Karakterszám: |
6700 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
28 |
Játékhét: |
48 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
490 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. dec. 23. 10h:22' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. dec. 26. |
|
E-mail!
FIRE BREATH KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
36. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás,
csuklyát mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának
írnok rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész díszes fejpántja, fekete csizma, kristályamulett,
vaspajzs, bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje,
kék köpeny, a káosz elemi karkötõje, ezüstmedál, lovagi lemezpáncél. Elõször
megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a
lába!" Nem késel a válasszal: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Így szól hozzád:
"Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben!
Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan
nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9070.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 30.* Rogen a Kalandor és Mézga Aladár megküzdöttek egymással, és
Rogen a Kalandor gyõzött.
*okt. 1.* Csuhi a Pusztító felköltözött a következõ
szintre.
*okt. 2.* Sünkutya a "Rettentõ" és Gulf megküzdöttek egymással,
és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött.
*okt. 14.* Avvocato Terrasini gyõzelmet
aratott Malior az Éjben Kacagó felett.
*okt. 17.* Krabnordar Evlon felköltözött
a következõ szintre.
*okt. 18.* Zsebibaba Baby és Mézga Aladár megküzdöttek
egymással, és Zsebibaba Baby gyõzött.
*okt. 22.* Rogen a Kalandor gyõzelmet
aratott Malior az Éjben Kacagó felett.
*okt. 24.* Thor a Káosz Papja teljesítette
a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
*okt. 25.* Hajnalszárny gyõzelmet
aratott Tintilla, a Derûs felett.
*nov. 6.* Thor a Káosz Papja teljesítette
a 3. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*okt. 3.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok Klánjában "fatty" lett.
*okt.
10.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Alamutot.
*okt. 14.* Nomis
Leinád elsõként ért el 18-as zárnyitás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*okt. 16.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves
Ybesel Tal Ulart.
*okt. 18.* 19-es és Féreg Artis pszi párbajt vívtak.
19-es került ki gyõztesen.
*okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte
Tigrisszemû Veronelt.
*okt. 28.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte
Merlint.
*nov. 4.* Avvocato Terrasini és Igree-Ynaldine-Moa megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*nov. 4.* Féreg Artis mellé
szegõdött egy orgling disznó.
*nov. 8.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Ádáz felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért:
kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap,
fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek
kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, molad púp (#16) 15 ap, kõbalta
(#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, winropu moha (#22) 39 ap, kötél (#128)
19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran
öv (#137) 58 ap, szivárvány karkötõ (#139) 156 ap, nordkristály (#146)
11 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160)
21 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, Xantin bõröve (#169) 78 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 78 ap, fekete nadrág (#171) 78 ap, villámöv (#172) 78 ap, pókcsatos
öv (#173) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97
ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap,
pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 133 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 219 ap, láncing (#1030) 78 ap,
könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045)
68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, vas
mellvért (#1048) 290 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap,
nagy pajzs (#1062) 93 ap, vaspajzs (#1063) 173 ap, sisak (#1075) 19 ap,
vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078)
173 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092)
74 ap, szürke maszk (#1093) 149 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt
(#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149
ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122)
74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137)
67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151)
28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, díszes köntös (#1153) 149 ap, íj
(#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, kõrisfa
íj (#1273) 173 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74
ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, harci nyílpuska (#1288) 219 ap, tõr
(#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315)
19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, fogazott kard
(#1318) 173 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 93 ap, hosszú lándzsa (#1333) 173 ap, a méreg csatos öve
(#24116) 149 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 154 ap, a sav görbekardja
(#26966) 170 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 170 ap, az elektromosság
vas lemezpáncélja (#27101) 294 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 154
ap, az angyalok íja (#28270) 68 ap. Veszel 20 üvegcsét 60 aranyért. [5
TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Visszamész a barlangodba. Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség
pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
(15. kaland:) Itt az ideje, hogy segíts a papoknak! Felmarkolod a rengeteg
üvegcsét, és lebattyogsz a templomba.
[Tárgyhasználat: 20 üvegcse] Az egyik fiatal pap már messzirõl integet.
- Barátom! - kiáltja. - Ezt kapd el! - ezzel feléd hajít egy csomagot.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Egy jól
irányzott, precíz rúgással visszalövöd a feléd dobott csomagot, és még
az üvegcsék sem potyognak ki a kezedbõl. - Tudod, kivel szórakozzál! -
kiáltod a fiatal pap felé. A templomban nagy örömmel fogadnak, rögvest
hozzálátnak az üvegcsék kimosásához. A fehér gyógyital hatalmas üstben
fortyog, a szerzetesek óvatosan adagolják az üvegcsékbe. Közben megkapod
az ígért gyógyítást, teljesen begyógyítják sebeidet. Hallgatod a munka
közben beszélgetõ szerzeteseket. Az egyik épp azt meséli, hogy tegnap egy
galetki csúnyán átkozódott a templomban, és lám, Skretya atya fülönfogta,
és valami nagyon nehéz feladatot talált ki neki! No, ezek szerint neked
is vigyáznod kell az átkozódással. Vágyódva nézel az üst felé. A fõpap
elkapja a tekintetedet, és mosolyogva így szól hozzád:
- Egy galetkinek
tudnia kell, hogyan gyógyítson saját magán, nem szabad holmi fõzetekre
támaszkodnia! Várjál, tudok segíteni! - félrevonultok, a fõpap meditációs
gyakorlatokat és gyógyítási technikákat oktat neked. A tanításnak köszönhetõen
az egészség tulajdonságod megnõtt eggyel! Boldogan távozol. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 170.]
bb 4 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az akadémia egyik
oktatója - Purbah mester néven mutatkozik be - megkérdezi, hogy szeretnéd-e
a lehelet képességedet növelni. Mohón bólintasz. Purbah mester magyarázni
kezd:
- Én magam a támadási formák közül a leheletet kedvelem a leginkább,
ezért is próbálom támogatni az ilyen stílust követõ galetkiket. Ha a próbát
kiállod, egy fantasztikus varázstárgyat kapsz jutalmul! Persze ez nem jótékonysági
intézmény, a próbára nevezési díjat szedek a költségeim fedezésére, úgyhogy
csak akkor jelentkezz, ha valóban úgy érzed, készen állsz, különben 30
aranyad bánja!
(16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója,
Vizevil Rogan
egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló
galetki kezét tördelve fogad:
- Micsoda botrány! A szintemen hamarosan
eluralkodik a káosz, ha nem tudok valamit gyorsan tenni! Tudnál esetleg
segíteni? - kérdõn nézel az elöljáróra, mire õ folytatja: - Bizonyára tudod,
hogy a szintünkön rendet a Takarítók tartanak, míg a szintek közötti áruforgalmat
a Szállítók biztosítják. A Takarítók összegyûjtik és elássák a szemetet,
a Szállítók pedig - ezek az iszonyatosan erõs, nagyhátú galetkik - hatalmas
súlyokat cipelnek. E között a két csoport között állandó volt a vetélkedés,
mindegyikük azt próbálja bizonyítani, hogy az õ feladata a fontosabb! Most
aztán annyira elmérgesedett a helyzet, hogy egyik fél sem dolgozik, hanem
"háborúra" készülnek. Mielõtt a császári gárdát lehívnánk, hogy csináljon
rendet, meg kéne próbálkozni valami békés megoldással. Rám nem hallgatnak,
de te esetleg megpróbálhatnád!
(10. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. Megszólít egy díszes köntöst viselõ pap.
- Gyermekem! Hallottam,
ahogy átkozódtál. Bûnös dolog az ilyesmi! Ideje megtisztulnod. Ha készen
állsz, jelentkezz nálam. De nehogy elszökj, mert egyházunk mindenhol megtalál!
- ijedten bólintasz.
(12. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.) [15 TVP-t
használtál fel, maradt még 155.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 155.]
h 52 |
52. tárgy használata |
Lenyelsz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.) [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 155.]
m 5 10 8 1111 3434 3434 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,10) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 5,9) Mindenre felkészülve, északra mész. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** A húsevõ növény feléd mozog. A húsevõ növény felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A húsevõ növény téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja beléd mélyeszteni
fogait.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. Megtámadod
a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(25 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.)
Elõrehajolva harapni próbál.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Roncsoló sebzés!
*** 3. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Lesújt rád jobb csápjával.
Félrehajoltál. Megpróbál megmarni. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod
a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(23 ép-t sebeztél). A húsevõ növény halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+54%).
Viszed, ami mozdítható: egy húsevõ bibe és 24 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+18 életpont.)
(M 5,8) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy megtermett galetki
lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy
egyszerû próbát kell kiállnod. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban
egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és
tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál.
(M 4,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,10) Irány dél! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 4,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Délre mész tovább. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt,
rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott
itt be valaki. Imádkozol.
(M 4,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [27 TVP-t használtál fel,
maradt még 128.]
m 3444 1414 8 1414 1414 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Irány észak! Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta
egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be
valaki. Imádkozol.
(M 4,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,10) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Az elhagyatott teremre
nyomasztó csend telepszik.
(M 4,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 5,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. A teremben
egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 4,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,8) Óvatosan lépkedsz tovább. A próbatételt vezetõ galetki most is itt
van. Üdvözöl téged.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Kelet felé mozogsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd.
Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A galetki
egy logikai játékra invitál! Hamar megérted a szabályokat. Gyõznöd kell!
Játszani kezdtek.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint
a galetki.
(M 6,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,8) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy jókora, vasalt ládát
pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz
a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: egy szárnyas sisak. [14 TVP-t használtál
fel, maradt még 114.]
m 1212 1212 1212 1212 1212 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 114.]
m 8 3232 3232 3232 3232 1414 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 7,9) Dél felé mész az útvesztõben. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból
egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az
õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson.
A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa
volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben goblin kobra tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 7 denevért
és pókot kapott, és az állatokat napi 4 órán keresztül világították meg
Y milganddal, a szaporulat -13 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén
8-as fejadagnál, 5 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -17 volt.
Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal,
-42 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar
6-os fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította õket meg, mi lett
az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy
kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik!
Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,10) Déli irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út vezet,
nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,10) Kelet felé mész a labirintusban. A teremben, ahová belépsz, mozgást
látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz
17 ép-t. Megindulsz az elektraton felé. Már ott is vagy! Megtámadod az
elektratont. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). Az elektraton
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+46%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+17 életpont.)
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) A négy égtáj közül keletet választod. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).
*** 1. KÖR *** A fekete hólyag feléd rohan. A fekete hólyag felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A fekete hólyag rád veti magát. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(18 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-1 ép.) Megtámadod
a fekete hólyagot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(19 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A fekete hólyag téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(14 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-1 ép.) A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(21 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A fekete hólyag rád veti magát. A fekete hólyag savat lehel
rád.
(16 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-1 ép.) Támadod a fekete hólyagot.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(22 ép-t sebeztél). A fekete hólyag hörögve elterül. A tetem nagy durranással
szétrobban.
Sebzõdsz 13 ép-t. Összerogysz.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Micsoda
küzdelem volt! Senki sem maradt talpon. Lassan magadhoz térsz. [-5 TVP.]
A torszülött(ek) lélekenergiája sajnos már elillant, nem csapolhatod le,
de legalább nem téptek szét amíg magatehetetlenül hevertél. Újra a 8,10-es
mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+60 életpont.)
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,10) Nyugati irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út
vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 7,9) Északi irányba folyatod utadat. Ebben a csarnokban különösen hideg
van, de semmi sem mozdul.
(M 6,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [55 TVP-t használtál fel,
maradt még 59.]
ism 30 |
a következõ parancs ismétlése 30 alkalommal |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Felvonulsz a felsõ barlangokba,
és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Épen
maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki
maradványai? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Megfeketedett,
ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3
õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol
kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy korhadozó fatáblát
találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi
lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Békés
munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** A goblin kobra a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzpajzs! A goblin kobra elõhív egy óriáserõ varázslatot. Megindulsz
a goblin kobra felé. Már ott is vagy! A goblin kobrát próbálod megsebezni.
Rávágsz jobb csápoddal. Mellé!
*** 2. KÖR *** A goblin kobra rád támad. Kitátja száját, harapni próbál.
El sem talált, haha. Támadod a goblin kobrát. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A goblin kobra téged támad. A fogaival támad. Mellé! Megtámadod
a goblin kobrát. Lesújtasz jobb csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). A goblin
kobra holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%).
Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nicsak, egy edény, ami teljesen
ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 9.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 169 sebzést okoztál, és 101 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
195 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Fire Breath, egy forróvérû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 28. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (8) / 0.85 |
[2] IQ: |
10 (11) / 2.15 |
[3] ügyesség: |
5 (8) / 0.90 |
[4] egészség: |
8 / 5.32 |
[5] mágia: |
2 / 0.05 |
[6] gyorsaság: |
7 (1) / 1.09 |
[9] Méret/ép: |
62 / 61 |
Min. méret: |
55 |
Barlangméret: |
62 |
|
|
Varázspont: |
32 / 32 |
Képességpont: |
20 / 67% |
Hõsi pont: |
29 (0) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
173 / 137 |
Hírnév : |
143 |
Jóllakottság: |
117% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
124 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
107 (3) |
Leölt torzszülött: |
132 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (10)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +10% varázstárgy találására;
50%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts fehér gyógyító italt! 2.) Készíts el két gázlehelet italát!
3.) Ismerj legalább 60 különbözõ fajta torzszülöttet! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
13 (15) / 7.04 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.46 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.75 |
[48] mászás: |
6 / 0.25 |
[54] kereskedelem: |
4 / 0.06 |
[58] nyomkeresés: |
1 / 0 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.80 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[67] régészet: |
13 / 8.77 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
[69] tanulás: |
2 / 1.35 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.04 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 3 5 8 |
ism 4 |
p |
pv 4 1 3 5 2 |
|
|
|
4. Makró |
gy 70 10 400 50 |
ism 30 |
x 11 |
gy 70 10 10 50 |
mak 5 5 |
|
5. Makró |
gy 70 10 400 50 |
ism 30 |
x 11 |
gy 70 10 10 50 |
mak 3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #102. Prioritás: 150. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10 10 50 9;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 1;
PSZ 48;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 4280 5620 1; A 4280 21280 1; A 4280 26007 1; A 4280
27356 1; A 4280 26021 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #12 (9. épület), #16 (4. épület),
#19 (1. épület), #51 (20. épület), #341 (26. forduló), #343 (25. forduló),
#252 (25. forduló), #413 (26. forduló), #352 (27. forduló), #456 (27.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 csizma (#1120) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 díszes fejék (#135)
|
|
2 zöld köntös (#1151) |
|
1 az ellenállás ezüst láncinge (#28483) |
|
1
pikkelyvért (#1015) |
|
1 a túlélés láncinge (#21280) |
* |
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 láncing
(#1030) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
* |
1 kerek pajzs (#1061) |
* |
1 halotti maszk (#1091)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 a káosz démoni lemezpáncélja (#12714)
|
* |
1 a titán csizmája (#5620) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 szárnyas sisak (#1077)
|
Ékszerek, kincsek |
|
348 arany (#1) |
|
2 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 az elektromosság
csepp fülbevalója (#27356) |
|
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
*
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
4 drágakõ (#2) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 a káosz szikrázó karkötõje (#14304) |
|
1
a kalmár nyaklánca (#142) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
1 görbekard
(#1316) |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 barbár lándzsa (#1331)
|
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
1 a káosz fekete kardja (#4929) |
|
1 a szalamandra
könnyû íja (#26021) |
|
1 kard (#1315) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 sötét mák (#23) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 mézfû (#29) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
2 elektronit (#141)
|
|
6 nordkristály (#146) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
73 õsi relikvia (#17)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |