Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 21. 9h:33' EZ A 756. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD 757. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 135 5300 5 | átadod a 135. tárgyat az 5300. kalandozónak (5 darabot) |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [140,50] Továbbra is síkságon vagy.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [140,49] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy vadász tatu, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 47, gyógyulás: 7, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [140,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy karmos tankány. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [140,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [140,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Reno Rainess lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
im 0 3 | imádkozol |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat -2 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 28 (30) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 31 (33) | Védekezés: | 35 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 279/153 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (43) | Varázspont: | 619/18 | Pénz: | 945 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 149/10 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/3 (+63%) | ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | *24/100 |
vágófegyverek: | 4/64 | ütőfegyverek: | 21/44 | lőfegyverek: | 7/24 (+12%) |
dobófegyverek: | 23/1 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/82 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 51/89 | 3. mászás: | 4/28 |
4. csapdakészítés: | 16/44 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/37 | 6. gyógyítás: | 45/41 |
7. titkosírás: | 13/37 | 8. felderítés: | 21/26 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 34/83 (+29%) | 11. taumaturgia: | 26/2 (-5%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 5/108 (+9%) | 14. zene: | 29/62 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 15/33 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/106 |
19. bányászat: | 10/77 (+11%) | 20. úszás: | 15/24 (+40%) | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | felejtés (#68) (992) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 33 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 82 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | |||
5 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | kaja (#2) | |||
38 | víz (#27) |