Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 6. 12h:02' EZ A 640. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD 641. játékheted kezdete: szept. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4825 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 396. tárgyat |
ek 7 16 2 | t. energia kisütése: 7 16 2 |
vps 999 | VP spórolása: 999 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vv 71 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot |
tv 32 33 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 33. varázslatot |
t 156 | támadod a 156. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 212 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb oldalát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [158,33] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kétfejű troll. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 234 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a kétfejű troll bal nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion ragyás testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az ekharion testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 206 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az ekharion nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [158,34] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
m 4 1 1 | mozogsz délre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 246 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 237 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [159,34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák nyakát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 233 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Energialándzsával jól megszurkálod a kék rothasztó fejét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [160,33] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Fortuna előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 391.]
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
tv | támadó/véd. varázslat |
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 30 13 14 | mozogsz 30 13 14 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 259 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éjkornis testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Kyorg tőrrel jól megszúrod az éjkornis testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vas dobónyíl és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 330, gyógyulás: 0, összesen: -330 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú bal oldalát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 227 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokmurgattyú megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kpcs 3 14 | kapcsoló 3 |
lm 11 | mozogsz 11 |
kpcs 3 11 | kapcsoló 3 |
lm 7 27 28 | mozogsz 7 27 28 |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion ragyás testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 264 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 240 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 2334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 260 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 231 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kpcs 3 28 | kapcsoló 3 |
lm 31 | mozogsz 31 |
kpcs 3 31 | kapcsoló 3 |
lm 16 | mozogsz 16 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis fekete testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Kyorg tőrrel eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
kpcs 3 16 | kapcsoló 3 |
lm 24 | mozogsz 24 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}
kpcs 3 24 | kapcsoló 3 |
lm 22 | mozogsz 22 |
kpcs 2 22 | kapcsoló 2 |
lm 18 | mozogsz 18 |
kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
lm 33 905 34 | mozogsz 33 905 34 |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan bal lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Kyorg tőrrel eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
lm 900 37 905 | mozogsz 900 37 905 |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú jobb karját. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával megdöföd az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 234 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
lm 38 900 | mozogsz 38 900 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 200 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a taalru testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 250 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a taalru bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, egy fűszertartó, 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
vv 109 83 | elmormolod a 109. varázslatot a 83. varázslatot |
v 198 142 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 2 1 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
jlk 1115 | jelszó kimondása 1115 |
* 1. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT) Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak! |
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT) Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik. |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY) A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY) Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled. |
Erő: | 33 (42) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 35 (41) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 34 (29) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/49 év |
Egészség: | 34 (40) | Életpont: | 466/249 | Jellem: | jó (239) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 724/0 | Pénz: | 4040 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 32/4 | Pszi pont: | 255/179 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 | ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 36/14 (+17%) |
ütőfegyverek: | 9/92 | lőfegyverek: | 29/8 (+8%) | dobófegyverek: | 1/79 |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/8 | 2. nyomkövetés: | 83/80 (+29%) | 3. mászás: | 7/40 |
4. csapdakészítés: | 16/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/77 (+60%) | 6. gyógyítás: | 75/51 |
7. titkosírás: | 4/28 | 8. felderítés: | 26/64 (+54%) | 9. szörnyidomítás: | 13/93 |
10. teológia: | 63/70 (+30%) | 11. taumaturgia: | 67/88 (+87%) | 12. versengés: | 11/52 (+8%) |
13. zene: | 19/89 | 14. szörnyismeret: | 10/84 (+18%) | 15. pszi: | 16/99 (+8%) |
16. zárnyitás: | 15/40 (+149%) | 17. vadászat: | 13/73 | 18. bányászat: | 30/40 (+1%) |
19. úszás: | 10/97 | 20. főzés: | 6/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 82% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
energiafolyam (#136) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
20 | spiritusz (#170) | 36 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1132 | arany (#50) | 5 | amniosz (#203) | 1 | arany masszariasztó (#437) | |||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | csuklyavirág (#133) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 2 | galachmit (#310) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kvazár (#244) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
2 | manakristály (#500) | 1 | mithril (#352) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | roxati üvegszem (#443) | 1 | szent jogar (#150) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | trikornis szarv (#198) | 8 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) |