Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 7. 4h:14' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4439 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
v 1 7 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 24, gyógyulás: 11, összesen: -13 ÉP}
kt 19 40 | elkészíted a 19. tárgyat (40 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [89,-8] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 7, összesen: +3 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a vadtroll testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-6] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 7, összesen: -4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis törpemammut trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő karmos tankány trófeát. 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 498 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 18, gyógyulás: 11, összesen: -7 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY) A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is. |
TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY) Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
Erő: | 13 (21) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 16 (24) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 17 (25) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/147 év |
Egészség: | 12 (20) | Életpont: | 322/293 | Jellem: | gonosz (10) | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 11 (19) | Varázspont: | 221/157 | Pénz: | 50 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 10 (+1) |
94,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 99 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1440 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. gyógyítás: | 4 | 5. teológia: | 1 (+1) | 6. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
kőevő (#62) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
41. |
Összsúly: 52.36 kg | Megterheltség: 46% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | kaja (#2) | |||
24 | kerek kő (#19) | 1 | tankány karom (#237) |
85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
technokolin (#50) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | kőevő (#62) | húsevő magszim (#67) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | vadászkutya (#143) |
arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | pszi elementál (#221) |
ork sámán (#345) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | bíbor szulfagor (#358) |
földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
proteinsólyom (#771) | Quirov (#975) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | mérgezett tüske (#23) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) |
krómkaktusz (#46) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) |
bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | rókafarok (#124) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | koponya szimbólum (#139) | oltár (#146) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) |
obszidián függő (#195) | trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | dorony tüdő (#212) |
orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) |
tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) | huhogó bibe (#332) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | barátság szent tüze (#484) | Arénagödör (#497) |
Chara-din monolitja (#534) | sámán erszény (#650) | aurach fog (#657) | Morgan kristálya (#659) | művészi porolit (#720) |
örökkéval.gyémántja (#1065) | csodák kútja (#1096) | tündöklő szobor (#1587) | krónika (#1725) | Beholder csapda (#2107) |
leviatán hólyag (#2182) | asztrális vortex (#2324) | mind. holdköve (#2469) | argum szörnymágnes (#2503) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |