Karakterszám: |
9229 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
31 |
Játékhét: |
528 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
1171 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 19h:19' |
A
következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19. |
|
E-mail!
FROST KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös, mérgezõ
érintésû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Tárgyai: a
bérmágus karikaszimbóluma, a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan
karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem átlátszó
köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája, a gyorsaság
bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a mentát lándzsája, a teknõs
kõamulettje, az óriás öve, az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája.
Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged. Tétnek mindketten 15 aranyat
raktok fel.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Dugó
sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) Dugó feléd mozog. Dugó rád veti magát.
Odacsap neked bal karmával.
(21 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy a mentát
lándzsáját, megpróbál eltalálni.
(13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Dugó létrehoz egy jégcsóvát.
8 életpontnyit
sebzõdsz. Ellõsz egy életszívás varázslatot. Dugó
26 sebzést kap. Ennek
eredményeképp gyógyulsz 26 ép-t. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, Dugó létrehoz egy jégcsóvát. A varázslat
nem hatott rád. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Dugó
26 sebzést kap. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Dugó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy életszívást. Dugó
26 sebzést kap. (-5 vp.) Dugó ezer sebbõl
vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Dugó elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Megnyerted a tétet, ami 15 arany volt!
**
1. NAP ** Dugó kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3567 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 3567 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
(39. kaland:) Halálfolyosó... Hát, ez nem hangzik túl vonzónak! Az idétlen
zöld bõrû galetki, Woyaishu förmedvény fogadja a jelentkezésedet. Mint
megtudod, egy igazi mutáns számára a Halálfolyosón való átkelés valójában
gyönyörökkel teli luxusutazás. Majd meglátjuk! Jelzed, hogy készenállsz.
Az elsõ szakaszon dermesztõ hideg uralkodik. Vacogva futsz végig. [15 életpontot
sebzõdsz.]
Egy terembe érkezel, itt viszont pokoli a hõség! Nem is csoda, hiszen a
padló izzó láva. Itt átszaladni... csak megfelelõ tûzimmunitással lehet!
[Tûzimmunitás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Futsz tovább, lábad épp hogy csak érinti a talajt. [14 életpontot sebzõdsz.]
A következõ teremben mérges gáz terjeng. Mit tehetsz? Befogod az orrod,
és megpróbálsz átjutni. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:)
fehér gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t.
Az utolsó teremben mágikus sötétség uralkodik. Ahogy belépsz a sötétségbe,
izzó energia próbál elemészteni.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres]
Ellenállsz a borzalmas mágiának. Hirtelen sercegést hallasz, és a hajad
is égnek áll a villámtól, ami belédcsap. [20 életpontot sebzõdsz.]
Fáradtan, meggyötörve lépsz ki a túloldalon. Woyaishu gratulál, de megjegyzi,
hogy az igazi mutánsok sértetlenül szoktak innen kisétálni. (+1 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
bb 16 16 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Gyûjts össze legalább
20 képességpontot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy
képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk
bízni téged: 1.) Az agglomerátorok hozzánk hasonló sorsú, mutáns tagjai
a torzszülöttek világának. Mutasd ki irántuk szimpátiádat: mészárolj le
közülük ötöt, és hogy még érdekesebb legyen a feladat, csakis leheletedet
használhatod! Varázslatot, varázsitalt sem használhatsz a csatában.
[Hajtsd végre a 39-es Klánkalandot (KK 39)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) A mutáció, a fejlõdés legalapvetõbb eszköze
az õskõ. Nagy megtiszteltetés lenne a Klán részére, ha nekünk ajándékoznál
egyet az általad szerzett õskövekbõl.
[be 16:] Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hozz egy õskövet.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
A mocskos tudósok a múlthoz ragaszkodnak, poros romok közt túrnak, ahelyett,
hogy elõre néznének. Leckéztess meg egyet a nyomorult okulárés férgek közül!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Leveszed a következõ tárgyakat: ezüstmedál, a hatalom görbekardja, a mentát
csizmája, szent templomi maszk, a mágia csontamulettje, a mágia malachit
karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek mellvértje, a mágia malachitgyûrûje,
a szellemek könnyû íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
pv 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
Elfogadod Dugó kihívását, és felkeresed a barlangjában. Megpillantasz egy
nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást
látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket
nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt.
(325. kaland, összköltsége
5 TVP.) A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A barlang lakója
Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös, mérgezõ érintésû férfi.
A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
a bérmágus karikaszimbóluma, a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan
karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem átlátszó
köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája, a gyorsaság
bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a teknõs kõamulettje, az
óriás öve, az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája. Megállapodtok, hogy
a tét 15 arany lesz. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
Dugó
26 sebzést kap. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) Dugó feléd mozog.
Dugó téged támad. Rád vág bal karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el
(-10%).
*** 2. KÖR *** Dugó varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát.
9 életpontnyit
sebzõdsz. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Dugó
26 sebzést kap. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Dugó elmond egy jégcsóva varázslatot.
16 életpontnyit sebzõdsz.
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást.
Dugó
sebzõdik 26 ép-t. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Dugó elmond egy jégcsóva varázslatot.
12 ép-t sebzõdtél.
Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Dugó
sebzõdik 26 ép-t. Gyógyulsz
25 életpontot. (-5 vp.) Dugó összerogy.
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 104
sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+63%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
Micsoda öröm, még a tét, 15 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
Elküldesz egy kihívást Dugó részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 |
bekészíted a 14995.
tárgyat |
Felveszed a szellemek mellvértjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az
a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia csontamulettjét.
Felveszed a mentát kõamulettjét. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
kf 15221 7166 100 |
bekészíted a 15221. tárgyat |
Bekészíted a szellemek könnyû íját. A csápodba veszed a hatalom görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
kf 232 3491 12820 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a mágia malachit karkötõjét.
Felveszed a mentát csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
pv 2 1 3 4 5 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó
esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
kf 3477 3416 |
bekészíted a 3477. tárgyat |
Felveszed a mágia malachitgyûrûjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az
a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
bb 16 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Gyõzz le párviadalban
egy tudóst!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: fatty. A következõ feladat,
amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Nincs csodálatosabb dolog egy mutáns
számára, mint testének átalakítása, átgyúrása, transzformálása! Hajts végre
egy hiteles transzformációt (adj ki egy TR parancsot).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
Komoly döntést hozol: nincs többé szükséged a tûzimmunitás képességedre!
Fájdalmas transzformáció veszi kezdetét, melynek eredményeképp végleg megszabadulsz
a képességtõl. (-30 életpont.) Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
bb 16 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Használd a TR (Transzformáció)
parancsot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 3.) Nemrégiben megtudtuk, hogy egy elektromancer, aki a közeli
barlangokban él, birtokolja az elektromosság felé való mutáció italát!
A feladatod ennek az italnak a megszerzése. Valaki már próbálkozott elõtted,
de sajnos annak az italnak az összetételét nem tudtuk megfejteni, ezért
van szükség egy újabb mintára (KK 40).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
be 8 129 |
meglátogatod a 8. épületet |
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején
hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény
üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni.
Elmondod, hogy szeretnéd elsajátítani a mentális robbanás pszi képességet.
Kifizeted az oktatás költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált
kamrába az alsó szinten. Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális
térben szárnyalsz, ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az
idõt, miközben tudatotok összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet,
melynek neve mentális robbanás! (-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz,
és hagyod el az iskolát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
kno 58 18 60 10 |
58. képességre 18 képességpont |
Elköltesz 18 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt.
Elköltesz 10 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
Leveszed a következõ tárgyakat: ezüstmedál, a hatalom görbekardja, a mentát
csizmája, szent templomi maszk, a mágia csontamulettje, a mágia malachit
karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek mellvértje, a mágia malachitgyûrûje,
a szellemek könnyû íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 |
bekészíted a 142.
tárgyat |
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az erõ amulettjét. Felveszed
az áttörés háromszögszimbólumát. Felveszed az áttörés ezüst fülbevalóját.
Felveszed a remete malachit karkötõjét. Felveszed a gyorsaság csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
kf 31768 3506 11485 144 |
bekészíted a 31768. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját.
Felveszed a tudós köpenyét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
k 282 244 283 475 |
kaland elvállalása |
(282. kaland:) Felkeresed a furcsa halmot. Még mindig ugyanott van, háborítatlanul!
Tehát más nem fedezte fel. Szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted.
Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre:
sikeres] Felérkeztél a halom tetejére.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az
1. mahomohi
26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 26 életpontot. (-5 vp.) A 2. mahomohi
feléd mozog. Az 1. mahomohi feléd rohan. A 2. mahomohi téged támad. Nagy
levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(11
ép-t sebzõdtél). Az 1. mahomohi rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
Az 1. mahomohi
26 sebzést kap. Gyógyulsz 26 életpontot. (-5 vp.) Az 1.
mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. mahomohi téged támad.
Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A 2. mahomohi
26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A 2.
mahomohi rád támad. A 2. mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 2. mahomohi
26 ép-t
sebzõdik. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. mahomohi holtan terül
el.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+249%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(244. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Lefelé mászol.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy huppanással
érsz földet az üreg alján.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 sáskaharcos (#44) [aura:
3-as méretû 7-es szintû jobb karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. sáskaharcos
26 sebzést
kap. (-5 vp.) A 2. sáskaharcos téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
Mellétrafált a balfácán. Feléd üt bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Az
1. sáskaharcos rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Elõre szúr bal karmával.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az 1. sáskaharcos
26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 18 életpontot. (-5 vp.) Az 1. sáskaharcos holtan
terül el. A 2. sáskaharcos rád támad. Rád vág jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Feléd döf bal karmával.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. sáskaharcos
26 ép-t
sebzõdik. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. sáskaharcos rád veti
magát. Odacsap neked jobb karmával. Félrehajoltál. Rád vág bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 2. sáskaharcos
sebzõdik 26 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 5 ép-t.
(-5 vp.) A 2. sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+275%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 4 mandibula és 18 arany.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(283. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod
ezt a kalandot! Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
tûzszalamandra
26 sebzést kap. (-5 vp.) A tûzszalamandra közelebb jön,
hogy támadhasson. A tûzszalamandra rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A tûzszalamandra
sebzõdik 26 ép-t. Gyógyulsz 15 életpontot. (-5 vp.) A
tûzszalamandra rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a
lángnyelvek.
(14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A tûzszalamandra
26
sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5 vp.) A tûzszalamandra
holtan terül el.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+186%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. Összefut a nyál a szádban. Az
ételre veted magad. (+70% jóllakottság.)
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha
tovább akarsz jutni! Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni
kezdesz.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de
végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 15 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
(475. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet.
Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy orgling kutya (#42).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az orgling kutya
sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) Az orgling kutya odajön hozzád.
Az orgling kutya téged támad. Rád vág bal karmával.
(10 ép-t sebzõdtél).
Bûze zavar.
(-7 ép.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az orgling kutya
sebzõdik
26 ép-t. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) Az orgling kutya halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+124%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha
tovább akarsz jutni! Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás
próba 6-os küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod.
Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az 1. púpos molad
26 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. púpos molad feléd rohan.
Az 1. púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. púpos molad rád
veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint
bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Az 1. púpos molad rád támad. Odacsap
neked jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked bal
karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az 1. púpos molad
sebzõdik 26 ép-t. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. púpos molad
kileheli lelkét. A 2. púpos molad rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
Elkerülted. Feléd döf bal karmával. Ez mellément.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. púpos
molad
sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) A 2. púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+180%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 2 molad púp.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy
óriáscsótány (#7).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
ellenáll.megtörése! A rovarsámán elõhív egy jégpajzs varázslatot. Elõhívsz
egy életszívás varázslatot. A rovarsámán
26 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az
óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáscsótány téged támad.
A csáprágójával támad. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
gigaököl! Ezt most megúsztad. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy életszívást. A rovarsámán
26 sebzést kap. (-5 vp.) Az óriáscsótány
rád támad. Marni próbál.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A rovarsámán
sebzõdik 26 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-5
vp.) A rovarsámán kileheli lelkét. Az óriáscsótány rád veti magát. Marni
próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az óriáscsótány
26 sebzést kap. (-5 vp.) Az óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+255%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakõ.
Egy ketrec van itt, benne egy protolisk lárva. A ketrec mellett egy kondér,
benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a protolisk
lárvát! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a
szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad,
várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre
akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen
követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 67% lélekenergia.
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A protolisk lárva pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
m 8 8 125 5 1 223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,8) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8,7) Merre tovább? Északra! Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû
galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ
szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod.
A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened!
Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 9,7) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Egy hatalmas csarnokba
lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy
gömböt látsz, amelynek körvonalait vörös fényvonalak rajzolják ki, mintha
valaki drótokból készítette volna el egy gömb vázát. A gömb közepén egy
kéken pulzáló fénypontot látsz. Hipnotizálva, közelebb lépkedsz. Belépsz
a gömb belsejébe, mire a kék fény vakítóan felizzik. Hirtelen a szabad
ég alatt találod magad, szárnyas humanoidok társaságában! Lusta tempóban
repülnek, közben ismeretlen nyelven beszélgetnek, tréfálkoznak. Ahogy lenézel,
megszédülsz: víz van alattatok, irdatlan tömegû víz, amerre csak ellátsz.
Rosszul vagy, és egy pillanatra behunyod a szemed. Amikor kinyitod, újra
a barlangban vagy. Egy hangot hallasz a fejedben. "Jól fejlõdsz, fiatal
galetki. Ahhoz azonban, hogy beteljesítsd õseid akaratát, meg kell ismerned
fajod múltját. Költözz tovább, a következõ szintre!" Kicsit kábán érzed
magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat,
és kaptál 5 képességpontot.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(M 5,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 6,1) Kelet felé mozogsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 7,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 7,2) Merre tovább? Délre! Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de
nincs itt semmi.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
mak 1 6 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
gy 40 0 10 50 |
felt. gyógyítás 40%-ra |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted
40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás
után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben
persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed a következõ tárgyakat: az áttörés
ezüst fülbevalója, az áttörés háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje,
a remete malachit karkötõje, a gyorsaság csizmája, a mágia csepp fülbevalója,
az erõ amulettje, a tudós köpenye, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Parancs 1. makróba tárolva.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elhagyod a Csarnokot. [Kyeni vadász torzszülöttet
próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni
indulsz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek
sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Megérkeztél az alsó
szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
hónakkupókot. A szemed sarkából mozgást
pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled
egy kõzúzó (#49) [aura: erõ: 1.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó rezisztálja.
(-5 vp.) A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzó téged támad. Villámgyorsan elõrevág
nyelvével.
(4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10%
támadás).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kõzúzót védi rezisztanciája.
(-5 vp.) A kõzúzó rád veti magát. Odacsap neked nyelvével.
(5 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A kõzúzó
sebzõdik 26 ép-t. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõzúzó
téged támad. Elõresuhint nyelvével.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó
26 ép-t sebzõdik.
Ennek eredményeképp gyógyulsz 3 ép-t. (-5 vp.) A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+152%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Leveszed a következõ tárgyakat: a nyomkeresés fejpántja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 |
bekészíted a 142.
tárgyat |
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az erõ amulettjét. Felveszed
az áttörés háromszögszimbólumát. Felveszed az áttörés ezüst fülbevalóját.
Felveszed a remete malachit karkötõjét. Felveszed a gyorsaság csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
kf 31768 3506 11485 144 |
bekészíted a 31768. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját.
Felveszed a tudós köpenyét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Leveszed a következõ tárgyakat: az áttörés ezüst fülbevalója, az áttörés
háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a remete malachit karkötõje,
a gyorsaság csizmája, a mágia csepp fülbevalója, az erõ amulettje, a tudós
köpenye, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
pv 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 |
bekészíted a 14995.
tárgyat |
Felveszed a szellemek mellvértjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az
a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia csontamulettjét.
Felveszed a mentát kõamulettjét. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
kf 15221 7166 100 |
bekészíted a 15221. tárgyat |
Bekészíted a szellemek könnyû íját. A csápodba veszed a hatalom görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
kf 232 3491 12820 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a mágia malachit karkötõjét.
Felveszed a mentát csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
pv 2 1 3 4 5 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó
esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
kf 3477 3416 |
bekészíted a 3477. tárgyat |
Felveszed a mágia malachitgyûrûjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az
a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +7 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen
780 sebzést okoztál, és 342 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 12 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
248 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Frost, egy feletted magasban lebegõ nevetségesen vékony csápokkal
rendelkezõ, mégis ijesztõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 31. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 (5) / 0.80 |
[2] IQ: |
4 (6) / 3.70 |
[3] ügyesség: |
3 (6) / 0.40 |
[4] egészség: |
4 (7) / 0.28 |
[5] mágia: |
2 (28) / 0.57 |
[6] gyorsaság: |
3 (0) / 1.01 |
[9] Méret/ép: |
57 (60) / 60 |
Min. méret: |
20 |
Barlangméret: |
61 |
|
|
Varázspont: |
256 / 116 |
Képességpont: |
40 / 23% |
Hõsi pont: |
54 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
24% |
Galetki erõ: |
210 / 60 |
Hírnév : |
378 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
64 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
35 (2) |
Torzsz. csaták: |
246 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
234 (7) |
Leölt torzszülött: |
326 (11) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
36 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (16)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 26%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! 2.) Ölj három zombit, csak
lehelettel! 3.) Hajtsd végre a 40-es Klánkalandot (KK 40)! (összesen 35
TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.50 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.90 |
[48] mászás: |
6 / 1.05 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.15 |
[51] transzformáció: |
6 / 3.60 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.25 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.02 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.15 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 0.30 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
5 / 0 |
[61] pszi energia: |
1 / 0 |
[62] lopás: |
6 / 0.32 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.50 |
[65] álcázás: |
19 / 0.07 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.40 |
[68] zene: |
5 / 0.35 |
[69] tanulás: |
6 / 0.28 |
[70] idézés: |
8 / 2.10 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.44 |
|
|
a hatalom
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
22 / 4.48 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.12 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] protolisk lárva |
32/32 |
87% |
100% |
1 / 0 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 40 0 10 50 |
le |
kf 194 |
ism 4 |
vd 45 |
mak 5 |
|
2. Makró |
le |
kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 |
kf 15221 7166 100 |
kf 232
3491 12820 |
pv 2 1 3 4 5 7 |
|
3. Makró |
le |
pv 2 |
p 3567 |
p 3567 |
mak 2 |
kf 3477 3416 |
|
4. Makró |
le |
kf 15221 232 3506 3491 3447 12896 |
i 80 |
i 20 0 10 |
le |
mak
5 |
|
5. Makró |
le |
kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 |
kf 31768 3506 11485 144
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 170. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: koreni sün (#13), zombi (#29), sáskaharcos (#44).
1901: kyeni vadász (#45), 75, rovarsámán (#77), 78, 80, vérfarkas (#94).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 10 50;
VI erõ:500% ép:1%;
PV 2 1 3 4
5 7;
PSZ 68 46;
L 50 17 165 50 2 1;
TT 15;
I 20 0 10;
HU 7;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#325 (31. forduló), #310 (29. forduló), #356 (26. forduló), #376 (30.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyorsaság csizmája (#3820) |
* |
1 a mentát csizmája (#12820) |
|
1
a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a szellemek mellvértje (#14995) |
|
1 a tudós köpenye (#11485) |
|
1
suhanó csizma (#195) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia csepp fülbevalója (#3506) |
* |
1 a mágia csontamulettje (#3447) |
* |
1 a mágia malachit karkötõje (#3491) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477)
|
* |
1 a mentát kõamulettje (#12896) |
|
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
175 arany (#1) |
|
1 az áttörés ezüst fülbevalója (#31857) |
|
1 az áttörés háromszögszimbóluma
(#31812) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az erõ amulettje (#1645) |
|
2 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208)
|
|
108 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 kék gömb
(#143) |
Felszerelés |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
17 Krónika (#783) |
|
4 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a hatalom görbekardja (#7166) |
* |
1 a szellemek könnyû íja (#15221)
|
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
2 gyilkos boróka (#27)
|
|
3 hónakkupók (#30) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
1 elektronit (#141) |
|
4 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
2 xenópete (#278) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 1 drágakõ (#2),
4 mandibula (#157), 2 molad púp (#16), 1 hónakkupók (#30).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 52 arany (#1), 1 õskõ (#8),
1 fehér gyógyital (#50).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TÛZSZALAMANDRA (72. LÉNY) A tûzszalamandrák a tûzbõl születtek és a tûzbõl
élnek: a tûz elemi síkjáról a lávafolyamokon keresztül lépnek át az anyagi
síkra, akár szabad akaratukból, akár egy mágus megidézésének eredményeképp.
A tûzszalamandrák ravasz, rafinált teremtmények, ritkán támadnak meg náluk
erõsebbet. Az elpusztított tûzszalamandra lassan kihûlõ tetemébõl a piromádok
és a micinisták táplálkozhatnak.
ROVARSÁMÁN (77. LÉNY) A rovarsámánok visszataszító, de intelligens rovarok,
amelyek egy másik létsíkról rekedtek itt. Jelentõs mágikus képességekkel
rendelkeznek, és elõszeretettel pusztítanak mindent és mindenkit. Egyesek
azt suttogják, hogy a rovarsámánok az Ellenség ügynökei, mások szerint
viszont ha az Ellenség ügynökei a hegyben lennének, akkor már rég eltörölték
volna a civilizációnkat. Mindenesetre, a mágiafalókon és rovarevõkön kívül
aligha lesz valakinek gusztusa a rovarsámánhoz.