24. forduló, 26. forduló, Shyna Ran Alaeina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 2. 9h:07'
EZ A 25. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
26. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat legkorábbana 26. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4398
SZÁMLA : XXXX

SHYNA RAN ALAEINA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-23] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 179.]

v 21 1 elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 174.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hebrencs csapdát. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 147 1 elkészíted a 147. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 148.]

gy 27 gyógyítás 27 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+9 életerő.) [27 pontot használtál fel, van még 121.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[43,-22] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [44,-21] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett tintacsiga. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-20] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaffogó hebrencs. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 91.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[45,-20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy húsevő magszim. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lila brekk. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [45,-19] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 71.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 63.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 55.]

m 6 mozogsz nyugatra
[44,-19] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy világítótornyot. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 37.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 29.]

m 4 mozogsz délre
[44,-18] Még mindig hegyvidéken vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 19.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 11.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 3.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 164 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.
(Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.)

KARAKTERLAP

Shyna Ran Alaeina, egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran ministránsa vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 122/35 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 60/12 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 22/22
Eddig összesen 60 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 614 TP-t kaptál. Jelenleg 4562 TP-d van. A következő szinthez még 2438 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7 (+1) szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -3.); nyílvessző (#108) (4 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 3 6. teológia: 1
7. harcművészetek: 4 8. pszi: 3 9. vadászat: 2
10. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
sünmedve (#33), ormánygőte (#18), woor-antilop (#31)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

Összsúly: 44.56 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 2 nyílvessző (#108)
5 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs csapda (#147) 3 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
6 sallank karom (#128) 4 tinta (#101) 2 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,-22) mély kút (293), Raia oltár, #. jellempróba, gyilkos sallankok (#85)
(44,-21) mély kút (1093), oltár, #. jellempróba, tintacsigák (#74)
(44,-20) oltár, evaporőrök (#69), kaffogó hebrencs (#88)
(44,-19) az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155)
(44,-18) gumifa (#38), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(45,-20) húsevő magszimok (#67), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, lila brekk (#11)
(45,-19) olvasztókemence (#86), oltár, világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek