galetki hölgy énekelt. Abban
nem vagy biztos, hogy a hangjuk valóban elég jó-e, (a múltkor erre nem
igazán tudtál figyelni) de most majd ezt is megvizsgálod. Elindulsz a bárhoz.
Sajnos a szint legrosszabb hírû környékén van, sok a magából kivetkõzött
ittas, kötekedõ galetki, már ha egyáltalán megérdemlik a galetki nevet.
Meglehetõsen sötét van erre, jó néhányan az itteni közvilágításból látják
el magukat milganddal. Amikor befordulsz az egyik sarkon, hirtelen négy
galetki vesz körül. Látszik, hogy mindegyik részeg, és meglehetõsen agresszív
hangulatban vannak.
- Mit csinálsz erre, Te kis kopasz lárvaeledel? -
kérdi az egyik.
- Te, csótányok szolgája, adj egy puszit a papinak - szól
a legrészegebb.
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ti négyen
az Isten csodája vagytok. Eddig még soha nem láttam galetkire hasonlító
förtelemférget, és erre most rögtön néggyel találkozom. És még beszéltek
is. Szeretnék gratulálni az idomárotoknak, kérlek, küldjétek ide!
A négy
részeg pár pillanatig bambán nézz rád, majd felnevetnek.
- Neked aztán
jól felvágták a nyelved. Álljatok félre, hadd menjen a dolgára. - mondja
a vezér. Átsétálsz közöttük. Felkészülsz arra, hogy alattomos módon hátbatámadnak,
de ezekben még részegen is maradt becsület. Odaérsz a bárhoz. Az ajtón
felirat: "Ma este a három Winchowsky énekel. Belépti díj 25 arany."
[Tárgyhasználat: 25 arany] Odaadod az ajtónállónak a pénzt és belépsz a
bárba. Rögtön egy csinos pincérhölgy lép oda hozzád és egy asztalhoz vezet.
Leülsz és rögtön megkóstolod az eléd kirakott italt. Hmm... kicsit erõs,
de nem rossz. A színpadon három lány énekelget. Miközben folyamatosan újra
töltik a poharadat, megpróbálsz figyelni a lányok hangjára is, valóban
elég jók lennének-e a kórusba is?
[Zene próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Bár hatalmas a háttérzaj, azért sikerül néhány percig
a lányok énekére koncentrálnod. Igen, határozottan megfelelõek lesznek.
Örülni fognak a templomban. Mostmár csak beszélni kell velük. Amíg a mûsor
tart, nincs esélyed, ki kell várni a végét. A csinos pincérhölgy közben
folyamatosan ügyel arra, hogy a poharad mindig tele legyen. A fejed már
kezd elnehezülni, alig tudod nyitva tartani a szemed.
[Egészség próba
8-as küszöbre: sikeres] Az alkohol kezdi lelassítani a gondolkodásodat,
és hatalmas erõfeszítést kíván, hogy ébren maradj. Végülis gyõztesen kerülsz
ki a párviadalból, és ébren várod ki a mûsor végét. Amikor közeledik a
záróra és a még járni tudó vendégek megindulnak a kijárat felé, Te is felállsz.
A nagy mozgolódást kihasználva megpróbálsz besurrani az öltözõk felé.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Amikor látod, hogy senki nem
figyel, villámgyorsan kinyitod az ajtót, és belépsz a folyosóra. Az ajtót
behúzod magad mögött, szerencsére tényleg nem vett észre senki. Gyorsan
megtalálod a lányok öltözõjét. Bekopogtatsz, majd az igenlõ válasz után
belépsz a szobába. A három lányon összesen alig van egy öltözet ruha. Ezek
aztán nem szégyenlõsek. Pár szóval elõadod nekik a mondandódat. A lányok
megígérik, hogy feltétlenül elmennek a templomba, hiszen a kórusban énekelni
mindenkinek dicsõség. Távoztodban még megjegyzed, hogy a templomban az
öltözködési normák kissé szigorúbbak, mint itt a bárban. A lányok csak
kacagnak az aggódásodon.
Reggel felkeresed a templomot, amikor a pap meglát,
hálálkodva szalad hozzád:
- Köszönöm fiam, valóban csodálatos a hangjuk.
Csak azok a ruhák, alig volt rajtuk valami! De ez már a mi gondunk. Hálából
fogadj el tõlünk egy ingyen gyógyítást, és íme, itt van még egy varázskõ
és egy savlehelet itala.
[ld. enc.] [ld. enc.] (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség
pont.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
be 9 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
pap lép hozzád közelebb.
- Kedves Singalina! Sokat hallottunk rólad!
Szívesen megbíznánk egy feladattal, és a díj sem lenne csekélység: tíz
drágakövet adnánk cserébe! - mohón bólintasz, mire a pap folytatja. - Sajnos
nemrégiben a Fekete Kos Rendje, egy jelentéktelen, ámde igen militarista
szekta eltulajdonította egyik szent ereklyénket, a Tudás Harmónikus Kelyhét.
Nélküle némiképp megcsappant gyógyító tudásunk! Szerezd vissza nekünk ezt
a kelyhet! - rövid alkudás következik - megpróbálod az árat feljebb tornászni,
hallva, hogy értékes tárgyról van szó, de a pap a fejét rázza. Persze tudod,
hogy még így is nagyon jól jársz! Elmagyarázzák, hol találod a Fekete Kos
Rendjének szentélyét. (
12. kaland, összesen 20 TVP-t igényel. Vigyázz,
ez egy különösen nehéz feladat!) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
k 12 7 14 |
kaland elvállalása |
(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból
fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ
szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül
kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres] Lassan és hang
nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább lopódzol
a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd a járatok
között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel a belsõ
szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt! A szentély
közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz. Ez lesz az!
Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba 7-es küszöbre:
sikeres] Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz
kifelé. A szerzeteseknek nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni
kezdesz. Hirtelen egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely
felé nyúl. Harcolnod kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik
tõled. Ellenfeled egy kos rend szerzetese (#108).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetesét célzod, amikor a sziklarepesszel lõsz.
Mellé! A kos rend szerzetese feléd mozog. A kos rend szerzetese rád támad.
Odacsap neked jobb mancsával.
(11 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés!
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese téged támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Támadod a kos rend szerzetesét. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(17 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten
szippantja be
(13 sebzés). A kos rend szerzetese holtan terül el.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+13 életpont.) A harc zajára
a többi szerzetes is megmozdult, és a nyomodba eredt. Szerencsére, kellõ
elõnyöd van, és a templom közelében felhagynak az üldözéssel. A pap nagy
örömmel fogadja a relikviát, és átnyújtja a drágakövekkel teli erszényt.
(+3 hõsiesség pont.) (+2 képességpont.)
(7. kaland:) Felkeresed a sziklafalat, amelyrõl az elöljáró beszélt. Huh,
valóban meredek! Nagyon meredek! Itt kötél nélkül tényleg nem lehet feljutni.
[Tárgyhasználat: kötél] Hurkot kötsz a kötélre, és fellódítod, hogy megakadjon
a kiálló sziklaperem szélében.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Néhány próbálkozás után a kötél megakad! Meghúzod, a hurok erõsen tart.
Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Rövid
mászás után felérsz a sziklaperemre. Egy sötét barlangnyílást látsz. Valami
elõugrik a barlangnyílásból! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolgát célzod, amikor a sziklarepesszel lõsz.
(2 lövéstõl 28 ép-t sebzõdött.) Az orgling szolga halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
Hát, ez nem volt valami nehéz. Tovább mész elõre. Morgást és ugatást hallasz,
és máris egy orgling kutya veti rád magát! Ellenfeled egy orgling kutya
(#42).
*** 1. KÖR *** Az orgling kutyát célzod, amikor a sziklarepesszel lõsz.
(2 találattal 29 sebzést okoztál.) Az orgling kutya máris elõtted terem!
Az orgling kutya téged támad. Lesújt rád bal karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling kutyát. Meglengetve a bûz görbekardját,
próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. Illatod elkábítja
(2 sebzés). Az orgling
kutya rád veti magát. Lesújt rád bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling kutyát. A bûz görbekardjával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(12 ép-t sebeztél). Illatozol
(1 sebzés). Az
orgling kutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+31%). Uh, ez nagyon nehéz csata volt. Kimerülve mész tovább. A barlang
szerencsére elég elhagyatottnak tûnik, úgy látszik, a törzs nagy része
távol van. Elérkezel a belsõ barlanghoz. A bejárat elõtt két görnyedt alak
áll õrt. Ellenfeleid 2 orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az 1. orgling szolgát lövöd.
(2
találattal 26 sebzést okoztál.) A 2. orgling szolga közelebb jön, hogy
támadhasson. Az 1. orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. A 2.
orgling szolga téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Mellé! Az 1. orgling
szolga téged támad. Odaken neked jobb mancsával.
(2 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. orgling szolgát próbálod megsebezni. A bûz görbekardjával
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(11 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod
hat rá
(10 sebzés). Az 1. orgling szolga halálhörgés közepette a földre
zuhan. A 2. orgling szolga rád támad. Benyom neked jobb mancsával.
(2 ép-t
sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. orgling szolgát. A bûz görbekardját forgatva
támadsz. Mellé! Megérzi illatodat
(8 sebzés). A 2. orgling szolga téged
támad. Bever egyet jobb mancsával.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. orgling szolgát. Meglengetve a bûz görbekardját,
próbálsz lesújtani.
(9 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(8 sebzés). A 2.
orgling szolga rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges
próbálkozáson.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+16 életpont.)
(14. kaland:) Természetesen örömmel válallod a feladatot, szinte szent küldetésnek
tekinted a galád tozszülött megleckéztetését. Az egyik mester elég jó
rajzot készített a nyomokról. Hamar megtalálod õket az akadémia közelében.
Egyenesen a csatorna felé vezetnek. A lejárat közelében egyre nehezebb
kiválasztani a sok összemosódó nyom közül a megfelelõt.
[Nyomkeresés
próba 5-ös küszöbre: sikeres] Trükközni próbált a kis tolvaj, de téged
nem tudott átverni. Játszi könnyedséggel követed a nyomokat a csatorna
mélyére. A nyomok egyszercsak elfogynak. Kicsit körbenézel és gyorsan rájössz,
hogy a leendõ áldozatod a sziklafalon kapaszkodott fel.
[Mászás próba
7-es küszöbre: sikeres] Mókus ügyességgel felkúszol a sziklafal tetjére.
Körbenézel, és jó pár ösvény megy innen tovább. Na lássuk, merre indult
ez a bûnözõ?
[Nyomkeresés próba 7-es küszöbre: sikeres] Kis szemmeresztés
után boldogan veszed észre a jellegzetes nyomokat. Szinte futva követed,
mert érzed, hogy már nem lehet messze a cél. Egy lezárt ajtó elõtt találod
magad.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Néhány ügyes mozdulat,
és a zár máris kattan. Hiába, a gyakorlat teszi a mestert. Berontasz az
odúba, és azonnal megpillantod a tolvajt. Ellenfeleid 3 orgling szolga
(#23).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A tapasztalat hozza
az igazi fejlõdést:
+1 jobb karom szakértelem; [111 TVP-t használtál fel,
maradt még 23.]
bb 17 7 |
több épület meglátogatása |
[be 17:] Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Fizess a Klánnak egy tucat
drágakövet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: lopakodó. A következõ
feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Aki ékszereket lop, annak
értenie kell az ékszerekhez, másképp honnan tudja, hogy amit ellopott,
valóban értékes-e? Ékszerészi mestervizsgát ugyan nem kell tenned, de azért
nem árt, ha ékszerészet szakértelmed legalább 8-as szintû.
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 13.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 13.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért
vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A
sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel,
óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai,
õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Az egyik falon barlangnyílások
sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ
nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy
talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent?
(491. kaland, összköltsége
30 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek,
azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(19 ép-t sebeztél). Illatozol
(13 sebzés). A tehemót téged
támad. Feléd üt bal mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb mancsával.
Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(12 sebzés). A tehemót
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+23%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 3.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e
valamilyen csapda. Semmit sem találsz. Belépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Lepkevadász, egy szinte meghatározhatatlan
formájú, szagú és viselkedésû férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, a tûz fekete csizmája,
bronzmedál, a majom csontmaszkja, lemezpáncél, átlátszó köntös. Ez az!
Sikeresen elcsórtál 1 sötét mákot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt
a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak.
(+8% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
pv 3 4 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 3.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 238 sebzést okoztál, és
42 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
186 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Singalina, egy szõke, légiesen kacsú, igézõ kékszemû halálos
szépség nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 25. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 1.30 |
[2] IQ: |
5 / 2.15 |
[3] ügyesség: |
8 (10) / 0.70 |
[4] egészség: |
5 (6) / 4.37 |
[5] mágia: |
2 / 0.35 |
[6] gyorsaság: |
9 (11) / 5.39 |
[9] Méret/ép: |
57 / 44 |
Min. méret: |
54 |
Barlangméret: |
57 |
|
|
Varázspont: |
22 / 22 |
Képességpont: |
10 / 97% |
Hõsi pont: |
28 (0) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
15% |
Galetki erõ: |
156 / 150 |
Hírnév : |
199 |
Jóllakottság: |
160% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
36 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
99 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
95 (4) |
Leölt torzszülött: |
111 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
22 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (10)
Speciális
képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt harci törpét. 2.) Egy varázslat elmondása
után maradjon pontosan 1 varázspontod. 3.) Érj el 8-as ékszerészetet.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
10 (12) / 5.10 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[25] illat: |
9 (11) / 0 |
[26] lõfegyver: |
8 / 0.44 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 (5) / 0.45 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.80 |
[48] mászás: |
4 (6) / 1.70 |
[54] kereskedelem: |
1 / 0.91 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.30 |
[62] lopás: |
8 (10) / 3.78 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2.60 |
[66] lopakodás: |
1 (3) / 0.15 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.20 |
|
|
a bûz
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 6 |
ism 6 |
p |
pv 3 4 5 8 |
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100. |
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki. Prioritás: 110. |
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled #30. Prioritás: 105. |
4: savlehelet használata a harc 2. körétõl, Prioritás: 105, és ha ellenfeled
#31. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10 10;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 62 48;
BA 17;
L 1 2;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 7181 23 3 50 1; A 7181 20 1 15 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (7. épület), #14 (4. épület), #50 (20. épület),
#491 (25. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a yeti átlátszó köntöse (#26352) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 fekete
csizma (#1122) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
Ékszerek, kincsek |
|
722 arany (#1) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 a gyorsaság
amulettje (#3895) |
|
5 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
2 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a bûz görbekardja (#29216) |
* |
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok
és füvek |
|
7 winropu moha (#22) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
8 csótányláb (#25) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 fehér gyógyital
(#50) |
|
7 liánvirág (#24) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
Egyéb kacatok |
|
1 pirgamit (#152) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
3 nordkristály (#146) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SAVLEHELET ITALA (55. TÁRGY) A savlehelet itala egy fekete színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a savleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel,
egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
VARÁZSKÕ (210. TÁRGY) A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus
hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ.
Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni,
hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét
sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb
alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot
lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb
szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét
nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ
használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket
a boltok és az aukció nem vásárolja meg.
KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY) A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási
Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos,
hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják,
az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül
nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed,
hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel
egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig
senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.