Karakterszám: |
2675 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
264 |
Játékhét: |
327 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
1208 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. feb. 5. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. feb. 6. |
|
E-mail!
JÁMBOR DÉMON KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
3. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Akebono, egy nagydarab, hájas, ferdeszemû, sárgabõrû,
ágyékkötõs, kontyos hajú férfi. [aura: 24-es méretû 25-ös szintû fog, 42-es
paraliz.méreg.] A Tudósok klánjának doktor rangú tagja. Kalandor rangja
tapasztalt felderítõ. A következõket látod nála: a siker aranyveretes öve,
szivárvány karkötõ, szent templomi maszk, nilbongi kitûzõ, óriás fülbevaló,
elementáris karkötõ, Rogan karkötõje, csapdamester, Örökkévalóság Tûzopálja,
xenomorf bõrgyûrû, galetki érdemérem, vörös karkötõ, ozin fülkarika, az
Univerzum páncélja, szerencsekõ, arany vadászköpeny, arany orgling fétis,
kék mutációs gyûrû, quwarg amulett, cseppkõ gyûrû, platina nadrág, a pók
smaragdgyûrûje, orgling fétis, Lhoal'zetan nyílpuskája, káoszgólem csizmája.
Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Akebono beszürcsöl valami ezüst folyadékot. Akebono mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy fürgülést. Akebono öregedett 1 évet.
Magadban motyogva, létrehozol egy a forrás érintését. (-8 vp.) Elõhívsz
egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy lávafolyamot. (-20
vp.) Akebono feléd mozog. Akebonot védi rezisztanciája. Nem hat rád. Akebono
rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -12 tüskés bõr.) Feléd döf jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült.
( -1 tüskés bõr.) Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lesújt rád
bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek.
(-99 ügyesség.) Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Kitátja száját, harapni próbál fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.)
Elõresuhint farkával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe
forgatva üt farkával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Nehezen
bírod a szagát.
(-23 ép.) Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Akebono ellenáll a varázslatnak. Nem hat rád. Akebono rád
támad. Rád vág jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Rád vág jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe
forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Teljesen
megbénulsz. (-99 ügyesség.) Odacsap neked bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Megpróbál megmarni
fogával.
(70 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Pofáját nagyra
tátva harap fogával.
(62 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99
ügyesség.) Elõresuhint farkával.
(38 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant
farkával.
(36 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-28 ép.) Regenerálsz (+9
ép)
*** 4. KÖR *** Akebonot védi rezisztanciája. Nem hat rád. Akebono rád támad.
Lecsap rád jobb karmával.
(47 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít jobb
karmával.
(52 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával.
(52
ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Tekergetve suhint
bal csápjával.
(49 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával.
(66 ép-t
sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(63 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.)
Lecsap rád farkával.
(33 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked farkával.
(31
ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-26 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted
az eszméletedet.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 399 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Akebono meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
3. NAP ** Akebono szeretne venni tõled 100 347. tárgyat. Ha el akarod
neki adni, adj ki egy A 4951 347 100 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás,
szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7774.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 5.* Akebono teljesítette a 28. küldetést, amit a palotában kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 2.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel
Kator került ki gyõztesen.
*feb. 2.* Akadil Tel Kator mellé szegõdött
egy gnóm útonálló.
*feb. 2.* Amorpheus Amorphea pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Fortian felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]
ht 0 0 0 2 0 |
harci program törlése |
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]
hp 4 20 15 1904 100 |
harci program |
Harci programsor módosítása: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás:
100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]
pta 132 128 128 128 132 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. pszi csáp. 3. pszi
csáp. 4. pszi csáp. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]
ell 1903 255 |
ellenfél lista beállítása |
1903. lista módosítása: 255 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a
belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.)
Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú
ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended:
piromád.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 436.]
v 148 1 |
148. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy méregsemlegesítés varázslatot.
(-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 433.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe
részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki
röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz
másikat? Csak integetsz fejeddel. Agglomerátor jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
Lidércláng jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat
köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy,
már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén
vár. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
Jóllakottságod 180%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
h 14 30 33 36 |
14. tárgy használata |
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés
után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan
piros színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db õsmágus szájvize.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]
h 69 |
69. tárgy használata |
Felhörpintesz 1 õsmágus szájvizét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]
vv 154 176 189 |
több varázslat elmondása |
[V 154 0 0:] Ellõsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+24% védekezés.) (-7
vp.)
[V 176 0 0:] Elmondasz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[V 189 0 0:] Elõhívsz egy elemek uralma varázslatot. (-15 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
[Targnaugh torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel
a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Mintha csak virágot
szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
muskilt. Egyik pillanatban még minden
nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Megrezzensz,
amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy villogó szinapsis (#271) [aura:
15-ös tudati méreg, pszi támadás: 15.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jámbor Démon |
Tudati méreg |
+5 méreg |
(-11)69 |
(-5)85 |
Villogó szinapsis |
Tudati méreg |
+5
méreg |
(-11)64 |
(-5)125 |
2. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
kudarc |
(-13)56 |
(-10)75 |
Villogó szinapsis |
Tudati méreg |
+5
méreg |
(-11)53 |
(-5)120 |
3. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
kudarc |
(-18)38 |
(-15)60 |
Villogó szinapsis |
Tudati méreg |
+5
méreg |
(-11)42 |
(-5)115 |
4. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
kudarc |
(-23)15 |
(-20)40 |
Villogó szinapsis |
Tudati méreg |
+5
méreg |
(-11)31 |
(-5)110 |
5. |
Jámbor Démon |
Tudati méreg |
+5 méreg |
(-15)0 |
(-25)15 |
Villogó szinapsis |
Tudati méreg |
+5
méreg |
(-16)15 |
(-10)100 |
6. |
Jámbor Démon |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-15)0 |
Villogó szinapsis |
Tudati méreg |
+5
méreg |
(-15)0 |
(-10)90 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-35 életpont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 28 ép-t. (-4 vp.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
[Targnaugh torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Felkészülve
testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet.
Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
gyilkos boróka ! Leszedsz 1 adagot. Üvöltést hallasz
magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. A következõ
pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy targnaugh (#272) [aura:
pszi energia: 23.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jámbor Démon |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)74 |
(-20)70 |
Targnaugh |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-6)69 |
(+0)115 |
2. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)71 |
(+8)78 |
Targnaugh |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-6)63 |
(-28)87 |
3. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)68 |
(+8)86 |
Targnaugh |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-6)57 |
(-28)59 |
4. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)65 |
(+4)90 |
Targnaugh |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-6)51 |
(-28)31 |
5. |
Jámbor Démon |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)59 |
(-20)70 |
Targnaugh |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-6)45 |
(+0)31 |
6. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)56 |
(+8)78 |
Targnaugh |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-6)39 |
(-28)3 |
7. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)53 |
(+8)86 |
Targnaugh |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-6)33 |
(-3)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+34% pszi támadás,
+34% pszi energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
pv 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
Hosszasan kutatsz a 7432. galetki tanyája után, de hiába a varázsital, nem
jutsz semmire. Úgy tûnik, nem ezen a szinten lakik.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
pv 6 2 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, egy-egy elleni
küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, pszi párviadalra
hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
sza 1 50 1 |
50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Agglomerátor morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
sza 1 50 2 |
50 db 1 tárgy átadása 2. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Lidércláng morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
ho 20 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
k 9 23 |
kaland elvállalása |
(9. kaland:) Habozás nélkül átcsusszansz az asztrális térbe. Az óriási,
sárgásan villódzó kortex valóban impozáns látvány, ahogy méltóságteljesen
forogva a mellette nyüzsgõ apró asztális lények pöttyei közepén. Örvények
tucatjai veszik körbe, szinte érzed a szívóerõt, ami belõle árad. No de
elég a nézelõdésbõl, lássunk neki a takarításnak. Pszi támadás ér az asztrális
térbõl. Ellenfeled egy elmezúzó (#166) [aura: 12-es agyvihar, méret: 90.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jámbor Démon |
Tudati méreg |
+5 méreg |
(-6)74 |
(-45)45 |
Elmezúzó |
Mentális robbanás |
-45
PE |
(-10)85 |
(-5)65 |
2. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-3)71 |
(-22)23 |
Elmezúzó |
Agyvihar |
-36
PE |
(-14)71 |
(-19)46 |
3. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-3)68 |
(-22)1 |
Elmezúzó |
Agyvihar |
-36
PE |
(-14)57 |
(-19)27 |
4. |
Jámbor Démon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-3)65 |
(-1)0 |
Elmezúzó |
Agyvihar |
-36
PE |
(-14)43 |
(-19)8 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-41 életpont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 32 ép-t. (-4 vp.)
(23. kaland:) Felkeresed Szershh atyát, és átnyújtod a pénzt a rituálé költségeire.
[Tárgyhasználat: 1000 arany]
Megkezdõdik a rituálé. Szershh atya mágikus köröket rajzol a padlóra, majd
elhelyezi a fókuszt egy különös szelencében. Drágaköveket tör porrá, és
beszórja vele a földet, a testedet és a szelencét.
- Most pedig üljünk
le, kezdõdjék a meditáció! Kapcsolatot kell teremtenünk az Õsökkel.
[Mágia
próba 12-es küszöbre: sikeres]
Hosszadalmas meditáció veszi kezdetét. Lehunyt szemmel koncentrálsz a sötétségre,
a végtelen nyugalmára. Egyszercsak megérzed az õsök jelenlétét! Lelked
örül, bár érzed, hogy lélekenergiád csökken. (-5 képességpont.)
Sustorgást hallasz, a drágakõpor forogni kezd a szobában, ahogy az Õsök
alakot öltenek általa! Nem mered szemedet kinyitni. Egyszercsak kellemes
melegség járja át testedet, fényt látsz lehuny szemhéjaidon keresztül.
A fókusz! Világít! Megkapta az Õsök áldását! A rituálé véget ér, Szershh
atya azt mondja, örül, hogy segíthetett. Megköszönöd, amit érted tett,
és magadban áldod a józan eszedet, hogy megszerezted ezt az akkoriban haszontalannak
tûnõ holmit.
[ld. enc.]
[63 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
be 9 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Ahogy belépsz a templomba, az elsõ
dolog, ami szemet szúrt, egy kard, ami az elõtér közepén lebeg. Galetkik
állnak körülötte, és áhítattal sutyorognak. Lehalkítva hangodat, megszólítod
az egyik melletted állót.
- Mi ez?
- Az Õsök Szent Kardja. Tegnap jelenés
volt, az Alapító Atyák közül Morein szelleme jelent meg, és itthagyta ezt
a kardot. Azt mondta, kapja a legrátermettebb, aki képes kiállni a Három
Próbát.
Három próba? Izgalmasan hangzik! Azonban beszélgetõpartnered,
egy másik ifjú a szintrõl, nem tud többet mondani, ezért megkeresed az
egyik vezetõ papot. Nicsak, itt van Szershh atya! Alázattal megszólítod,
és a Három Próba felõl érdeklõdsz.
- Nos - vakargatja az állát - Morein
szavai nem voltak teljesen világosak, úgy is mondhatnám, hogy a szellemektõl
megszokott, kissé titkokzatos jövendölést kaptuk. Nagyjából ezt mondta:
- "Íme, az Õsök Szent Kardja. Csakis a kiválasztott kaphatja meg, aki
teljesítette a sebezhetetlenség és a sebezhetõség próbáját, és bizonyította,
hogy méltóbb a kard õrzésére mint az, aki eddig vigyázott rá!" Amikor rákérdeztünk,
hogy esetleg mondana-e a próbákról még valamit, ezt tette hozzá. "Egy torzszülött
által, egy másik torzszülöttbõl készített tárgy, a sebezhetetlenség szimbóluma;
ha pontosan hét lobban belõle lángra, és tüze egy galetki bõrét marja,
akkor lép elõ a kard démona!" Valamit el kell égetni, hogy elõjöjjön valamilyen
démon, de hogy mit? Ötletünk sincs...
(32. kaland, összesen 30 TVP-t
igényel. A kalandban szolgák nem vehetnek részt.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek
sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira.
Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek,
vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán
lehetne valami érdekeset találni itt...
(257. kaland, összköltsége 45 TVP.)
[A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Szimatodra hagyatkozva,
hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy
láplidérc (#250) [aura: 13-as méretû 17-es szintû bal karom.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lávafolyam.
(-20 vp.) Nem hat rád. A láplidérc máris elõtted terem! A láplidérc
162
ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A láplidérc rád veti magát. Rád vág jobb
karmával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal karmával. Ez mellément. Bûze fojtogat.
(-32 ép.) Regenerálsz (+9 ép) A láplidérc regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Mormolsz a mágia
különös nyelvén. Létrejött egy a forrás érintése! (-8 vp.) Nem hat rád.
A láplidérc
154 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A láplidérc holtan terül
el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 273 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+91%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és egy lidércvelõ.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz
29 ép-t. (-4 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal
egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási
szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid
már ledöntötték, lerombolták õket. Nocsak, mit találtál! 1
xita uborka
! Óvatosan begyûjtöd. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148)
[aura: gyorsaság: 18, 15-ös isteni harag.], egy törpe útonálló (#149)
[aura: ügyesség: 8.] és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû 16-os
szintû bal karom, 8-as roncsolás, egészség: 12.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol
egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy elemi védelem! Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy
a forrás érintését. (-8 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy
gránitbõrt. (-10 vp.) A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló
feléd rohan. A törpe útonálló rád támad. Elõrehajolva, egy törpe baltával
csap le. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád támad.
Feléd üt jobb karmával. Mellé! Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült.
( -4 tüskés bõr.) Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-19 ép.) Regenerálsz
(+9 ép) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Elõhívsz egy lávafolyam varázslatot. (-20 vp.) A gnóm útonálló
138 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Nem hat rád. A törpe útonálló
sebzõdik
140 ép-t a lávafolyamtól. A troll útonálló
167 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól.
A gnóm útonálló hörögve elterül. A törpe útonálló halálos sebet kapva a
földre zuhan. A troll útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 458 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél,
egy törpe pikkelyvért, egy xenópete, egy törpe balta és 80 arany.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
(32. kaland:) Jelentkezel Szershh atyánál, hogy nekifutnál a Három Próbának.
Õ csak a fejét csóválja.
- És rájöttél, mi az a rejtélyes tárgy, amit
el kell égetni?
Tûnõdve rámolod ki a zsákod tartalmát, és együtt nézitek
át, van-e közte valami, ami megfelel a feltételnek.
[Tárgyhasználat: 7 pikkelypáncél]
Igen, rögtön gondolhattál volna rá! A pikkelypáncélokat egy kupacba halmozzátok,
aztán Szershh atya néhány varázsszót mormol, és a halom lángra robban.
A furcsa pikkelyek zöld lánggal égnek.
- Mire vársz? - int a pap. Nyilvánvaló,
hogy a második próba abból áll, hogy bele kell állnod a tûzbe!
Biccentesz.
[185 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz
gyógyításra. Gyógyulsz 30 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
32 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 27 ép-t. (-4 vp.) Ennek
eredményeképp gyógyulsz 32 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
29 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 27 életpontot. (-4 vp.)
Rettenetesen összeégtél! De nincs idõ nyavalyogni, a kard felett egy szellem
materializálódik. A fegyver õre, õt kell legyõznöd. Nosza, rajta! Ellenfeled
egy kardszellem (#287) [aura: savimmunitás: 15.].
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése.
(-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10
vp.) A kardszellem elmormol egy agyroppantás varázslatot. Rezisztálod a
varázslatot. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy lávafolyamot.
(-20 vp.) Rezisztálod a varázslatot. A kardszellem
135 ép-t sebzõdik a
lávafolyamtól. A kardszellem rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb
csápjával. Elhibázta. Meglóbálva zúz bal csápjával. Hátraugrasz a támadás
elõl. Feléd döf jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf
bal karmával. Mellé! Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart. Ellenállsz a
varázslatnak. A kardszellem
sebzõdik 163 ép-t. (-18 vp.) A kardszellem
kileheli lelkét. Nem hat rád. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 279 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+119%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ahogy a szellem eltûnik, a kard hangos csendüléssel a földre hullik. Lassan
megfogod a fegyvert, és felemeled. Az idõközben összegyûlt nézõseregbõl
döbbent "Óh!" kiáltás szakad fel. Meg ugyan nem tapsolnak, de tisztességes
távolságra maradnak tõled. Nyilvánvaló, hogy kivívtad tiszteletüket! Megköszönöd
a lehetõséget, hogy részt vehettél a próbán, majd sietsz haza, hogy AZonosíthasd
a kardot.
[ld. enc.]
(+4 hõsiesség pont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
mak 3 1 2 |
3. makró definiálása/hívása |
3. makró 1 sorának módosítása, a 2. sortól:
[Parancs 3. makróba tárolva.] [Quwarg lidérc torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû
aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes
és rejtélyes csatornaszintre. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók
vezetnek minden irányba. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után
találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid 2 csöpögõ csápolat (#268)
[aura: egészség: 16.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy lávafolyam varázslatot.
(-20 vp.) A 2. csöpögõ csápolat közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. csöpögõ
csápolat
150 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Ellenállsz a varázslatnak.
Az 1. csöpögõ csápolat odajön hozzád. Az 1. csöpögõ csápolat
155 sebzést
kap a lávafolyamtól. Az 1. csöpögõ csápolat halálos sebet kapva a földre
zuhan. A 2. csöpögõ csápolat halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 305 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+105%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy nagy pajzs, egy xenópete és 61 arany.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
m 5 14 88 1111 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,14) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 8) A legközelebbi feladat megoldásánál 8 lesz a válaszod.
(M 5,13) A folyosó északra vezet. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak
elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy
próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod
kell:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ilikiral
városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 51 alkalommal számolt
el 100-ig, míg elért Rastar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett
tovább út, elõvette iránytûjét, 45 fokot elfordult balra, és erre ment
tovább, míg végül újabb 44 százas lépés után érkezett meg Ilikiral városába.
Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Rastar érintése nélkül.
Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért
haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Némi habozás után válaszolsz. [8] - Sajnos
nem jó - mondja bánatosan a szellem.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]
m 7 17 8102 2222 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,17) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 102) A legközelebbi feladat megoldásánál 102 lesz a válaszod.
(M 8,17) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Áttetszõ figura lép eléd a
semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A
szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell
fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja
Alkotepar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 59 alkalommal
számolt el 100-ig, míg elért Trento város fõterére. Mivel innen már nem
vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 33 fokot elfordult balra, és erre
ment tovább, míg végül újabb 47 százas lépés után érkezett meg Alkotepar
városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Trento
érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor
száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Kis töprengés után közlöd
az általad jónak tûnõ választ. [102] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad
a próbát! (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 9,17) Keleti irányba folyatod utadat. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel:
ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 10,17) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 11,17) Körültekintõen mozogsz elõre. A földön egy fekete nyílást látsz.
Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé!
Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre
válaszolnod kell:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa
volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben johhtukul tenyésztésével foglalkozott,
laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és
egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot.
Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 5 barlangcsigát kapott, és
az állatokat napi 4 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat
0 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 7-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás
eredményeképp a szaporulat 4 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 2-es fejadagnál
1 óráig világították a milgandokkal, -9 volt a szaporulat. Talán ezek után
már te is rájöttél, amikor Zuveghar 3-as fejadagot adott X állatnak, és
2 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál,
akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ez
így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Quwarg lidérc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa
neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Menet
közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
muskilt. Lábdobogást
hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy uthanax (#265)
[aura: 10-es méretû 15-ös szintû jobb csáp, méret: 155.] és egy kõzúzó
(#49) [aura: imm. méregre: 20.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az uthanax elvarázsol egy
a forrás érintését. Az uthanax mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
antimágikus szférát. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy a forrás
érintése varázslatot. (-8 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat,
elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A kõzúzó feléd rohan. A kõzúzó rád
támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy lávafolyam varázslatot. (-20 vp.) Az uthanax
közelebb jön, hogy támadhasson. Az uthanax
163 sebzést kap a lávafolyamtól.
Ellenállsz a varázslatnak. A kõzúzó
173 sebzést kap a lávafolyamtól. A
kõzúzó hörögve elterül. Az uthanax rád támad. Körbe-körbe forgatva üt
jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Elszívja 20 vp-det. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 20 vp-det. Az uthanax
holtan terül el.
[A csatában összesen 318 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+131%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: egy uthanax talizmán.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
[Quwarg lidérc torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy
baráti vadászkirándulás lesz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot,
ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és
körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Üvöltést
hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz.
Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264) [aura: 14-es méretû 27-es szintû csáprágó.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy lávafolyam varázslatot.
(-20 vp.) Rezisztálod a varázslatot. A quwarg lidérc máris elõtted terem!
A quwarg lidérc
164 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A quwarg lidérc rád
veti magát. Elõrehajolva marni próbál.
(39 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Méreg kerül a véredbe. Semlegesíted a mérget. Regenerálsz (+9 ép) A quwarg
lidérc regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Elmormolsz
egy a forrás érintése varázslatot. (-8 vp.) Nem hat rád. A quwarg lidérc
175 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A quwarg lidérc halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 338 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+101%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ellõsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
vg 4951 347 100 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Akebono eladásra kínál neked 100 347. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
a 4951 347 100 |
tárgy átadása galetkinek |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 24.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy
egy buta csapda áldozata legyél. Nem találsz semmit. Továbbmész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Lord Rhynn,
egy sötét árnyalatú ékkövekkel borított testû, zafírszemû férfi. A Tudósok
klánjának tanítómester rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik.
Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc,
a bénaság fülbevalója, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, roxati
üvegszem, a puhányság köve, a füvész köpenye, adamantit karkötõ, Khazidax
koponyája, cseppkõ gyûrû, elementáris karkötõ, Lhoal'zetan nyílpuskája,
sárkányamulett, Rogan karkötõje, Tlyxcet pajzs, a királynõ páncélja, ozin
fülkarika, xenomorf bõrgyûrû, mintrogi erõöv, aréna obszidián érme, arany
nadrág, a pók smaragdgyûrûje, az Õrzõk ében karkötõje, nilbongi kitûzõ.
Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 szemani gombát anélkül, hogy felébresztetted
volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi
kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
kf 232 |
bekészíted a 232. tárgyat |
A szent templomi maszkot már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 lidércvelõ.
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy
uthanax talizmán. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 15% kalandor
rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.51).
A kör során összesen 1985 sebzést okoztál, és 760 sebzést kaptál. A körben
szerzett tapasztalatok eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Ezenfelül
kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról
28 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
450 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Jámbor Démon, egy parázslóan vörös tekintetû, zöld bõrû,
tar fejû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod:
piromád. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.51). Ez a 264. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (15) / 14.12 |
[2] IQ: |
17 / 1.79 |
[3] ügyesség: |
22 (21) / 3.05 |
[4] egészség: |
10 (11) / 0.10 |
[5] mágia: |
43 (52) / 3.63 |
[6] gyorsaság: |
14 (16) / 6.08 |
[9] Méret/ép: |
253 (276) / 255 |
Min. méret: |
103 |
Barlangméret: |
254 |
|
|
Varázspont: |
753 / 352 |
Képességpont: |
227 / 34% |
Hõsi pont: |
114 (20) |
Tám.bónusz: |
14% |
Véd.bónusz: |
49% |
Galetki erõ: |
1144 / 420 |
Hírnév : |
2790 |
Jóllakottság: |
186% |
Életkor: |
17 / 17 |
|
|
Galetki csaták: |
334 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
220 (0) |
Torzsz. csaták: |
1951 (6) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1813 (6) |
Leölt torzszülött: |
3356 (10) |
Pszi csaták: |
479
(3) |
Pszi gyõzelmek: |
259 (1) |
Ájulások száma: |
118 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágus (60)
Speciális képességeid:
+60 max. varázspont, +5 minden varázslat szintedre. +3 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit a templomban
kaptál! [számláló: 5] 2.) Vegyél részt egy legendás ellenfél legyõzésében.
3.) Hajts végre 10 olyan véletlen kalandot, amelyben varázslat próba van.
[számláló: 2] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
17 / 4.43 |
[15] regeneráció: |
10 (12) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
12 (13) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (10) / 0.29 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (9) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
4 (17) / 2.20 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (9) / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 (15) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
41 (53) / 0 |
[24] rezisztencia: |
43 (59) / 0.40 |
[26] lõfegyver: |
1 (5) / 0 |
[27] imm. méregre: |
0 (20) / 0 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.82 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 1.43 |
[47] zárnyitás: |
11 / 2.18 |
[48] mászás: |
10 / 1.45 |
[49] rugalmasság: |
5 (7) / 1.62 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 3.08 |
[51] transzformáció: |
10 / 4.99 |
[52] auraészlelés: |
15 (20) / 5.36 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.87 |
[54] kereskedelem: |
7 / 1.93 |
[55] szívósság: |
15 (21) / 0.55 |
[56] varázsitalfõzés: |
11 / 7.74 |
[57] gyógynövények: |
11 / 1.67 |
[58] nyomkeresés: |
15 / 7.67 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 1.09 |
[60] pszi támadás: |
15 (16) / 8.26 |
[61] pszi energia: |
17 (18) / 10.50 |
[62] lopás: |
6 / 1 |
[63] éberség: |
2 (4) / 0.77 |
[64] átokszórás: |
4 / 0.56 |
[65] álcázás: |
25 (27) / 1.78 |
[66] lopakodás: |
3 (4) / 1.10 |
[67] régészet: |
16 / 1.49 |
[68] zene: |
6 / 0.50 |
[69] tanulás: |
14 / 10.20 |
[70] idézés: |
17 (20) / 4.16 |
[71] javítás: |
2 / 0.85 |
[72] építés: |
1 / 0.05 |
[73] felderítés: |
8 / 6.68 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.72 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.82 |
|
|
Trollagyar |
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.18 |
|
|
Yssuf tõre |
jobb mancs |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.18 |
|
|
szilmill
tõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
22 (31) / 5.70 |
[130] agyvihar: |
7 (8) / 1.10 |
[147] alkímia: |
4 (15) / 1.72 |
[42] csendvarázs: |
1 (10) / 0.12 |
[149] dimenziókapu: |
3 (12) / 0.30 |
[37] egokínzás: |
1 (10) / 0.31 |
[143] elektromos fal: |
1 (12) / 0 |
[41] elemek parancsa: |
4 (15) / 0.32 |
[189] elemek uralma: |
18 (29) / 3.09 |
[49] elemi védelem: |
8 (19) / 3.99 |
[48] ellenáll.megtörése: |
3 (12) / 1.38 |
[10] energiatüske: |
1 (12) / 0.84 |
[29] életszívás: |
3 (12) / 0.62 |
[152] felejtés: |
2 (11) / 0.28 |
[172] gázpajzs: |
2 (11) / 0.36 |
[17] gránitbõr: |
25 (34) / 3.68 |
[23] isteni harag: |
1 (12) / 0 |
[15] jégpajzs: |
4 (15) / 1.38 |
[163] kineport: |
11 (22) / 2.36 |
[154] kisebb erõpajzs: |
7 (16) / 2.18 |
[27] kisebb gyógyítás: |
10 (19) / 8.51 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 (13) / 0.08 |
[158] láth. észlelése: |
5 (14) / 0.36 |
[157] láthatatlanság: |
1 (10) / 0.30 |
[25] lávafolyam: |
43 (54) / 14.27 |
[165] manafókuszálás: |
5 (16) / 0.48 |
[35] mágiatörés: |
1 (10) / 0.15 |
[162] mágikus csapda: |
1 (12) / 0.08 |
[129] mentális robbanás: |
8 (9) / 4.10 |
[148] méregsemlegesítés: |
24 (33) / 2.25 |
[28] óriáserõ: |
1 (10) / 0.20 |
[133] pszi acéltorony: |
6 (7) / 0.80 |
[128] pszi csáp: |
13 (14) / 3.68 |
[171] savpajzs: |
1 (10) / 0.22 |
[151] sárkánylehelet: |
9 (20) / 1.97 |
[30] sorvasztás: |
2 (11) / 0.15 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 (4) / 0.56 |
[159] szellemidézés: |
2 (11) / 1.72 |
[176] szélpajzs: |
7 (16) / 4.49 |
[150] tárgyvédelem: |
5 (16) / 1.43 |
[132] tudati méreg: |
14 (15) / 2.53 |
[16] tûzpajzs: |
1 (12) / 0.74 |
[20] tûzvihar: |
41 (52) / 7.12 |
[14] vakító fény: |
2 (13) / 0.30 |
[170] villámpajzs: |
2 (13) / 0.09 |
[22] villámsújtás: |
3 (14) / 1.42 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
13 |
22 villá |
24 |
169 |
173 a forr |
17
gránit |
25 lávafo |
20 tûzvih |
49 elemi |
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (8), javítás itala (1), õsmágus szájvize (1), szélpajzs (16),
méregsemlegesítés (33).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Mócsing, az agglomerátor |
90/90 |
157% |
170% |
9 / 1.55 |
nem harcol |
[2] lidércláng |
20/20 |
162% |
160% |
5 / 1.92 |
nem harcol |
[3] elektromancer |
60/60 |
58% |
110% |
1 / 0.05 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
160% |
gyógyítás: |
9 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
e 9 90 |
be 9 5 |
e 20 |
e 20 |
mak 5 |
|
2. Makró |
mak 1 |
pv 2 |
p 7432 |
pv 6 2 7 |
|
3. Makró |
ism 4 |
vd 264 |
vg 4951 347 100 |
a 4951 347 100 |
p |
|
|
5. Makró |
h 14 30 33 36 |
h 69 |
vv 154 176 189 |
ism 2 |
vd 272 |
ho |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: lávafolyam t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 1. |
2: savlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 60. |
3: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 70. |
4: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 70. |
5: gránitbõr v.var. ha ellf. 26. képessége 20 v. több. Prioritás: 80.
|
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 11. |
7: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 25. |
8: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 22. |
9: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 33. |
10: tárgyvédelem v.var. ha ellf. 206. képessége 0 v. több. Prioritás:
44. |
11: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 100. |
12: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 22 v. több. Prioritás:
3. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: Yarmbaur (#192), 209, manifesztált energia (#267),
tûztáncos (#251), manapók (#275), az elsõ agyaggólem (#481), agyaggólem
(#252).
1901: daergaoth lord (#213), xenomorf bébi (#204), kõgólem (#256), maerju
(#269), bjöltreodrok nagyúr (#486), manapók (#275).
1902: daergaoth lord (#213), xorex óriásfatty (#262).
1903: daergaoth lord (#213), óriás glathorg csáp (#283), elemi mágus (#255).
1904: keyrasi démonlidérc (#207), manaszonda (#229), márvány apostol (#266).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 86 99 15 27 9;
VI erõ:150% ép:1%;
PV 6 2 7;
PSZ 45 47 69 67 66 48;
BA 420;
L 20 36 37 161 23 35;
HE 9;
PT 1;
PTA
132 128 128 128 132;
PTB 128 128 128 128 128;
I 50 99 1 75;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4951 41 1; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951
347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347
100; VG 4951 338 3; VG 4951 347 100;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 35 szint: 10 sebzés: 105-113
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 23.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (8. épület), #26 (4. épület), #36 (7. épület),
#51 (20. épület), #398 (263. forduló), #407 (260. forduló), #257 (264.
forduló), #455 (262. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a mentát sárga öve (#12867) |
|
1 a ragadozó
csillogó fejpántja (#20008) |
|
1 a sebezhetetlenség kék köpenye (#19587) |
|
1 a siker aranyveretes öve
(#302) |
|
1 a tökéletesség ezüst fejpántja (#21807) |
|
1 a tökéletesség ezüst láncinge (#21733) |
|
1 a tökéletesség fekete csizmája
(#21822) |
|
1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) |
|
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) |
|
1 a tökéletesség utazóköpenye
(#21836) |
|
1 a tudás díszes pikkelyvértje (#1917) |
|
1 a yeti könnyû láncinge (#26231) |
|
1 az ellenállás bíbor láncinge (#28482)
|
|
1 az enyészet szárnyas sisakja (#23127) |
* |
1 Banyapók köpenye (#600) |
|
1 bohókás szandál (#406) |
* |
2 bronz pszi
váll-lap (#290) |
|
4 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 Fairlight sipkája
(#265) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 krakoch csizma
(#312) |
|
1 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
5 õspók köpeny (#332)
|
|
2 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
* |
1 szent templomi maszk
(#232) |
|
4 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
2 xenóbõr pajzs (#614) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a lich díszes karkötõje (#12042) |
|
1 a mágia ezüst fülbevalója (#3507) |
|
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a mentát aranyozott fülbevalója (#12958)
|
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a ragadozó arany nyaklánca (#20084) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
1 a tökéletesség bronz amulettje (#21898) |
|
2 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926) |
|
11007 arany (#1) |
* |
4 arany
orgling fétis (#296) |
|
1 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az áttörés rubingyûrûje (#378) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) |
|
1 az enyészet malachit
karkötõje (#23291) |
|
1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 Banyapók gyûrûje (#601) |
|
1 bronz helyt.
emlékérem (#313) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
417 drágakõ (#2) |
|
1 ezüstmedál (#208)
|
* |
1 Fénygyûrû (#301) |
|
1 galetki érdemérem (#276) |
|
4 karmazsin tûzgyûrû
(#338) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
2 kvatáns fókusz (#611) |
|
1 Laillia talizmánja
(#319) |
|
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
* |
1 opilíchium gyûrû (#298) |
* |
8 orgling
fétis (#269) |
* |
1 õsgyémánt (#237) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 szerencsekõ (#197)
|
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
7 uthanax talizmán (#335) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 áldott oprasszum fókusz (#352) |
|
1 arany tóken (#764) |
|
2 aranydukát
(#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
4 ezüst tóken
(#763) |
|
13 fekete dukát (#218) |
|
2 garling kristály (#209) |
|
1 hebrencs csapda
(#582) |
|
4 kötél (#128) |
|
1 legendás tóken (#606) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
3 mágikus védõruha (#341) |
|
10 mágustóken (#672) |
|
1 Morgan kristálya
(#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 Niagren csodapálcája (#523) |
|
1 orvosságos
zacskó (#590) |
|
1 platina tóken (#765) |
|
2 relikviaszilánk (#604) |
|
1 Tiume batyuja
(#529) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a mágus harci íja (#10274) |
|
1 a tökéletesség hosszú íja (#21972)
|
|
1 a tökéletesség lovagi kardja (#22019) |
|
1 a tökéletesség vívótõre (#22003) |
|
1 az áttörés vívótõre (#31903)
|
|
1 az ellenállás rövid tõre (#28752) |
|
1 az Õsök Szent Kardja (#380) |
* |
2 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) |
*
|
1 rubin mágusbot (#261) |
* |
3 szilmill tõr (#314) |
|
4 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214)
|
* |
2 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 bajnokok itala (#62) |
|
4 bosszantás itala (#81) |
|
8 csapdaészlelés
itala (#65) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
20 elfu moha (#33) |
|
29 elonotichlan (#31) |
|
1 energiaital (#82) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
7 féregtüske (#42)
|
|
56 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom bíbor itala (#77) |
|
16 hatalom
kék itala (#58) |
|
45 hónakkupók (#30) |
|
6 hõsiesség itala (#52) |
|
5 immunitás itala (#71)
|
|
2 javítás itala (#108) |
|
9 kalmárok itala (#66) |
|
7 kék manaital (#75)
|
|
7 kincskeresés itala (#64) |
|
28 liánvirág (#24) |
|
4 mágiaellenállás
(#76) |
|
44 mátekel gomba (#21) |
|
9 méregellenállás itala (#51) |
|
51 mézfû (#29)
|
|
13 mitulen fû (#20) |
|
26 muskil (#37) |
|
3 narancs gyógyital (#80) |
|
7 óriásnövés itala (#60) |
|
6 õsmágus szájvize (#69) |
|
1 õsmana itala
(#84) |
|
3 parafû (#41) |
|
11 pontosság itala (#72) |
|
27 ragálygomba (#26) |
|
37 rémcserje (#34) |
|
4 sárga gyógyital (#61) |
|
46 sárkányvirág (#32)
|
|
7 savlehelet itala (#55) |
|
11 sötét mák (#23) |
|
46 szemani gomba (#36)
|
|
36 tejfonál (#28) |
|
12 tokin kaktusz (#40) |
|
6357 üvegcse (#14) |
|
16 védelem itala (#59) |
|
38 velparaj (#35) |
|
27 waarkin (#38) |
|
39 winropu moha (#22) |
|
9 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63)
|
Egyéb kacatok |
|
1 áspisméreg (#304) |
|
53 asztrálesszencia (#154) |
|
41 barna manakõ
(#149) |
|
6 bolhedor szárny (#15) |
|
11 bronz korong (#297) |
|
12 csöpögõ csáp
(#334) |
|
4 duzzadt xenópete (#479) |
|
37 ekinda haj (#147) |
|
8 elektronit (#141)
|
|
4 fókuszrubin (#337) |
|
7 gólemagyag (#330) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
32 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
14 khazdar taréj (#268) |
|
19 kõtroll
szem (#274) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
4 lidércvelõ (#339) |
|
1 maerju koponya (#336)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
78 õsi relikvia (#17) |
|
7 õspók pete (#331)
|
|
22 patkányfog (#270) |
|
38 pirgamit (#152) |
|
3 ratifikátor agy (#236)
|
|
10 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szinapszis plazma (#344) |
|
16 szirénhaj
(#293) |
|
74 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenó minta (#491) |
|
3 xenópete (#278)
|
|
13 xorex fûszer (#329) |
|
25 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a torony
rövid tõre #18402 (11), a sebezhetetlenség fekete csizmája #19572 (11),
a tudós csonttõre #11651 (9), a tökéletesség vándorcsizmája #21821 (11),
a túlélés ezüst fülbevalója #21507 (11), a mentát vívótõre #13003 (14),
az angyalok fekete csizmája #28122 (9), a ragadozó ónix karkötõje #20143
(14), a tökéletesség kõamulettje #21896 (11), a tökéletesség díszes karkötõje
#21942 (12), az ügyesség bíbor köntöse #2504 (16), az ellenállás csepp
fülbevalója #28706 (5), a sebezhetetlenség malachitgyûrûje #19677 (11),
a törpék díszes karkötõje #6642 (11), a sebezhetetlenség vaspajzsa #19513
(14), a sebezhetetlenség kerek pajzsa #19511 (9), a sün gyalogos lándzsája
#25182 (9), a yeti díszes karkötõje #26442 (9), Elenios vándorcsizmája
#41621 (12), az enyészet malachit karkötõje #23291 (5).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 az Õsök Szent Kardja (#380),
1 áldott oprasszum fókusz (#352), 2 muskil (#37), 1 gyilkos boróka (#27),
1 törpe pikkelyvért (#4), 1 törpe balta (#224), 1 duzzadt xenópete (#479),
2 uthanax talizmán (#335), 1 xita uborka (#39), 1 nagy pajzs (#1062),
2 xenópete (#278).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 1 elfu moha
(#33), 1 üvegcse (#14), 941 arany (#1), 6 pikkelypáncél (#223), 1 oprasszum
fókusz (#300).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÁLDOTT OPRASSZUM FÓKUSZ (352. TÁRGY) Az áldott oprasszum fókuszt az Õsök
Áldása segítségével kaptad az oprasszum fókusz felhasználásával. Ez a tárgy
segíti a lélekenergia felfogását, ahányszor egy csata során lélekenergiát
nyersz ki, plusz öt százalékot kapsz (függetlenül a lélekenergia mennyiségétõl
és a leölt lények mennyiségétõl). Ez vonatkozik a pszi csatában, tudati
kohézióval kinyert lélekenergiára is. A fókuszt nem kell KF-elni ahhoz,
hogy mûködjön. Nem eladható tárgy.
KARDSZELLEM (287. LÉNY) Ez egy mágikus úton megidézett szellem, amelyet
egy kard õrzésével bíztak meg. Ha le tudod gyõzni, a kard a tiéd.
AZ ÕSÖK SZENT KARDJA (380. TÁRGY) Különleges relikvia ez, amelynek megszerzéséhez
a Három Próbát kell teljesíteni. A kard pengéjét mithrilbõl kovácsolták,
nyelét bronzból öntötték, de a bronznyél egy nagyobb és két kisebb zafírt
foglal magába - semmi kétség, ezek fókuszálják a kard varázserejét. A kard
forgatójának - számos mágikus képessége mellett - 4D6+4 sebzést biztosít.