Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 30. 9h:31' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp első banditát választod ellenfélnek. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 83 életpontot sebeztél. [+4% teo] [első bandita:] Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [második bandita:] Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bandita bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [első bandita:] Az első bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Következő áldozatnak vadászkutyát választod. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadászkutya fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadászkutya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. [+1% teo] [vadászkutya:] A vadászkutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [vadászkutya:] Véres nyál csordul ki a vadászkutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második bandita lesz az.
Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bandita bal vállát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bandita bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. [+2% teo]
[második bandita:] Nem vagy felkészülve a második bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második bandita:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első bandita:] 817 tapasztalati pontot kaptál. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. Szereztél 13 aranyat. [vadászkutya:] 338 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. [második bandita:] 817 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű. Szereztél 13 aranyat. {Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 7 | használod az 1167. tárgyat |
v 22 296 | elmormolod a 22. varázslatot |
le 1579 | leveszed/lerakod az 1579. tárgyat |
kf 445 811 1623 | kézbeveszed/felveszed a 445. tárgyat a 811. tárggyal az 1623. tárgyat |
kb 386 1 | kiveszel a bankból a 386. tárgyat (1 darabot) |
f 386 384 385 | kísérletezel a 386. tárggyal a 384. tárggyal a 385. tárggyal |
kt 350 1 | elkészíted a 350. tárgyat (1 darabot) |
bb 152 153 244 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot) |
bb 232 350 | beraksz a bankba a 232. tárgyat (350 darabot) |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. [+2% teo] Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [83,83] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó bal első lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kék rothasztó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. [+2% teo] A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. [+2% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 104 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [86,84] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra.
(Továbbmész...) [87,85] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [89,87] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. [+2% teo] Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Csontpálcával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 35 életpontot sebeztél. [+1% teo] Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [90,88] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. A fősátor közelében egy csapat kalandozót pillantasz meg. Egyiküket sem ismered. Egy alacsony és testes, golyófejű fickó magyaráz nekik, hevesen gesztikulálva. Kalandszagot érzel, ezért máris közelebb oldalazol, hogy kihallgasd őket. Hamar kiderül, hogy erre semmi szükség, a köpcös figura észrevesz, és téged is magához invitál.
- Nos, akkor újra elmondom. Shleff vagyok, a porondmester, és egy igencsak különleges attrakciót készítettem elő a hétvégére. Sajnos azonban a libertani vendégartisták, a Rettentő Banda nem érkezett meg időre, és még gyakorolni is kellene. Kalandozó urak, nagy bajban vagyok, gyorsan pótolnom kellene őket - fogja könyörgőre, miközben a kezét tördeli. - A jegyeket már mind eladtuk, nem lehet lemondani az előadást. Segítsenek rajtam.
- Mit kellene csinálnunk? - kotyogsz közbe.
- Oh, maguknak ez semmiség! Csupán némi erőre, és ügyességre lesz szükség, no meg, hogy ne legyenek zavarban a színpadon. Tehát illő, hogy legalább egyszer-kétszer megnézzenek egy vándorcirkuszt belülről. Ja és még valami. A plakátokon a Rettentő Banda rajza van. Nem nagyon látszik jól az arcuk, tehát ezzel nem lesz gond, de ők öten vannak - az ön csapatának is öt főből kell állnia. Ha kisegítenek a bajból, nem fogják megbánni. Russlan felhatalmazott, hogy bőkezűen jutalmazzam a jelentkezőket.
Érdekes feladatnak látszik. Talán érdemes lenne elvállalni - tűnődsz, és faképnél hagyod a porondmestert. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Jo-Lee a Mágus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás skorpió testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
tk 9 4325 | többszemélyes kaland 9 4325 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 234. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY) Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged. |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY) Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
Erő: | 31 (38) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 48 (52) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 326/332 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 604/414 | Pénz: | 9604 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/21 | Pszi pont: | 151/131 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/9 (+109%) | vágófegyverek: | 17/90 (+8%) | ütőfegyverek: | 25/16 (+1%) |
dobófegyverek: | 25/43 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << pásztorbot (#513) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/29 | 2. nyomkövetés: | 43/73 (+9%) | 3. lopás: | 4/87 |
4. mászás: | 10/43 | 5. csapdakészítés: | 20/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/26 |
7. gyógyítás: | 48/102 | 8. titkosírás: | 3/19 | 9. felderítés: | 15/30 |
10. szörnyidomítás: | 11/20 | 11. teológia: | 31/1 (+21%) | 12. taumaturgia: | 50/8 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 7/18 | 14. versengés: | 9/81 (+9%) | 15. zene: | 30/50 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 26/37 (+20%) | 17. pszi: | 17/67 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 11/12 | 20. bányászat: | 34/3 (+3%) | 21. úszás: | 5/40 (+71%) |
22. főzés: | 11/76 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1367. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
Vértestvérek (#9146), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Musashi Akira (#5378) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámsújtás (#89) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámsújtás (#89) | >> | férfiak (#998) | villámsújtás (#89) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | nektoraf (#355) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
varázsvédelem (#34) | >> | drónkeselyű (#208) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
varázsvédelem (#34) | >> | bandita (#758) | varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | varázsvédelem (#34) | >> | smaragdgólem (#417) | |
varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | ork sámán (#345) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar mágus (#128) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) meditálás (144) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) meditálás II. (250) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) harci mágia (334) varázspárbaj (352) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 61 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 455. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 2 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | moa zafír (#381) | 34 | pirkit (#153) | 5 | vasérc (#152) | |||
1 | kvazár (#244) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | kvazár pajzs (#296) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 21 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | óndarab (#85) | 5 | ramit kő (#226) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
33 | víz (#27) |