258. forduló, 260. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 18. 9h:05'
EZ A 267. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
268. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,108] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. Amikor lenéztél a söntésbe, igyekeztél odafigyelni a hírekre. Sikerrel, megtudtad, hogy: Dalamar foglyul ejtett egy ongóliantot és szabadon ejtette egy helytartói város főterén. Később kiderült, hogy az elfogott ongóliant csecsemőt szülei hagyták hátra, mert életképtelennek bizonyult.
Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőre bronzként csillog. De hiszen ismeritek egymást, ő Authoricus! Egymás izmait méregetve, felmerül a lehetősége egy baráti szkander-partinak. Amint a két kar egymásnak feszül, rögvest alkalmi nézőközönség gyűlik körétek! Ellenfeled azonnal lenyomott! Bánatos képedet látva, bocsánatkérően mosolyog, majd gyorsan távozik.
Egy este, amikor szórakozás után néztél, a söntésben összetalálkoztál egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Megismerkedtek, az ő neve Kalhid. Egymás izmait méregetve, felmerül a lehetősége egy baráti szkander-partinak. Egymásba kulcsoljátok a kezeteket, majd a csapos által megadott jelre egymásnak feszültök. Hosszasan küzdötök, patakokban folyik az izzadság. Végül a te erőd fogy el előbb, az asztalra kényszerülsz. Vesztettél, de sebaj!
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 szent jogar (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 2 alligátorbőr (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
A 3. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 9 mutáns csont (eladási ár: 2600 arany, ebből a kezelési költség: 260 arany) ellenértékét. Borax követe átadott Neked 1 hősi övcsatot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Hát igen, valószínűleg egyike vagy a mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Authoricus volt. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+2 kaja.) A lottó 754. hetének nyerőszámai: 18, 10, 12. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 478.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy széljárás varázslat. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [1 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

at 4848 3 TU-t adsz át a 4848. kalandozónak 3
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 1 TU árán átcsúsztatsz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

fkt 29 10 felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

v 368 3454 56 elmormolod a 368. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szívküldi varázslatot! A madártoll helyén azonnal megjelenik egy hófehér szárnyú galamb, és kecsesen a kinyújtott tenyeredre ül. Átnyújtod neki a kiválasztott mákrózsa virágot, majd kisebb lendülettel útjának indítod. Jó utat! Kripta Gitta, a Kedvesed tudni fogja, hogy most is gondolsz rá, bárhol járjon is!
[-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

sze 185 elengeded a 185. szörnyet
Útjára bocsádot a karmazsin huhogót, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 465.]

kf 1820 kézbeveszed/felveszed az 1820. tárgyat
Övedre csatolod a hősi övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Kikészíted Halatir kalapját. Dallamos sípolásba kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+166 arany). Ez jól esett! (+67 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 435.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 405.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Egészséged TF-elődött.
[12 pontot használtál fel, van még 393.]

sze 139 elengeded a 139. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a proteinfecskét. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 393.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,94) proteinfecske (#139)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 383.]

fa 312 2150 6 feladod a 312. tárgyat a 2150. kalandozónak (6 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Beren Peredhil részére szánod. Átadsz 6 borkonyó bibét. Ennek elküldése 30 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 380.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[72,59] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Kétfejű csatabárddal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,58] Továbbmész a város utcáján. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy főutcát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 368.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. (ld. enc.) Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Elengeded a hegyi szamarat: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 368.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a hegyi szamarat. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 368.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a hegyi szamarat. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 368.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Szabadon engeded a hegyi szamarat. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 368.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Szabadon engeded a hegyi szamarat. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

m 8 mozogsz északra
[73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


Összefutsz Chenonnal. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Buzzplotrzud. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy érző szívű dromedár trófea, egy troll ritualista trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios főpapja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Odüsszeusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[6 pontot használtál fel, van még 362.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dallamos sípolásba kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínűleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért (+175 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 332.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve természet haragja. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! [30 pontot használtál fel, van még 302.]

tv 141 támadó/véd. varázslat a 141. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: természet haragja. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,94] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku futárbérenc. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 63 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal oldalát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 1217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [109,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy természet haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog fejét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [23 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[110,91] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 53 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [111,90] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy templomot. Leah hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [112,89] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy óriáspók. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók egyik lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 261.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Fele a lyukban,
Fele a kezemben,
Ide is fordítom,
Oda is fordítom.
[5 pontot használtál fel, van még 256.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1808 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 196.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 166.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 136.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 106.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 76.]

fog 758 274 elfogod a 758. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

szk 758 keresed a 758. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy banditát. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4848 958 1754 leírod a 4848. kalandozónak a 958. szörnyet az 1754. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Yurk, a profi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kétfejű csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4848 7085 1685 leírod a 4848. kalandozónak a 7085. szörnyet az 1685. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy renegát törpe. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4848 7084 1415 leírod a 4848. kalandozónak a 7084. szörnyet az 1415. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegymélyi lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) papagájsípot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4848 7083 729 leírod a 4848. kalandozónak a 7083. szörnyet a 729. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bányarém. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rubin fejéket. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4848 762 457 leírod a 4848. kalandozónak a 762. szörnyet a 457. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kentaurusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithril láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4848 7031 509 leírod a 4848. kalandozónak a 7031. szörnyet az 509. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tyrex egyeduralkodó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bűvös lantot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4848 334 1083 leírod a 4848. kalandozónak a 334. szörnyet az 1083. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sir Rasolphius. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 73.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy vadász varkaudar.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 43.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 43.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 29, 17.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az érző szívű dromedár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 43 pontod maradt, ebből a következő körre 43 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 443 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI ÖVCSAT (1820. TÁRGY)
A varkaudar invázió megállításában résztvevő kalandozókat akarta kitüntetni Borax egy különleges ajándékkal, ezért rendelte meg ötvöseitől és udvari mágusaitól ezt az apró kiegészítőt. Az övedre akasztható ezüstlapon egy varkaudarral küzdő harcost ábrázoló dombormű látható. Ezt a díszt akár az öved csatja mellé is akaszthatod, tehát az elől nem foglalja a helyet. Különleges képessége, hogy maximális életerődet öttel növeli meg, valamint attól függően, hogy mennyire vetted ki a részed a küzdelmekből, növelheted életerődet vagy varázspontjaid számát. A H 1820 1 paranccsal az életerőd, a H 1820 2 parancs kiadásakor pedig a varázserőd növekszik meg annyi ponttal, ahány varkaudarral megküzdöttél az inváziós seregből. Élet- és varázspontjaid száma azonban így sem növekedhet a maximum fölé. A parancs kiadása 5 TVP-t vesz igénybe. Ezt az övcsatot TE kaptad kitüntetésként, így aztán nem fogod másnak átadni. Egy használattal legfeljebb annyit tudsz regenerálni, amennyi a max életpontjaidnak, illetve varázspontjaidnak a fele. Kiegészítés: a király katonái ellen folytatott hadakozás azonban nem csak Borax rosszallását vívta ki, hanem a hősi övcsat hatását is csökkenti. Így a felsorolt jótékony életerő, illetve varázspont növekedés csökken a katonákkal folytatott harcok számával.

HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle.

TERMÉSZET HARAGJA (141. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal villámokat hívhatsz le az égből, és ellenfeled testébe irányíthatod. A villámok egyúttal az ellenfél tárgyaiba is belecsapódhatnak. Ez a tárgy a deus ex machina, ha az nincs az ellenfélnek, akkor a páncélja, ha az sincs, akkor a bal kezében levő tárgy, ha ilyen sincs, akkor semmilyen tárgyat nem semmisítesz meg. A természet haragja 25 VP-t, egy isteni könnycseppet és egy smirglilevelet igényel. A varázslat tárgypusztító hatása ellen van mentődobás, ill. a tompítás varázslat tökéletes védelmet nyújt a természet haragja ellen. A természet haragját nem használhatod föld alatt.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 33 (37) Életpont: 343/246 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 36 (38) Varázspont: 544/297 Pénz: 5959 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/2 Pszi pont: 129/367 EFejl: 18
Eddig összesen 1522 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5952 TP-t kaptál. Jelenleg 968682 TP-d van. A következő szinthez még 31318 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, nőstény varkaudar, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 8380 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/42 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/26
vágófegyverek: 20/6 ütőfegyverek: 25/91 (+4%) lőfegyverek: 25/50 (+3%)
dobófegyverek: 3/23 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/83 2. nyomkövetés: 70/21 (+30%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 11/17 5. csapdakészítés: 27/14 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/15 (-600%)
7. gyógyítás: 19/6 8. titkosírás: 4/47 9. felderítés: 17/38 (+6%)
10. szörnyidomítás: 12/30 11. teológia: 33/88 (+17%) 12. taumaturgia: 40/97 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/72 (+17%) 14. versengés: 15/24 15. zene: 120/65 (+102%)
16. szörnyismeret: 39/31 17. pszi: 21/28 (+1%) 18. zárnyitás: 9/9
19. vadászat: 7/62 20. bányászat: 20/59 21. úszás: 11/17
22. főzés: 4/26 23. csapatmunka: 5/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274), banditát (#758) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 1 mákrózsa virág (#56) 3 smirglilevél (#29)
1 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242) 2 ugh méreg (#166)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
121 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 elkarog szőr (#665)
1 ezüst karkötő (#158) 1 főnixtoll (#563) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,94) proteinfecske (#139)
(108,93) ryuku futárbérenc (#765), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(109,92) erszényes elkarog (#354), 43. jellempróba
(110,91) erszényes elkarog (#354), Fairlight rúnaköve
(111,90) karmos tankány (#137), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 42. jellempróba
(112,89) óriáspók (#303), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), vadász varkaudar (#108)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.03.17 12:15 Változások a számládon! 20 zsetont átutaltak a(z) 11520. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).

Üzenet küldése a karakternek