Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 10. 12h:22' EZ A 329. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 330. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
* 4. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 71 72 64 | használod a 71. pszi képességet |
tno 4 7 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 5 8 | képesség-növelés 5 |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 101 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mammutóriás tömzsi lábát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mammutóriás testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Beléd öklel a mammutóriás! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Összetipor lábával. 73 életpontot vesztettél. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a mammutóriás jobb első lábát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a mammutóriás redős bőrét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a mammutóriás agyarával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Összetipor lábával. 75 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. 6 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 468, gyógyulás: 261, összesen: -207 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A 10 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 3 153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 58, gyógyulás: 155, összesen: +97 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Mnebolath kutyafejét. Kritikus ütés! (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 72, gyógyulás: 59, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 109 életpontot sebeztél. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 148 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 18, gyógyulás: 37, összesen: +19 ÉP}
Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 42 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fűszertartó, egy gyöngysor és 4 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 147, gyógyulás: 78, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [188,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 27, gyógyulás: 78, összesen: +51 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc jobb vállát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 52, gyógyulás: 87, összesen: +35 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal kissé megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 234, gyógyulás: 149, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [189,100] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az animált hókutya bal vállát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az animált hókutya testét. Kritikus ütés! (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 260 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 880 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 84, gyógyulás: 115, összesen: +31 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich farkát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 68, gyógyulás: 9, összesen: -59 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr köpenyét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 3 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az élőholt hadúr jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 58, gyógyulás: 9, összesen: -49 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 66, gyógyulás: 5, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [191,100] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy Hoxxurton közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Hoxxurton testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a Hoxxurton jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Csápjaival a Hoxxurton lecsap a bal karodra. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Csápjaival a Hoxxurton lecsap a bal karodra. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Szereztél 2 pszi követ. 3 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 67, gyógyulás: 8, összesen: -59 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 407 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a quwarg szellem fejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a quwarg szellem testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 3 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 145, gyógyulás: 7, összesen: -138 ÉP}
(Továbbmész...) [192,100] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett magger lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a magger éles mandibuláját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 409 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod az animált hókutya testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 4 069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 119, gyógyulás: 25, összesen: -94 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr jobb vállát. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 3 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 132, gyógyulás: 27, összesen: -105 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a moszatrája bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a sötét gnóm jobb vállát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trosnyogó szakóca jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 70 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-2 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus jobb lábát. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával súrolod az élőholt ősmágus jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 9 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 326, gyógyulás: 24, összesen: -302 ÉP}
im | imádkozol |
szk 282 | keresed a 282. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
Erő: | 30 (55) | Szint: | 35 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 55 (58) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (41) | Védekezés: | 63 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/344 év |
Egészség: | 30 (47) | Életpont: | 767/579 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (50) | Varázspont: | 986/24 | Pénz: | 14915 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 60/20 | Pszi pont: | 174/20 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 (+20%) | ökölvívás: | 27/22 (+1%) | szúrófegyverek: | 26/93 |
vágófegyverek: | 27/83 (+25%) | ütőfegyverek: | 29/63 (+6%) | lőfegyverek: | 28/97 |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
194,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 154/26 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 61/95 (+20%) | 3. mászás: | 17/18 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 34/6 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 20/89 (+800%) | 6. gyógyítás: | 63/61 (+25%) |
7. titkosírás: | 9/41 | 8. felderítés: | 22/54 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 52/41 (+14%) | 11. taumaturgia: | 49/59 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 10/40 |
13. versengés: | 15/94 | 14. harcművészetek: | 31/21 | 15. zene: | 10/45 |
16. szörnyismeret: | 16/4 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/58 | 20. vitalitás: | 10/16 (+6%) | 21. bányászat: | 34/85 |
22. testépítés: | 20/52 | 23. úszás: | 17/25 (+36%) | 24. főzés: | 20/75 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7) |
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1556 (limit: 1640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 142392. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 777 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 6 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
33 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
10 | bordacsont (#16) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 2 | hókutya nyakörv (#1077) | 37 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mammutbőr (#1078) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mentát korona (#1559) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
2 | pszi kő (#248) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | rájabőr (#404) | |||
4 | rézgolyó (#343) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | térdeplő tülök (#1440) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
4 | ugh méreg (#166) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|