Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 10. 9h:37' EZ A 923. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD 924. játékheted kezdete: febr. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1334 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Kentaurusz íjjal lő Rád ellenfeled. Feléd repül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a bal karodat. (6 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az elf testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az elf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Sárkányölő karddal az elf kegyetlenül összevagdalja a bal oldaladat. (5 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével az elf végigvagdossa a jobb oldaladat. (3 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámkéz. 5 életpontot vesztettél. Teljesítettél egy isteni küldetést! {Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 513, gyógyulás: 0, összesen: -513 ÉP}
Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+391 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs és egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
vi 0 3 30 | viselkedésed: 3 30 |
vik 3 | merészség kalandozókra: 3 |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
hu 1557 266 85 | hulladék: 1557 266 85 |
kf 737 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 125 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 146 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [176,107] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy trikornis herceg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [177,108] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
d 4 | eldobod a 4. tárgyat |
d 13 2 | eldobod a 13. tárgyat (2 darabot) |
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [179,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [180,107] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 11 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [179,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy épületet. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ekharion bal lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 34 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [179,103] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
ef 6 502 | energia fejlesztése 6 |
id 254 95 | idomítod a 254. szörnyet 95 pontért |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
szk 232 | keresed a 232. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY) Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli. |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
Erő: | 33 (39) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 178 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (32) | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 349/347 | Jellem: | gonosz (223) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (40) | Varázspont: | 367/138 | Pénz: | 780 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 19/13 | Pszi pont: | 44/30 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/39 | ökölvívás: | 5/0 | szúrófegyverek: | 25/80 (+10%) |
vágófegyverek: | 4/42 | ütőfegyverek: | 22/26 | lőfegyverek: | 23/19 (+5%) |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (110%) << vasalt bunkó (#181) (140%) << ezüstkard (#325) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,103 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/93 (+190%) | 2. nyomkövetés: | 55/107 (+12%) | 3. mászás: | 8/89 |
4. csapdakészítés: | 13/78 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 5/79 | 6. gyógyítás: | 61/40 (+26%) |
7. titkosírás: | 3/14 | 8. felderítés: | 18/98 | 9. szörnyidomítás: | 8/92 (+85%) |
10. teológia: | 12/101 (+6%) | 11. taumaturgia: | 26/40 | 12. versengés: | 4/37 |
13. szkanderozás: | 4/11 | 14. zene: | 9/30 | 15. szörnyismeret: | 9/77 (+30%) |
16. pszi: | 5/36 (+6%) | 17. zárnyitás: | 7/9 | 18. vadászat: | 8/95 |
19. bányászat: | 31/2 (-1%) | 20. úszás: | 8/57 | 21. főzés: | 6/100 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 50) |
alakváltó (#7), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), nukleáris cickány (#155), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), bűbájlidérc (#761), zangrozi terrier (#672), roxati terrier (#7017), Főmágus (#273), városi sámán (#675), börtöntiszt (#670), börtönőr (#669), kentaurusz (#762), klánharcos (#7114) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 3 (limit: 105), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 300. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. olimpián, harmadik hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1086 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | kőkalapács (#13) | 12 | nyílvessző (#108) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
84 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 5 | kaja (#2) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | óndarab (#85) | |||
5 | rézdarab (#70) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | varányszem (#30) |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | |
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|