Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:26' EZ A 88. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 89. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1566 SZÁMLA : XXXX |
go 47 | gonoszkodsz: 47 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,54] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [92,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Találsz egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod az acéldarázs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az acéldarázs torát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
go 31 | gonoszkodsz: 31 |
m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod az uzbány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis púpos burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy uzbány trófeát. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [94,56] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [94,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [96,54] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [97,54] A terep továbbra is ritka erdő. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tassadar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
A SÖTÉT ÚT Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál). |
UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 9 | Merészség: | 8/8 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 118/63 | Jellem: | gonosz (2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 49/4 | Pénz: | 168 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 11/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 8 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 18 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. taumaturgia: | 7 | 8. versengés: | 1 | 9. pszi: | 2 |
10. vadászat: | 1 | 11. bányászat: | 1 | 12. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
Összsúly: 48.21 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 2 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | uzbány csőr (#169) |
vadász tatu (#10) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) |
csontváz (#48) | zombi (#49) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) |
varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | uzbány (#102) |
mélységi grittang (#103) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | emberevő (#119) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | nukleáris cickány (#155) | quwarg harcos (#201) |
massza (#217) | vadász quwarg (#241) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | kék rothasztó (#421) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | ||||
kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | ||||
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | ||||
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | ||||
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | ||||
arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | ||||
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | ||||
rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | ||||
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | fekete gyöngy (#99) | ||||
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | ||||
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | ||||
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | ||||
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | ||||
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | ||||
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | ||||
nagy vaspajzs (#161) | uzbány csőr (#169) | grifftojás (#179) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ||||
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | acélpengőke (#231) | pszi kő (#248) | gromak páncél (#270) | ||||
sárga erőöv (#276) | bíbor erőöv (#291) | varkaudar csizma (#317) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | ||||
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | ||||
aranypikkely (#415) | szent liget (#439) | sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
főnixtoll (#563) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | hibátlan gyémánt (#680) | művészi porolit (#720) | ||||
varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |