Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 22. 20h:15' EZ A 127. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 128. játékheted kezdete: márc. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2244 SZÁMLA : XXXX |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-25] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-26] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sóhajtó dorony kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony beleharap a kezedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-27 | |
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
[56,-41] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal többször eltalálod a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a proteinfecske testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-39] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [59,-39] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy süvítő rája. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Nem találtad el! A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
be 1215 11 | bemész az 1215. épületbe |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | |
-42 | |
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
[48,-50] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
ep 146 100 | építed a 146. tárgyat 77 pontért |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY) A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent. |
Erő: | 19 | Szint: | 10 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 128/71 | Jellem: | gonosz (11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 74 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 |
dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
48,43 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 195 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 22 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 2 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20. |
Összsúly: 54.74 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 4 | gyöngymangó (#135) | 6 | sallank karom (#128) | |||
10 | víz (#27) |
47 | 48 | 49 | |
-51 | |
|
|
-50 | |
|
|
-49 | |
|
|