265. forduló, 267. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 7. 9h:07'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,46] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid.
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 771. hetének nyerőszámai: 6, 20, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy alku varázslat. Alkudozni fogsz. [1 pontot használtál fel, van még 426.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

hu 438 125 hulladék: 438 125
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ónix masszavadítót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

tno 2 4 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+71 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy áeratikus hasnyák.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 391.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,46) áeratikus hasnyák (#243)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő sebesült manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 3 ezüst gyűrűt 18 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 2 fabontót 10 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 mandibulapengét 3 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 1 ónix masszavadítót 12 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 2 rézdarabot 2 aranyért, 6 tintát 6 aranyért, 3 ubuk tüskét 3 aranyért, 19 ugh mérget 38 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 381.]

v 277 elmormolod a 277. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a filofaxáció varázslatot! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
cseréptetős torony - szeretnék, ha tennéd dolgod a 41. labirintusban;
helytartói hivatal - szeretnék, ha tennéd dolgod a 47. labirintusban;
kőtorony - szeretnék, ha tennéd dolgod a 72. labirintusban;
városháza - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - szeretnének 133 amnioszt;
fejvadászcéh - szeretnék, ha tennéd dolgod a 187. labirintusban;
sámánkunyhó - szeretnék, ha tennéd dolgod a 189. labirintusban;
Fősátor - szeretnének 3 vadászkést, meg még valamit. [-20 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 371.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 341.]

pbe 500 3676 beraksz a bankba 500 aranyat
Dulmina számlájára átutalsz 500 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Felfedeztél egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 332.]

fa 312 2150 13 feladod a 312. tárgyat a 2150. kalandozónak (13 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Beren Peredhil részére szánod. Átadsz 13 borkonyó bibét. Ennek elküldése 37 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

fa 449 1671 1 feladod a 449. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Authoricus részére szánod. Átadsz 1 kristályfolyadékot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 326.]

m 8 mozogsz északra
[73,59] Továbbmész a város utcáján.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz Dulminával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Sendiel, a dalnok kal . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Felszerelését egy szépen megmunkált lant díszíti. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vas fejpántot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmazsin huhogó trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [9 pontot használtál fel, van még 317.]

ek 308 21 t. energia kisütése: 308 21
Felkészülsz a 21. koncertben való részvételre. [-1 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 277.]

ef 3 energia fejlesztése 3
A tudati tér mintha zárolva lenne. Akárhogy is koncentrálsz, nem bírod energiafejlesztésre fordítani a tudatpontjaidat. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Megszólaltatod a sípot. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+278 arany). Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 247.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Kikészíted Halatir kalapját. Megszólaltatod a sípot. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+53 arany). Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Dallamos sípolásba kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+71 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 187.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Dallamos sípolásba kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+71 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 157.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Úgy döntesz, hogy ma Tráki Vlagyimirről fogsz mesélni alkalmi közönségednek. Hosszan beszélsz a legendás hős fiatalabb koráról, aztán a Tűzvihar képsorai következnek, és néhány városinak könnybe lábad a szeme, elveszített szeretteire gondolván. Ezután sorra megjeleníted a borzasztó szakállú férfi hőstetteit, kicsit túlozva, és kicsit szépítve itt-ott, ahol kell, s a megfelelő pontokon ügyes hatásszünetet tartasz. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (61 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 137.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 134.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Dallamos sípolásba kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+71 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 104.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 104.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 29, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 104 pontod maradt, ebből a következő körre 104 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ENTITÁS
A Közös Tudatok mértéktelen mennyiségű tudati energiát halmoztak fel a Világégés óta, ami most felkeltette egy nagyragadozó figyelmét. A kasztroplanáris tér korántsem végtelen, és lakatlan. A felelőtlen terjeszkedéseteknek vége! Meg kell védenetek a tudati energiáitokat, ha nem akarjátok elveszíteni az általuk nyert hatalmat. Nem tudom, melyik entitás szemelt ki titeket prédájául, de ezek sosem járnak egyedül. Számos szolga és csatlós kíséri őket, akik bármit megtesznek a gazdájuk parancsára. Elűzni nem lehet őket, csak úgy, ha rá tudjátok kényszeríteni őket a fizikai manifesztációra. A mostani támadás csak elrettentés, vagy figyelmeztetés lehetett, de ez az entitás nem tágít majd, amíg minden egyes Tudatot nyomtalanul el nem pusztít! Az általatok elfoglalt tudati teret sajátjának tekinti, és vissza akarja foglalni tőletek. Azt ajánlom, fogjatok össze, és együttes erővel próbáljátok valahogy megállítani!

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 23 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 33 (37) Életpont: 353/296 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (38) Varázspont: 569/552 Pénz: 4874 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 23/4 Pszi pont: 134/174 EFejl: 31
Eddig összesen 1598 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2971 TP-t kaptál. Jelenleg 1043756 TP-d van. A következő szinthez még 156244 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, varkaudar iszákos, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 8629 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/47 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/26
vágófegyverek: 20/6 ütőfegyverek: 26/18 lőfegyverek: 25/86 (+1%)
dobófegyverek: 3/23

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/83 2. nyomkövetés: 71/53 3. lopás: 1/15
4. mászás: 11/41 5. csapdakészítés: 27/56 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/15 (-600%)
7. gyógyítás: 19/40 8. titkosírás: 4/69 9. felderítés: 17/90
10. szörnyidomítás: 12/30 11. teológia: 35/3 (+9%) 12. taumaturgia: 42/13 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/72 14. versengés: 15/48 15. zene: 127/79 (+204%)
16. szörnyismeret: 40/73 17. pszi: 22/7 (+1%) 18. zárnyitás: 9/9
19. vadászat: 9/9 20. bányászat: 21/14 21. úszás: 11/23
22. főzés: 4/46 23. csapatmunka: 5/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274), halálhozót (#419) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6

TUDADI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 0. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 2 fabontó (#106) 1 gyenge méreg (#26)
3 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kristályfolyadék (#449)
1 mandibulapenge (#125) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 ónix masszavadító (#438)
2 rézdarab (#70) 6 tinta (#101) 4 tüske (#22)
3 ubuk tüske (#131) 17 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 7 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) manaelementál (#290), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Dulmina (3676. kalandozó), Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó), útonálló (#130), orgyilkos (#131), sötét gnóm (#132)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek