282. forduló, Ekhar Dorson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:05'
EZ A 581. JÁTÉKHETED, 276. FORDULÓD
582. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1252
SZÁMLA : XXXX

EKHAR DORSON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,35] koordinátán.
Ron the Greywolf átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+236 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 619.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 614.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 609.]

* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 604.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 599.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 599.]

szm 156 megölöd a 156. szörnyet
Unod már, hogy ez a tüskés harci gromak állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 599.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
fog 101 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[130,35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Felfedeztél egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Pterois volitans. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy halálhozó lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 99, gyógyulás: 10, összesen: -89 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.]
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Egy elf lép eléd, és elárulja, most mi következik: tányérokkal kell zsonglőrködnöd. Értetlen arckifejezésed láttán bemutatja neked mi a feladat, az étkészlet darabjait egyesével a levegőbe dobálja, csak hogy utána újra elkapja őket. A fejedet csóválod, ez biztos nem fog sikerülni. Éles csörömpölés jelzi, hogy igazad volt. "Én megmondtam" arckifejezést öltve bámulsz a mosolygó elfre. 528 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 528 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,36] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,36] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Iron Cross, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Oedy el Keewyvel. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Geldor Mortalisszal. Raia eljövendő papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Felszerelését egy bunthar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[65 pontot használtál fel, van még 534.]

a 125 3591 1 átadod a 125. tárgyat a 3591. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 534.]

aa 152 153 158 átadod a 152. tárgyat a 153. tárgyat a 158. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 534.]

usz 50 úszol 50 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Most már egész hosszú távot le tudsz úszni, a partot követve megkerülöd az egész tavat. A hátúszással is megpróbálkozol, egész jól megy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 484.]

usz 50 úszol 50 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Már nagyon megy az úszás! Képes vagy rövidebb távot víz alatt is megtenni. Most főleg a levegővételt gyakorlod. [50 pontot használtál fel, van még 434.]

m 8 mozogsz északra
[131,35] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku futárbérenc lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigvágod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 424.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 2176 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 384.]

im 2 4 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy sullár.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár hatalmas testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 354.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy epokitféreg.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 324.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pszi elementál.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 294.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy manifesztátor.

Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a manifesztátor nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 264.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 254.]

szk 101 156 361 keresed a 101. szörnyet a 156. szörnyet a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] A befejezéshez még 2168 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 174.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 164.]

bpb bef. parancs berakása:

p 73 használod a 73. pszi képességet
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 161.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 3. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 13, 12.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 161 pontod maradt, ebből a következő körre 161 pontot vihetsz át. Kapsz még 417 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.

KARAKTERLAP

Ekhar Dorson, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 321. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 276. fordulód.

Erő: 35 (48) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 34 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 35 Életpont: 310/197 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 36 (41) Varázspont: 735/579 Pénz: 77 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 131/11 EFejl: 32
Eddig összesen 1852 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7265 TP-t kaptál. Jelenleg 972842 TP-d van. A következő szinthez még 27158 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, fagymágus, lábascet. A 272. fordulódban 8222 arany került a bankszámládra. 8304 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/14 szúrófegyverek: 23/21 vágófegyverek: 19/31 (+12%)
ütőfegyverek: 24/44 (+1%) lőfegyverek: 25/15 (+1%) dobófegyverek: 23/28 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (180%) << vasalt bunkó (#181) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/4 2. nyomkövetés: 72/72 (+18%) 3. lopás: 2/27
4. mászás: 16/85 5. csapdakészítés: 21/32 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/77
7. gyógyítás: 50/62 8. titkosírás: 3/1 9. felderítés: 20/37
10. szörnyidomítás: 7/48 11. teológia: 43/1 (+11%) 12. taumaturgia: 35/44 (+8%)
13. versengés: 3/68 (+27%) 14. harcművészetek: 3/1 15. zene: 6/69
16. szörnyismeret: 37/42 (+20%) 17. pszi: 14/78 (+35%) 18. zárnyitás: 2/30
19. vadászat: 19/55 (+11%) 20. bányászat: 30/38 21. úszás: 4/95 (+98%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96)
jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
jégcsóva (#41) >> Zan Rendje (#9110) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 3 drótszőr (#37) 1 gyöngymangó (#135)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 obszidián függő (#195) 3 ragasztó (#83) 1 sullár hólyag (#168)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,35) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), halálhozó (#419)
(131,35) tüskés harci gromak (#156), Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku futárbérenc (#765), sullár (#101), epokitféreg (#147), pszi elementál (#221), manifesztátor (#124)
(131,36) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), Oedy el Keewy (1186. kalandozó), Geldor Mortalis (4021. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek