Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. júl. 1. 12h:14' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: júl. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5400 SZÁMLA : XXXX |
be 572 3 | bemész az 572. épületbe |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
kno 9 6 | képesség-növelés 9 |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. (ld. enc.) Elhajítod a vacak ryuku gárdista trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork bérgyilász trófeát. 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [93,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [93,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sünmedve került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kérődző etra trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vark. nekromanta trófeát. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kf 87 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [93,47] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vadász tatu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 21 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [93,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy mélységi grittang. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
le 87 | leveszed/lerakod a 87. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a drasmólyom fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 447 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ork sámán jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
CSONTSZABLYA (64. TÁRGY) A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is. |
SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY) Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY) Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra... |
VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY) Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire. |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
Erő: | 18 (27) | Szint: | 13 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 12 (17) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 293/111 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 13 (20) | Varázspont: | 209/8 | Pénz: | 10843 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 16/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 6 (+1) |
dobófegyverek: | 10 (+1) |
94,44 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. szörnyidomítás: | 1 | 8. teológia: | 3 | 9. taumaturgia: | 8 (+7) |
10. harcművészetek: | 16 | 11. pszi: | 3 (+2) | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trollfa (#80) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve) |
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 47 (limit: 810), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 4 810. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | |
1 | gromak páncél (#270) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | kis vaspajzs (#159) | ||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | |
1 | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 2 | vassisak (#160) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 7 | * | bumeráng (#249) | 1 | csontszablya (#64) | ||
17 | ezüstshuriken (#327) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
2 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 10 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | * | rövid kard (#171) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) |
1 | * | örökkévaló napköve (#2089) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
6 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fáklya (#36) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
28 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 8 | krónika (#1725) | |||
2 | leviatán hólyag (#2182) | 6 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 19] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 6] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 63] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
12 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
3 | aurach fog (#657) | 5 | dorony tüdő (#212) | 210 | drótszőr (#37) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | 44 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 24 | madártoll (#112) | 4 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 19 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | |||
4 | sallank karom (#128) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | trikornis szarv (#198) | 2 | tükör (#43) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varkaudar csont (#1113) | 27 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 108.25 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
176 | arany (#50) | 2 | bumeráng (#249) | 8 | drótszőr (#37) | |||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | csontszablya (#64) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vasérc (#152) | 24 | víz (#27) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) |
umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | vízionár (#66) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
garokk (#73) | gitonga (#76) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | karmos tankány (#137) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) |
quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | hadroszaurusz (#162) | borzalmas varkaudar (#166) | vark. nekromanta (#173) |
szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | Tguarkhan (#212) | pszi elementál (#221) |
Mnebolath (#237) | varkaudar varázsló (#271) | manaelementál (#290) | Thargodan csontváz (#297) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) |
bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
jegesmedve (#637) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar hírnök (#686) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) | ork bérgyilász (#781) | varkaudar felderítő (#7133) | hegyi szamár (#7168) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) |
tükör (#43) | krómkaktusz (#46) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | csontszablya (#64) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
vízionár szem (#102) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) |
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) |
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) |
grifftojás (#179) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) |
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | trófea nyaklánc (#196) | trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) |
dorony tüdő (#212) | dobóháló (#221) | tankány karom (#237) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) |
bumeráng (#249) | nekrofun medál (#253) | templom (#256) | szent kehely (#257) | isteni könnycsepp (#260) |
gromak páncél (#270) | sárga erőöv (#276) | bíbor erőöv (#291) | varázskő (#305) | arany papi karkötő (#309) |
optiri agysisak (#315) | varkaudar csizma (#317) | ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) | tolmokov-koktél (#351) |
phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) |
barátság szent tüze (#484) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | rinóbőr (#651) | aurach fog (#657) |
nektoraf faggyú (#667) | szulfagor agyar (#677) | művészi porolit (#720) | sáfránykő (#979) | varkaudar csont (#1113) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | Jerome köpenye (#1527) | varkaudar szimbólum (#1528) | Métely páncélja (#1562) |
grifftoll kesztyű (#1578) | krónika (#1725) | örökkévaló napköve (#2089) | inváziós trófea (#2166) | leviatán hólyag (#2182) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) | Pörölycsapás (7) | Kabal-Sújtás (9) |
Sziklaököl (11) | Kos Csapásának (13) | Erő Öklének (15) |