2. forduló, 4. forduló, Shyna Ran Alaeina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 8. 9h:07'
EZ A 3. JÁTÉKHETED, 3. FORDULÓD
4. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat legkorábbana 4. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4398
SZÁMLA : XXXX

SHYNA RAN ALAEINA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-23] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Egy bőrpáncélt és egy örökkéval. rubinját visel. Fegyverzetét egy kaffogó hebrencs trófea és egy rájanyék trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve PÖLE az ezerarcú. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

kno 6 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 135.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[16,-23] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).


(Továbbmész...) [17,-23] Még mindig füves síkságon vagy. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba).


(Továbbmész...) [18,-23] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Látsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. [30 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 mozogsz keletre
[19,-23] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a homokvarány jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. Diadalmasan beszerzel egy homokvarány trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 90.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 82.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézpajzsot. (ld. enc.) 45 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[18,-24] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. {védettsége: 3 szúró, 2 vágó, 8 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a spagulár farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Oopssz, ez mellément! A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a spagulár jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 62.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 54.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[19,-25] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaszabolósáska. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,-26] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő gonyolék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gonyolék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [19,-27] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gonyolék. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 24.]

gyk 28 20 gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Még sokat kell gyakorolnod. Hirtelen kiváló ötleted támad: a mászókarmot kesztyűként a kezedre húzva (KF 78) megnövelhetnéd az ökölharc sebzését (+4 ép/ütés). [20 pontot használtál fel, van még 4.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 125 pontot. A következő körben tehát 128 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Shyna Ran Alaeina, egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 3. fordulód.

Erő: 14 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 132 cm
IQ: 16 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 75/46 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 8/2
Eddig összesen 7 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 TP-t kaptál. Jelenleg 243 TP-d van. A következő szinthez még 7 TP szükséges. Trófeád: homokvarány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 (+1) szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 1 6. harcművészetek: 2 (+1)
7. pszi: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 32.72 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 mérgezett tüske (#23)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rézdarab (#70) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,-23) szürke mágustorony (#501)
(16,-23) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 21. jellempróba
(17,-23) 16. jellempróba
(18,-24) spagulár (#82), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 4. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(18,-23) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(19,-27) gonyolék (#13)
(19,-25) kaszabolósáska (#83), 13. jellempróba
(19,-23) 17. jellempróba, olvasztókemence (#86), homokvarány (#16)
(20,-26) gonyolék (#13)

Üzenet küldése a karakternek