264. forduló, 266. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 4. 12h:10'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


35 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,54] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 14. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Bőre bronzként csillog. Leah felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
A 19. napon találkozol Zúgószéllel. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 27. napon találkozol Chenonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy renegát törpe trófea és egy quwarg parafenomén trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy bazaltelementál. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 28. napon összefutsz Erinával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 32. napon megintcsak találkozol Chenonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 35. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű mutáns férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy vassisakot és egy gromak páncélt visel. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Beron . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-35 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 405.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy csapdaészlelés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. (+6 csapdaészlelés) [1 pontot használtál fel, van még 397.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 362.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy áeratikus hasnyák.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 327.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,54) ryuku futárbérenc (#765), áeratikus hasnyák (#243)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Összefutsz Kaszás Lokival. Dornodon püspöke. Egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar iszákos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Utad során felfedezed Swapo Ric táborát. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy varkaudar katona trófea és egy varkaudar che-pap trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy zombi. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mr. ?. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 317.]

vv 277
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 18 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 317.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A kerítéshez lépve észreveszel egy púpos varkaudart, aki egy pergament szorongat a kezében. Egy írástudó varkaudar, micsoda ritka jelenségnek vagy szemtanúja! Mielőtt bármit szólhatnál, a púpos feléd fordul:
- Jöjj kalandozó, mérettesd meg magad az arénában! Bárki részt vehet a játékainkon, nem csak a varkaudarok. Ha vállalod a harcot, te athatod meg, hány ellenféllel állsz ki, persze csak ha nem végez veled már az első. Itt ugyanis a gyáváknak nincs helye, ha menekülsz, nincs jutalom! Ha győzöl annyiszor, ahány ellenfelet vállaltál, akkor ennek mértékében arannyal jutalmazunk. Négy ellenfélért 300, nyolcért már ezer arany jár.
[Kockáztathatsz is. Amennyiben harmadik paramétert is megadsz, és az nem 0, akkor nálad erősebb ellenfeleket is kaphatsz. Ez esetben a jutalom arany duplázódik. Az arénába lépés tvp költsége 5+ellenfelek száma*10.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

h 497 10 769 használod a 497. tárgyat
Az arénamesterként szereplő púpos varkaudarnak átadsz 1000 aranyat szörnyek beszerzésére. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manifesztátor. Itt csata lesz.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [131,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borzalmas Yonda orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [131,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont, 3 ubuk tüske és egy bronzhegyű nyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.

Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Látsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem fejét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 2623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}


Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 237.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a hínárevő piranha testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 217.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[131,51] Még mindig füves síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,50] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Látsz egy óriás liánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Qulli Brann irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna!

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,49] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy erszényes elkarog egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 190.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[131,48] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Látsz egy márványtornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy technokolin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 rézdarab. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 135.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 2 mágiapontod van.] Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 18 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 125.]

pbe 500 3676 beraksz a bankba 500 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 mozogsz keletre
[133,46] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Észreveszel egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ebor előtt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 116.]

ek 308 21 t. energia kisütése: 308 21
Ezt a parancsot csak lakott mezőn használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 1452 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ragyás burástya.

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 56.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy nektoraf.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a nektoraf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 18.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 18.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 17, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le az érző szívű dromedár. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 424 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 23 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 33 (37) Életpont: 353/280 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 4
Szerencse: 36 (38) Varázspont: 569/122 Pénz: 4854 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 23/2 Pszi pont: 134/125 EFejl: 31
Eddig összesen 1591 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9878 TP-t kaptál. Jelenleg 1040785 TP-d van. A következő szinthez még 159215 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, varkaudar iszákos, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 8594 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/47 (+5%) ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/26
vágófegyverek: 20/6 ütőfegyverek: 26/18 (+3%) lőfegyverek: 25/85 (+3%)
dobófegyverek: 3/23

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/83 2. nyomkövetés: 71/53 (+60%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 11/41 (+6%) 5. csapdakészítés: 27/50 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/15 (+600%)
7. gyógyítás: 19/40 8. titkosírás: 4/69 9. felderítés: 17/90 (+17%)
10. szörnyidomítás: 12/30 11. teológia: 34/94 (+17%) 12. taumaturgia: 42/5 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/72 14. versengés: 15/48 (+8%) 15. zene: 125/75 (+102%)
16. szörnyismeret: 40/73 (+34%) 17. pszi: 22/6 (+4%) 18. zárnyitás: 9/9
19. vadászat: 9/9 20. bányászat: 21/14 (+22%) 21. úszás: 11/23 (+6%)
22. főzés: 4/46 23. csapatmunka: 5/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274), halálhozót (#419) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) csapdaészlelés (#222)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
980 arany (#50) 3 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fáklya (#36) 1 gólem talizmán (#811) 4 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 rézdarab (#70) 4 spiritusz (#170) 6 tinta (#101)
3 ubuk tüske (#131) 10 ugh méreg (#166) 1 vérvörös rózsa (#1622)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Raia oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(131,48) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba
(131,49) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), rőtmanó berzerker (#369)
(131,50) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)
(131,51) Fairlight oltár
(131,52) csontváz (#48), sírlidérc (#172), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, 39. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), smaragdgólem (#417), hínárevő piranha (#194)
(131,53) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), ragyás burástyák (#111)
(131,54) ryuku futárbérenc (#765), áeratikus hasnyák (#243), Leah rúnaköve, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), manifesztátorok (#124)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Leah oltár, 44. jellempróba, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, ragyás burástya (#111), nektoraf (#355)

Üzenet küldése a karakternek