Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 24. 9h:49' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfelet választasz, első quwarg felderítő lesz az. Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau]
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. [+3% teo] [első quwarg felderítő:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Újabb ellenfél után nézel, második quwarg felderítő lesz az.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. [+1% teo] [második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [első quwarg harcos:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) [második quwarg harcos:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
[második quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki a második quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Úgy döntesz, első quwarg harcos lesz a következő áldozatod. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot.
Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. [+2% teo] [első quwarg harcos:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) [második quwarg harcos:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) [első quwarg harcos:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Újabb ellenfél után nézel, második quwarg harcos lesz az.
Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal középső lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. [+3% teo] [második quwarg harcos:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg harcos. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) [második quwarg harcos:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [első quwarg harcos:] 1184 tapasztalati pontot kaptál. [második quwarg harcos:] 1184 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 119, gyógyulás: 28, összesen: -91 ÉP}
Ellenfelet választasz, első quwarg felderítő lesz az. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára.
Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. [+3% teo] [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második quwarg felderítőt érdemes a következőkben támadnod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. [+2% teo] [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [harmadik quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki a második quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Következő célpontod harmadik quwarg felderítő lesz.
Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. [+3% teo] [harmadik quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [harmadik quwarg felderítő:] A harmadik quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [harmadik quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Elsőnek első quwarg felderítőt támadod majd. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau]
Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. [+3% teo] [első quwarg felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Ellenfelet cserélsz, mostantól második quwarg felderítőt támadod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
Varkaudar szablyával alaposan megvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. [+2% teo]
[második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [harmadik quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a harmadik quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Ellenfelet cserélsz, mostantól harmadik quwarg felderítőt támadod.
Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. [+2% teo] [harmadik quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [harmadik quwarg felderítő:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [harmadik quwarg felderítő:] 678 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
bb 326 152 386 | beraksz a bankba a 326. tárgyat (152 darabot) |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel.
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | fúvócső (#20) 6 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
drótszőr (#37) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, |
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, |
szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, | csontkulcs (#74) 6 ap /db, |
rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, |
mérleg (#81) 12 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, |
bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, |
rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, |
fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, |
nyílvessző (#108) 1 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, |
sallank karom (#128) 3 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, |
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, |
mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, |
ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, |
borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | rövid kard (#171) 24 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, |
vashegyű nyíl (#176) 7 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, |
vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, |
mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, |
gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, |
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, |
amniosz (#203) 1 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, |
láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, |
tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, |
márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | bumeráng (#249) 6 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 187 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, |
raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, |
elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, |
kőszem (#304) 7 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | királyi korona (#338) 187 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, |
shinai gömb (#348) 180 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, | moa obszidián (#380) 18 ap /db, | moa zafír (#381) 60 ap /db, |
moa jádekő (#382) 24 ap /db, | moa burát (#384) 18 ap /db, | halcsont (#390) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 18 ap /db, | bányászcsákány (#434) 15 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, |
ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, |
csatabárd (#555) 33 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, |
darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | alligátorbőr (#661) 15 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | troll csont (#704) 6 ap /db, |
etra hályog (#712) 37 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, |
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | párducbőr (#1066) 15 ap /db, |
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | féregbél (#1071) 6 ap /db, |
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | párducszem (#1073) 3 ap /db, | cetuszony (#1075) 15 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, |
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, |
pókláb (#1378) 1 ap /db, | gourry tojás (#1455) 4 ap /db, | teknőstojás (#1514) 22 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, |
Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db. |
acéltű (#334) 1 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bogyógránát (#430) 4 ap /db, |
bumeráng (#249) 4 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, |
galachmit (#310) 30 ap /db, | griff nyakék (#1579) 80 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
harci kalapács (#174) 20 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | hro formázó minta (#601) 25 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, |
hűségérme (#1141) 40 ap /db, | illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db, | karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
kulcskarika (#648) 80 ap /db, | kvazár páncél (#251) 250 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, |
liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, |
mászókampó (#165) 12 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, |
moa burát (#384) 12 ap /db, | moa gyémánt (#385) 80 ap /db, | moa gyöngy (#378) 20 ap /db, | moa jádekő (#382) 16 ap /db, |
moa obszidián (#380) 12 ap /db, | moa rubin (#379) 30 ap /db, | moa smaragd (#377) 25 ap /db, | moa üveggömb (#383) 5 ap /db, |
moa zafír (#381) 40 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, |
párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | pásztorbot (#513) 120 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, | purifikátor háj (#269) 18 ap /db, |
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rakolits por (#669) 7 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, | sáska amulett (#668) 15 ap /db, | shinai gömb (#348) 40 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, |
tankány karom (#237) 10 ap /db, | tatu dob (#234) 4 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, |
tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadászkés (#1264) 12 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, |
vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, | vérpettyes gyűrű (#1659) 40 ap /db, | villám szimbólum (#145) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 100 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | quwarg tojás (#360) 2 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db áron. |
ee 45 237 212 | eladod a 45. tárgyat a 237. tárgyat a 212. tárgyat |
ve 101 100 | megveszed a 101. tárgyat 100 |
ve 655 5 | megveszed a 655. tárgyat 5 |
im 0 3 | imádkozol |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. [+2% teo] Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,67] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,68] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megcsapod a halálhozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a halálhozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. [+2% teo] Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 78, gyógyulás: 7, összesen: -71 ÉP}
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [73,70] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gonyolék lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a griffőniksz testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz farkát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,71] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 24 életpontot sebeztél. [+2% teo] A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,73] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [75,74] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a százfogú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ftv 89 998 | felt. tám/véd. varázslat a 89. varázslatot a férfiakat |
ftv 89 999 | felt. tám/véd. varázslat a 89. varázslatot a nőket |
ef 12 505 | energia fejlesztése 12 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 234. tárgyat |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
AZ ŐSÖK BÖLCSESSÉGE (21. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Eljutottál arra a szintre, amikor képes vagy megérteni az univerzum összefüggéseit, az intelligens lények tapasztalati fejlődését, a különböző fajok eltérő mentalitását. Mostantól a szakértelmeid ugyanolyan mértékben fejlődnek, mint a többi fajé, és a szintlépéskor kapott képességpontok is megegyeznek a többi faj által kapottal. |
Erő: | 31 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 50 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 326/250 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 598/375 | Pénz: | 9242 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 151/131 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 17/62 (+12%) | ütőfegyverek: | 25/14 | dobófegyverek: | 25/38 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << pásztorbot (#513) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/29 | 2. nyomkövetés: | 43/49 (+43%) | 3. lopás: | 4/87 |
4. mászás: | 10/36 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 20/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/26 |
7. gyógyítás: | 48/102 | 8. titkosírás: | 3/19 | 9. felderítés: | 15/30 |
10. szörnyidomítás: | 11/20 | 11. teológia: | 30/61 (+14%) | 12. taumaturgia: | 49/97 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 7/18 | 14. versengés: | 9/63 (+9%) | 15. zene: | 29/82 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 25/97 (+20%) | 17. pszi: | 17/51 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 11/12 | 20. bányászat: | 33/100 (+7%) | 21. úszás: | 2/69 |
22. főzés: | 11/66 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1367. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
Vértestvérek (#9146), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Musashi Akira (#5378) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámsújtás (#89) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámsújtás (#89) | >> | férfiak (#998) | villámsújtás (#89) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | nektoraf (#355) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
varázsvédelem (#34) | >> | drónkeselyű (#208) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
varázsvédelem (#34) | >> | bandita (#758) | varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | varázsvédelem (#34) | >> | smaragdgólem (#417) | |
varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | ork sámán (#345) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar mágus (#128) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) meditálás (144) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) meditálás II. (250) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) harci mágia (334) varázspárbaj (352) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 61 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 455. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | 3 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | vasérc (#152) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
54 | arany (#50) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
24 | kaja (#2) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | óndarab (#85) | |||
6 | pirkit (#153) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | 5 | sallank karom (#128) | |||
5 | tinta (#101) |