Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 12. 9h:21' EZ A 329. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 330. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. A ro'galhal kísértet óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ro'galhal kísértet bal lábát. (7 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 616, gyógyulás: 124, összesen: -492 ÉP}
* 4. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 71 72 64 | használod a 71. pszi képességet |
id 240 13 | idomítod a 240. szörnyet 13 pontért |
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 19 26 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
ef 5 511 | energia fejlesztése 5 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és egy karbin plazma. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 38, gyógyulás: 61, összesen: +23 ÉP}
ee 195 117 192 | eladod a 195. tárgyat a 117. tárgyat a 192. tárgyat |
ee 196 229 307 | eladod a 196. tárgyat a 229. tárgyat a 307. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, egy ezüst gyűrű és egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 20, gyógyulás: 52, összesen: +32 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem jobb karját. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a smaragdgólem jobb vállát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 403 életpontot vesztettél. {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 154 életpontot vesztettél. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 7 276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 895, gyógyulás: 215, összesen: -680 ÉP}
f 413 | kísérletezel a 413. tárggyal |
f 413 | kísérletezel a 413. tárggyal |
ee 108 327 351 | eladod a 108. tárgyat a 327. tárgyat a 351. tárgyat |
ee 160 149 184 | eladod a 160. tárgyat a 149. tárgyat a 184. tárgyat |
ee 186 1228 1154 | eladod a 186. tárgyat az 1228. tárgyat az 1154. tárgyat |
ve 1222 50 | megveszed az 1222. tárgyat 50 |
ee 304 643 103 | eladod a 304. tárgyat a 643. tárgyat a 103. tárgyat |
p 74 85 4 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 152 20 | használod a 74. pszi képességet |
m 8 | mozogsz északra |
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nem vagy felkészülve a 11 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (11 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 106 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél.
A 4 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és 2 ezüstshuriken. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 239, gyógyulás: 185, összesen: -54 ÉP}
be 649 | bemész a 649. épületbe |
be 658 | bemész a 658. épületbe |
tan 5 4 | tanulsz: 5 a 4. tárgyat |
tan 5 152 | tanulsz: 5 a 152. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 109 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc és 2 gyöngymangó. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 312, gyógyulás: 232, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [184,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat q. rohamosztagos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 103 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [183,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 58, gyógyulás: 5, összesen: -53 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr jobb lábát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc nyakát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mammut zombi fagyott bőrét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny megtipor. 90 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a mammut zombi testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a mammut zombi testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 7 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 381, gyógyulás: 44, összesen: -337 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt ősmágus bal lábát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 96, gyógyulás: 8, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [181,105] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a csontgólem jobb karját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 116, gyógyulás: 24, összesen: -92 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
AMÉLIA NYAKLÁNCA (1538. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz az egy furcsa, ezüstös fényű, kisszemű lánc, rajta hullámos mintájú, zafírköves medállal. Szinte árad belőle a gonoszság. Amélia jelenléte még mindig érezhető. Megborzongsz arra a gondolatra, hogy magadon hordd. Jó jellemű és alacsony szintű (20. alatt) kalandozók lelkét azonnal magába szippantja, ha felveszik. Semleges jelleműek - ha el tudják viselni a nyakláncból áradó gonosz kisugarzást, a halottak őrjítő suttogásait és a hallucinált hangokat - viselhetik, ha elég erős idegzetűek. Gonoszok számára pedig igazán szórakoztató élmény. A különös érzések mellett a nyaklánc jelentős mágikus hatalommal ruházza fel viselőjét: mozgása légiessé válik (-2 TVP lépésenként, de 5 TVP alá nem mehet így), harc közben is gyorsabban mozog (+2 támadás, +2 védelem), sőt a fájdalomtűrését is kitolja valamennyivel (+20 max. ÉP). |
Erő: | 30 (55) | Szint: | 35 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (42) | Támadás: | 55 (58) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (41) | Védekezés: | 62 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/349 év |
Egészség: | 30 (47) | Életpont: | 765/261 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (51) | Varázspont: | 1027/0 | Pénz: | 12525 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 60/1 | Pszi pont: | 174/0 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 27/31 (+2%) | szúrófegyverek: | 26/93 |
vágófegyverek: | 28/13 (+13%) | ütőfegyverek: | 29/68 (+1%) | lőfegyverek: | 28/97 |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 154/43 | 2. nyomkövetés: | 62/10 | 3. mászás: | 17/24 |
4. csapdakészítés: | 34/27 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 20/89 | 6. gyógyítás: | 67/11 (+125%) |
7. titkosírás: | 9/41 | 8. felderítés: | 22/59 | 9. szörnyidomítás: | 15/4 (+4%) |
10. teológia: | 57/64 (+6%) | 11. taumaturgia: | 54/60 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 10/40 |
13. versengés: | 16/12 (+9%) | 14. harcművészetek: | 31/21 | 15. zene: | 10/45 |
16. szörnyismeret: | 16/26 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/58 | 20. vitalitás: | 10/35 (+9%) | 21. bányászat: | 34/86 (+1%) |
22. testépítés: | 20/52 | 23. úszás: | 17/25 | 24. főzés: | 20/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7) |
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1566 (limit: 1650), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 143412. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 743 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 5 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | küklopsz szem (#643) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
2 | obszidián karkötő (#229) | 7 | ork csodaszer (#1228) | 2 | réz papi karkötő (#307) | |||
4 | rézdarab (#70) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | vassisak (#160) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
392 | arany (#50) | 1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 6 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|