Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Mindenki volt kezdő...
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A kezdő kalandozóknak általában azok a veteránok a példaképei, akikről a legendák is szólnak. Céljuk, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban felemelkedhessenek bálványukhoz, ez azonban a legtöbbször csak kitartó, hosszú munka árán lehetséges.
Nézz szét a galériában!
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.

A lista folytatása...
Birodalom (könyvsorozat)
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Exuberant (4)
TF help (6747)
Jégmágus kt. alakulna (9376)
Szavazás: új kétszín szabály (14)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (75)
Lapötletek (65040)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Undok Papramorgó 274. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 15. 9h:23'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: szept. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5129
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 435
Extra forduló: 15

UNDOK PAPRAMORGÓ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,86] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 kristályfolyadékot (200 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színû pecsétjén. Kocsulina neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 natharion gömböt. Varázserõd regenerálódik. (+119 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 624. hetének nyerõszámai: 15, 16, 10. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]


le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

kf 865 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 433.]

ek 350 1 t. energia kisütése: 350 1
Formázódik, gömbölyödik, és egyszercsak materializálódik elõtted egy kavicselementál! Örömmel látod - mostantól nincs gondod az elementáljaid etetésére. (-2 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 423.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[185,87] Továbbra is dombság. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezõt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy ongóliant. {támadása: 54.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról puha ütés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a szívkeresõt a másikra rohansz. Szívkeresõvel jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) Szívkeresõvel jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytõrrel gyengén megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Továbbmész...) [186,88] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szívkeresõt ellenfeledre rontasz. Szívkeresõvel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy bûbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, elõmászol.

(Továbbmész...) [185,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy megsebesített õsdentor. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Felfedeztél egy tûzbokrot. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Találkozol Dragmaggal. Fairlight eljövendõ papja. Egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy optiri agysisakot, egy Rughar gyûrûjét, egy zafír erõövet, egy Bufa páncélját, egy arany papi karkötõt, egy villám szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy Urgod kesztyûjét visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy õsquwarg trófea és egy quwarg anyakirálynõ trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Holmiját egy quwarg királynõ cipeli. Csicskása egy élõholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [24 pontot használtál fel, van még 399.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kiengeded magadból a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerõ.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[186,90] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy grok-képzõdményt. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely északkeletrõl folyik délnyugatra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresõt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresõvel tökéletesen perforálod a norpadolótika szõrös gömbtestét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytõrrel megdöföd a norpadolótika szõrös gömbtestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerõ). [-15 varázspont.] Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi õselementál. {támadása: 38.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresõvel tökéletesen perforálod a pszi õselementál ködlõ zsumókját. Kritikus ütés! (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszúrod a pszi õselementál ködlõ zsumókját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a pszi õselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) A pszi õselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Továbbmész...) [186,91] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdõben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Meglengetve a szívkeresõt a másikra támadsz. Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytõrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelõ szarvai elõl. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy fekete lótuszt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) nem felismerhetõ nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [187,92] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kronotapír. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Távolról káosz szava varázslatot lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Mikor lesújtasz, a lény semmivé válik. Eltûnt! Keresgélni kezdesz, mire a hátad mögött újból materializálódik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerõ.) Marokra fogva a szívkeresõt ellenfeledre rontasz. Mielõtt csapásod elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Döbbenten nézelõdsz, amikor a lény a hátad mögött újra megjelenik. Mikor lesújtasz, a lény semmivé válik. Eltûnt! Keresgélni kezdesz, mire a hátad mögött újból materializálódik. A kronotapír beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +7 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Mikor lesújtasz, a lény semmivé válik. Eltûnt! Keresgélni kezdesz, mire a hátad mögött újból materializálódik. Mielõtt csapásod elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Döbbenten nézelõdsz, amikor a lény a hátad mögött újra megjelenik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +6 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronotapír ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerõ.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerõ). [-15 varázspont.] [34 pontot használtál fel, van még 340.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[186,93] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy õsi csatamezõ van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [186,94] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,95] Továbbra is dombság. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 316.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyûjtöttél 20 szögletes követ. IQ-d TF-elõdött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 276.]

m 4 mozogsz délre
[186,96] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során felfedezel egy gumifát. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. [9 pontot használtál fel, van még 267.]

kt 258 2 elkészíted a 258. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nehezéket. IQ-d TF-elõdött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 247.]

v 144 1 elmormolod a 144. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad a földelem idézése varázslatot! A föld lassan megmozdul, és alakot ölt. Egy agyagelementál tántorog elõtted, a parancsaidra lesve! (ld. enc.) [-70 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 227.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 227.]
im 2 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg nagymester. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütõ ellen.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a szívkeresõt ellenfeledre rontasz. Szívkeresõvel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a quwarg nagymester jobb középsõ lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Szívkeresõvel megdöfködöd a quwarg nagymester fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytõrrel megbököd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 197.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pszi õselementál.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a pszi õselementál párolgó héját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a szívkeresõt a másikra rohansz. Szívkeresõvel néhányszor teljesen átdöföd a pszi õselementál fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytõrrel megdöföd a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a pszi õselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-2 pszi pont.) A pszi õselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-1 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerõ). [-15 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 162.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végsõ pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2359 TP] [30 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 122.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 112.]

le 865 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

kf 853 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 107.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 24, 29. Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 107 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 107 pontot vihetsz át. Kapsz még 415 pontot. A következõ körben tehát 522 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözõen csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejûleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktõl is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital fõzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkõre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

NATHARION GÖMB (865. TÁRGY)
Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyûrû gyanánt, ha egy nõ ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítõik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettõvel, max.ép-d negyvennel nõ.

AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY)
A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretû teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.



KARAKTERLAP
Undok Papramorgó, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 415. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

 Erõ:33 (44)  Szint:21  Merészség:10/5 Magasság:186 cm 
 IQ:33 (35)  Támadás:30  Agresszió:5 Testsúly:74 kg 
 Ügyesség:32 (33)  Védekezés:71  Menekülés:30 % Életkor:38/38 év 
 Egészség:23 (25)  Életpont:373/403  Jellem: semleges (-1) Tul. pont:
 Szerencse:46 (53)  Varázspont:473/32  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:18/2   Pszi pont:47/-3   Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1238 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7469 TP-t kaptál. Jelenleg 708112 TP-d van. A következõ szinthez még 91888 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, Chara-din fattya. A 274. fordulódban 7067 arany került a bankszámládra. 7067 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 4/64   ökölvívás: 6/6   szúrófegyverek:27/95 (+11%)
  vágófegyverek: 8/25   ütõfegyverek: 12/19   lõfegyverek:*23/100
  dobófegyverek: 12/10       

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyû nyíl (#176) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 32/49 (+20%)   2. nyomkövetés: 66/25 (+8%)   3. lopás:1/17
  4. mászás: 4/80   5. csapdakészítés: 7/53 (+11%)   6. csapdaészlelés:3/49
  7. gyógyítás: 76/93   8. titkosírás: 4/57   9. felderítés:21/21
  10. szörnyidomítás: 3/4   11. teológia: 28/50 (+35%)   12. taumaturgia:22/5 (+1%)
  13. versengés: 1/71   14. harcmûvészetek: 4/20   15. zene:6/26
  16. szörnyismeret: 17/9   17. pszi: 5/77 (+10%)   18. vadászat:16/17
  19. bányászat: 28/63 (+40%)   20. úszás: 5/68   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 9 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), Huncut Karwendel (#2639), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), Chara-din hívõk (#987)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
õsdentor (#282), Zinthurg (#180), 9302. szövetség (#9302), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) 
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)csupasz izom (#28)óriáserõ (#53) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
agyagelementál (#203) (õrzi a holmidat) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotõr, 1 harcos, 1 királynõ, 3 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bakkura csizma ($96) 1   díszes rézpajzs (#84) $1   kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * mágusköpeny (#453) 1 * mithril kesztyû (#463) $2   rákpajzs ($98)
1   rejtõköpeny (#277) 1 * rémbõr tarkóvédõ (#737) $1   rézsisak ($72)
$1   sárga erõöv ($276) $1   szöges páncél ($65) 1 * tükörpáncél (#519)
1 * zafír erõöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) $1   bronzhegyû lándzsa ($87) $1   bronzpenge ($126)
$2   ezüstshuriken ($327) $2   göcsörtös bunkó ($123) 1 * hosszú íj (#111)
2   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
$1   mérg. ubuk dobónyíl ($188) $6   mérg. ubuk tüske ($137) $1   mérg. vas dobónyíl ($190)
1   nehezék (#258) 2   nyílvesszõ (#108) $1   orgyilkos tõr ($225)
1   Pusztítás Botja (#316) $1   rövid kard ($171) 1 * sárkánytõr (#626)
1 * szívkeresõ (#423) $5   szöges bunkó ($8) 40   tüske (#22)
$3   vas dobónyíl ($189) 49 * vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 1 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranygyûrû ($193)
$1   borostyán függõ ($162) $1   Eldaran karkötõje ($373) $2   ezüst gyûrû ($180)
$2   ezüst karkötõ ($158) $5   ezüst nyaklánc ($117) $4   igazgy. fülbevaló ($197)
1 * gránit szimbólum (#144) 1   korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853)
1   natharion gömb (#865) $2   obszidián függõ ($195) 2 * obszidián karkötõ (#229)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$2   aranytû ($272) 1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
7   deus ex machina (#1) 4   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
12   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
8   kötél (#92) 3   kristályfolyadék (#449) 1   márványkulcs (#245)
3   nagy aranykulcs (#246) 8   nagy bronzkulcs (#185) 4   nagy vaskulcs (#186)
1 + nyílcsapda (#243) 2   pszi kõ (#248) 1   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32) $1   szent jogar ($150) 1   távcsõ (#42)
1   varkaudar pálinka (#1137) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
11   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 51]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2   álompor ($396) 4   csuklyavirág (#133) 102   drótszõr (#37)
$2   fekete gyöngy ($99) 2   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
1   fpi formázó minta (#419) $1   gromak bõr ($268) 17   gyöngymangó (#135)
16   kaktusztüske (#114) 2   kék orchidea (#68) 12   madártoll (#112)
$4   mandibulapenge ($125) 5   mithril (#352) 2   mocsári penke (#148)
2   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) $5   óndarab ($85)
2   ovimon-bogyó (#207) 4   púderkõ (#119) 3   purifikátor háj (#269)
3   remák szív (#264) $5   rézdarab ($70) 21   sallank karom (#128)
2   szuperkötél (#209) $7   szvó-ektoplazma ($151) $1   téfea-agy ($172)
1   teknõcteknõ (#416) 1   teknõsesszencia (#702) 4   Thargodan esszencia (#328)
$3   vasérc ($152)        

Összsúly: 154.04 kgMegterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bronz taider (#641) 7   grifftojás (#179) 327   madártoll (#112)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bõr (#268) 1 nehezék (#258)
1 purifikátor háj (#269) 2 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(185,87) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, érclelõhely, ongóliant (#159)
(185,89) õsdentor (#282), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), tavacska, Raia oltár, Dragmag (5059. kalandozó)
(186,88) tüskés harci gromakok (#156), bûbájlidérc (#761)
(186,90) grok-képzõdmény (#149), patak, Chara-din monolitja (#534), norpadolótikák (#226), pszi õselementál (#258)
(186,91) purifikátorok (#157), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447)
(186,93) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), oltár, érclelõhely
(186,94) gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429), 21. jellempróba, érclelõhely
(186,95) 28. jellempróba, érclelõhely
(186,96) gumifa (#38), 48. jellempróba, Leah oltár, quwarg nagymester (#214), pszi õselementál (#258)
(187,92) 24. jellempróba, kronotapír (#286)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.