282. forduló, 295. forduló, Ekhar Dorson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 28. 12h:35'
EZ A 615. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
616. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1252
SZÁMLA : XXXX

EKHAR DORSON KALANDJAI


212 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,35] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz Etorlánnal. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz Ki-Nyú Vacc-cal. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy halálhozó karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 17. napon összefutsz Mac The Fallennel. Raia felszentelt papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 21. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alaron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 25. napon összefutsz Alaronval. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 35. napon összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Gilgarat. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 37. napon egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
A 42. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 74. napon találkozol NaUgyanKiivel. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 78. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy bunthar trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Scarlet. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!"
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+242 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sullár nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 626.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 621.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 616.]

* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 611.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 606.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 606.]

ek 273 9 3 t. energia kisütése: 273 9 3
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

v 1 10 5 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 601.]

id 101 80 idomítod a 101. szörnyet 80 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[131,36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Iron Cross hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 11, gyógyulás: 61, összesen: +50 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 10, gyógyulás: 13, összesen: +3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy kopasz, félszemű, körszakállas mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy mestervarázsló trófea és egy pókkirálynő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Exterminusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz Oedy el Keewyvel. Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [131,37] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,38] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Találsz egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Zárlatos Inkubátor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Black Diamonddal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy rejtőköpenyt visel. Fegyverzetét egy halálosztó kain trófea, egy jégtroll trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Awful Stormmal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A harci mágusok rendjének mágus rangú tagja. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 púderkövet. Egészséged TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 549.]

gyj 4 100 2 felt. gyűjtés 4 100 2
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 100% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 2 arany. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

ffk 150 150 150 felt.fv.kozkázata: 150 150 150
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 150 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 150 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötétség van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

lm 2 4 8 mozogsz 2 4 8
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-89 varázspont).
Egy degradátor lakik itt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! A degradátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 292 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy joviális m.szockó. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a joviális m.szockó testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A joviális m.szockó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kneopatikus mollusk jobb vállát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [4. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vízionár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Agyad, tudatod egy pillanattal a biztos halál bekövetkezte előtt mondja fel a szolgálatot. Amikor magadhoz térsz, úgy tűnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínűleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [4 életpontod maradt.] Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vízionár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vízionár testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [8. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 504.]

kf 329 1 kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

lm 9 18 12 mozogsz 9 18 12
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar behemót! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [9. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Elpusztult 4 poszogó möszéd! Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pszi elementál lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a pszi elementál fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál egyik csápját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Az út véget ér - egy zsákutca! [15. PONT.] Egy ongóliantot pillantasz meg. Valamilyen fegyver van nála. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (60 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: ilkin érc, 22 spiritusz, fabontó, 11 ragasztó, ezüst kulcs, 2 grifftojás. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 484.]

lm 11 12 17 mozogsz 11 12 17
Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy acélkolosszus van előtted! Valamilyen fegyver van nála. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Az út véget ér - egy zsákutca! [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ongóliant van előtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 19 20 mozogsz 19 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 469.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] A befejezéshez még 835 TU szükséges. [150 pontot használtál fel, van még 319.]

szk 101 153 156 keresed a 101. szörnyet a 153. szörnyet a 156. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 4 36 fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 28, 17.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY)
A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni.

JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY)
Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod.

KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.

MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

KARAKTERLAP

Ekhar Dorson, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 340. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 35 (48) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 36 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 36 Életpont: 327/68 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (1) Varázspont: 765/7 Pénz: 310 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 140/-3 EFejl: 47
Eddig összesen 1931 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6229 TP-t kaptál. Jelenleg 1020267 TP-d van. A következő szinthez még 179733 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, fagymágus, lábascet. A 272. fordulódban 8222 arany került a bankszámládra. 8674 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/64 ökölvívás: 7/14 szúrófegyverek: 23/22
vágófegyverek: 19/99 (+4%) ütőfegyverek: 24/52 (+1%) lőfegyverek: 25/15
dobófegyverek: 23/71 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << vasalt bunkó (#181) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/6 2. nyomkövetés: 74/12 (+15%) 3. lopás: 2/27
4. mászás: 17/18 5. csapdakészítés: 21/74 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/83 (+6%)
7. gyógyítás: 51/31 8. titkosírás: 3/1 9. felderítés: 20/72 (+12%)
10. szörnyidomítás: 7/48 11. teológia: 44/93 (+19%) 12. taumaturgia: 36/43 (+12%)
13. versengés: 3/68 14. harcművészetek: 3/1 15. zene: 6/69
16. szörnyismeret: 38/42 (+20%) 17. pszi: 15/96 (+9%) 18. zárnyitás: 2/30
19. vadászat: 19/55 20. bányászat: 30/51 (+7%) 21. úszás: 9/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96)
jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
jégcsóva (#41) >> Zan Rendje (#9110) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fabontó (#106)
2 grifftojás (#179) 4 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 kaja (#2) 4 mérgezett vasnyíl (#187) 11 ragasztó (#83)
22 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 molluszk ház (#353)
1 óndarab (#85) 1 púderkő (#119) 1 rézdarab (#70)
1 szopókő (#259) 1 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,36) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), 45. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290), quwarg királynő (#153), Exterminusz (1064. kalandozó), Oedy el Keewy (1186. kalandozó)
(131,37) 38. jellempróba, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Black Diamond (1618. kalandozó), Awful Storm (5238. kalandozó), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66), varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), ongóliant (#159)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Sajnos a levitáció, a szörny érintése és a kötélbűvölés Közös Tudati képességek eddig nem figyelték a használat során, hogy van-e elég TVP-je a karakternek a mászásra. Ezt javítottuk.
* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.
* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.
* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.
* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek