Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 13. 9h:36' EZ A 470. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 471. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5422 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
kf 310 3 | kézbeveszed/felveszed a 310. tárgyat (őrzöd) |
t 96 1 | támadod a 96. szörnyet |
t 154 1 | támadod a 154. szörnyet |
ftv 50 154 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 154. szörnyet |
ek 326 10 9 | t. energia kisütése: 326 10 9 |
t 361 | támadod a 361. szörnyet |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,5] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. (Feltételes régészkedés:) Előkapod ásódat, hogy nekiláthass a munkálatoknak. Órák telnek el lázas munkával, mikor aztán szerszámod hirtelen megakad valamiben! Egy fantasztikus moa smaragd! Erőd TF-elődött. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal hátsó lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [131,6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy földsárkány előtt. Találsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. (Feltételes régészkedés:) Úgy tűnik, hogy Erdauin eme területe nem tartogat számodra semmi olyasmit, amely közelebb juttatna téged a múlt megismeréséhez. De persze te nem adod fel. Hogyan is tehetned... Erőd TF-elődött.
be 65 | bemész a 65. titkos labirintusba |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 21, összesen: +7 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a goblin jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Baar-ork ocsmány pofáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Duer-ork testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Tugt-ork bal vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany és egy kristálygömb. Messze hajítod a vacak kis Poomr Ko trófeát, és kinyersz egy alkalmas borzalmas varkaudar trófeát. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 41, gyógyulás: 27, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a nómenklatúra testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nómenklatúra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
lm 900 1 | mozogsz 900 1 |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [131,4] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Látsz egy phua-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ababo vigyorog kajánul. (Feltételes régészkedés:) Egy nagyméretű sakktáblát fedezel fel. A közel fél méter magas sakkfigurák pedig szanaszét hevertek a környéken. Ha lenne kivel játszanod, biztosan lenyomnál egy parti sakkot. Csak hát a mai forgalmas időkben nehéz partnert találni a vadon közepén! Majd talán legközelebb! Erőd TF-elődött.
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a massza testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a massza testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával eltalálod a massza testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a massza bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv, 6 arany és egy vas dobónyíl. 2118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 76, gyógyulás: 60, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,4] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy gyilkos mókus előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. (Feltételes régészkedés:) Feltúrod az egész környéket, mint egy túlbuzgó yaurr földműves, de semmi hasznosat nem találsz. Erőd TF-elődött.
(Továbbmész...) [134,3] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku légiós! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku légiós bal oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 13, gyógyulás: 23, összesen: +10 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 99 | energia fejlesztése 99 |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
DUER-ORK (45. SZÖRNY) Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY) A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak. |
Erő: | 42 (47) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 28 (34) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 306/362 | Jellem: | gonosz (313) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 465/51 | Pénz: | 1158 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 22/4 | EFejl: | 64 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 28 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 8 (+1) | lőfegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); sallank nyíl (#129) (1 -13.); bumeráng (#249) (14 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 67 (+1) | 3. lopás: | 13 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 65 | 8. titkosírás: | 23 | 9. felderítés: | 6 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 28 | 12. taumaturgia: | 29 (-2) |
13. versengés: | 12 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 20 |
16. zárnyitás: | 1 (+1) | 17. vadászat: | 10 | 18. bányászat: | 10 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 64 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), massza (#217), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Zinthurg (#180) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tolvajszem (#2) | tolvajszem (#2) | vámpirizáció (#1) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
Összsúly: 174.32 kg | Megterheltség: 167% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | madártoll (#112) | 4 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vas dobónyíl (#189) |