256. forduló, 270. forduló, Stephan Severin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 13. 15h:09'
EZ A 924. JÁTÉKHETED, 260. FORDULÓD
925. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1334
SZÁMLA : XXXX

STEPHAN SEVERIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,100] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 nyílvesszőt (50 arany). Zanarchista átadott neked a 1. napon 19 TU-t.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ormánygőte csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kultúrmasztodon fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 474.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 473.]

v 1 7 24 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 24 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

fvh 24 felt. varázslat haszn. 24
Harci varázslataidat használni fogod minden 24. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 453.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [140 pontot használtál fel, van még 313.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag mákrózsafőzetet. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Mintha szellemek kerülgetnék anyagi testedet... a mákrózsafőzet kifejti a hatását. 264 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 311.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 kis vaspajzsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 283.]

fm 88 feltételes mászás 88
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 1 3 1 mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre
[174,99] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy quwarg bolyt.


(Továbbmész...) [175,100] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy csápos otagi. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszurkálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy zangrozi terrier. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy acélkolosszus volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [176,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranygyűrűt. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 228.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[177,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy börtönőr. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [178,101] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy roguena nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a roguena bal vállát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a roguena jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 1745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy klánharcos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy csapat őrjáratozó katona. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [178,102] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon bal vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 14 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 94, gyógyulás: 34, összesen: -60 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz támad rád.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy orgoró támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az orgoró bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró nyakát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megbököd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával az orgoró bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 ubuk tüske, egy bronzsisak, egy vas dobónyíl és egy kígyóbőr kesztyű. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[179,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy Főmágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A következő ellenfél egy Raia szent lovagja.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 148 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Biami kvazárlándzsával eltalálod a Raia szent lovagja jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Cápafoggal megbököd a Raia szent lovagja jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 243, gyógyulás: 43, összesen: -200 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,102] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Észreveszel egy morgud hagymatövet. (ld. enc.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Főmágus volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy börtönőr ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [181,102] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 mozogsz keletre
[182,102] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 141 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 209, gyógyulás: 30, összesen: -179 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+121 életerő.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 528 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy Főmágus ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy roxati terrier volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [77 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 232 keresed a 232. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ekhariont. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 22.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 19, 25.
Jelenleg 2354 felépült monolit, és 1798 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hordóagyú mameluk. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 401 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.)

MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

KARAKTERLAP

Stephan Severin, egy szőke hajú, kék szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Chara-din hittérítője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 260. fordulód.

Erő: 34 (40) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 178 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 63 (67) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 362/257 Jellem: gonosz (240) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (40) Varázspont: 396/90 Pénz: 813 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 22/2 Pszi pont: 44/23 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1317 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 768 TP-t kaptál. Jelenleg 836 446 TP-d van. A következő szinthez még 163 554 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, ongóliant, varkaudar iszákos. A 214. fordulódban 5100 arany került a bankszámládra. 6273 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/39 ökölvívás: 5/0 szúrófegyverek: 26/31 (+20%)
vágófegyverek: 4/42 ütőfegyverek: 22/26 lőfegyverek: 23/42 (+10%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (110%) << vasalt bunkó (#181) (140%) << ezüstkard (#325) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); nyílvessző (#108) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,102 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/33 (+120%) 2. nyomkövetés: 56/61 (+20%) 3. mászás: 9/34 (+19%)
4. csapdakészítés: 14/12 (+7%) 5. csapdaészlelés: 5/79 6. gyógyítás: 62/44 (+26%)
7. titkosírás: 3/14 8. felderítés: 19/33 (+15%) 9. szörnyidomítás: 8/92
10. teológia: 13/42 (+18%) 11. taumaturgia: 26/53 12. versengés: 4/85 (+16%)
13. szkanderozás: 4/11 14. zene: 9/30 15. szörnyismeret: 10/25 (+18%)
16. pszi: 5/54 (+6%) 17. zárnyitás: 7/9 18. vadászat: 9/25 (+10%)
19. bányászat: 31/32 (+10%) 20. úszás: 8/57 21. főzés: 7/28 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 88 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
alakváltó (#7), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), nukleáris cickány (#155), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), bűbájlidérc (#761), zangrozi terrier (#672), roxati terrier (#7017), Főmágus (#273), városi sámán (#675), börtöntiszt (#670), börtönőr (#669), kentaurusz (#762), klánharcos (#7114)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 7 (limit: 120), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 700.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. olimpián, harmadik hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 901 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 mákrózsa virág (#56) 2 vámpírfog (#1221) 22 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
1 bronzsisak (#88) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99)
1 grifftojás (#179) 12 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis vaspajzs (#159) 1 kőszem (#304) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rézdarab (#70) 11 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183
98
99
100
101
102
103
104
(173,100) ragyás burástya (#111)
(174,99) quwarg boly (#359)
(175,100) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), csápos otagi (#395), quwarg nagymester (#214)
(176,99) márványtorony (#175)
(178,101) oltár, Tharr oltár, roguena (#779)
(178,102) kultúrmasztodon (#227), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(179,103) érclelőhely, woorgard (#231), Raia szent lovagja (#239)
(180,102) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), érclelőhely
(181,102) sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), érclelőhely
(182,102) Raia oltár, smaragdgólem (#417), érclelőhely

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Stephan Severin 260. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) griffőniksz (#106) fekete griff (#107)
vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196)
moszatrája (#198) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204)
gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209)
degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
aurapollátor (#222) nanda (#224) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) woorgard (#231)
ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236)
Mnebolath (#237) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242)
áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) noth szellem (#250)
lidércúr (#252) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) pszi őselementál (#258)
trikornis herceg (#261) zoloboo törzsfő (#268) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar varázsló (#271) Főmágus (#273)
őrjáratozó katona (#274) ősdentor (#282) kronotapír (#286) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299)
ősquwarg (#300) quwarg szabotőr (#301) quwarg ősmágus (#302) óriáspók (#303) zafír sárkány (#329)
áldott okerón (#336) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363)
fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
csápos otagi (#395) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420)
kék rothasztó (#421) ősi szellem (#422) csontváz hadúr (#423) kísértetvarázsló (#424) fagyféreg (#640)
börtönőr (#669) börtöntiszt (#670) zangrozi terrier (#672) városi sámán (#675) quwarg szellem (#676)
quwarg őrparancsnok (#677) quwarg tűzköpő (#678) troll bányász (#679) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687)
varkaudar iszákos (#688) vark. kardtáncos (#693) csataremák (#694) láncravert quwarg (#744) csontlepke (#746)
magger (#747) vezérfarkas (#748) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) bandita (#758)
drakolich (#760) bűbájlidérc (#761) kentaurusz (#762) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766)
kamionoszaurusz (#767) ekharion bébi (#768) mocsári ácsorgó (#774) ryuku csapásvezető (#778) roguena (#779)
ork bérgyilász (#781) szánalmas pondró (#792) Poomr Ko (#957) Quwargamanga (#963) Barnega (#971)
Ek'Hor (#977) Hoxxurton (#979) roxati terrier (#7017) bányarém (#7083) hegymélyi lidérc (#7084)
renegát törpe (#7085) klánharcos (#7114) varkaudar felderítő (#7133)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
$bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61)
ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
$bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96)
$rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
$ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137)
$ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142)
virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) $vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157)
$ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) $nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162)
karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) $rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) $vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) $aranygyűrű (#193)
$arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240)
smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245)
nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) $bumeráng (#249) nekrofun medál (#253)
regeneráló gyűrű (#254) $tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258)
szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263)
remák szív (#264) kristálygömb (#265) $kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) $szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273)
szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) $rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279)
jégszív (#282) Fekete Kehely (#283) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) $bíbor erőöv (#291)
cru formázó minta (#300) kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307) $ezüst papi karkötő (#308)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314)
optiri agysisak (#315) $ezüsttőr (#322) $ezüsthegyű nyíl (#323) $ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) $ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) $csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336)
piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) hadilobogó (#340) rézgolyó (#343) súlyzó (#347)
shinai gömb (#348) $tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353) quwarg boly (#359)
káosz szimbólum (#361) kinemfogyó tegez (#368) vascarai csizma (#370) phua-kúp (#372) $Eldaran karkötője (#373)
fény szentélye (#376) moa obszidián (#380) moa zafír (#381) natali kő (#388) szigony (#389)
halcsont (#390) polip szívóka (#391) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404) $vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyűrű (#409)
királyi emlékmű (#411) vérvörös köpeny (#412) moa stuki (#413) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415)
era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429)
bogyógránát (#430) Thargodan csatamező (#432) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447)
térkapu (#452) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
Arénagödör (#497) manakristály (#500) kihívás tornya (#502) ostromlétra (#510) Eldereth kristály (#511)
$varkaudar szablya (#516) Chara-din ékköve (#517) tükörpáncél (#519) tudás gyöngye (#522) gránátlövedék (#526)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568)
fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578) gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) Fortuna szentélye (#645)
kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657)
aurach bőr (#658) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) nyomkereső talizmán (#671)
sáfránykristály (#675) szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku szablya (#695) Ezüstmágus kürt (#697)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) jegygyűrű (#736)
rémbőr tarkóvédő (#737) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819) cápafog (#833)
kreommat-liliom (#924) kreommat szirom (#925) csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) pézsmatök (#933)
pézsmatökmag (#934) raaba-fa (#935) raaba-gumó (#936) sáfránykő (#979) lidércesszencia (#1074)
csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) ryuku vadászing (#1158)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
teriád féreg (#1276) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) varkaudar szimbólum (#1528) varázskorsó (#1546)
Huddens alkarvédője (#1550) $ekharion dárda (#1557) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595)
vérvörös rózsa (#1622) elhagyott bánya (#1685) olimpiai vasmedál (#1786) holdfű csomó (#1906) holdfű (#1907)
q. ölő érem (#2088)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) bátrak eledele (#11) mákrózsafőzet (#14) ropogós rókafarok (#16)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KLD  [1. par.]                        -  küldetés teljesítése
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció Kígyóbőr Rinocéroszbőr
Az ősök bölcsessége

Üzenet küldése a karakternek