31. forduló, 33. forduló, Von Rolik összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 4. 9h:03'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5400
SZÁMLA : XXXX

VON ROLIK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,36] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+213 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+7 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ek 116 50 5 t. energia kisütése: 116 50 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 188.]

jlk 1371 jelszó kimondása 1371
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (2 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza hájtömegét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a massza hájtömegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A massza meglök agyarával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos moa üveggömb! (ld. enc.) Van itt még valami! Egy mesés moa zafír! (ld. enc.) No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 173.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[96,35] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Ellenfeled ezúttal egy ork sámán.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 szárnyas hernyó.

(Továbbmész...) [96,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork sámán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [97,33] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő lajhárlord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a lajhárlord testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy vadász varkaudar.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 501 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar kósza.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[98,32] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy ork bérgyilász áll veled szemben.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 csontszablyát. 1043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 276 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy spiritusz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,31] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 18 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy varkaudar kósza.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar kósza jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy ork bérgyilász. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [99,30] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szeppent rákfatty. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar kölyök. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [40 pontot használtál fel, van még 88.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 80.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[98,29] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ryuku légiós. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vark. nekromanta. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar kölyök ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [97,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy vadász varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy ork bérgyilász. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [20 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.]

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

MASSZA (217. SZÖRNY)
A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más!

BORDACSONT (16. TÁRGY)
Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag...

MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Von Rolik, egy barna, kontyos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 143 cm
IQ: 12 (17) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 303/93 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 219/7 Pénz: 10843 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 22/2 Pszi pont: 16/15
Eddig összesen 144 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 362 TP-t kaptál. Jelenleg 50 678 TP-d van. A következő szinthez még 24 322 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, ork bérgyilász, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/88 (+60%) szúrófegyverek: 2/55 vágófegyverek: 7/7 (+23%)
dobófegyverek: 11/43 (+12%)

97,28 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/37 (+140%) 2. nyomkövetés: 1/76 3. mászás: 2/81
4. gyógyítás: 8/50 5. titkosírás: 1/10 (+10%) 6. felderítés: 1/12
7. szörnyidomítás: 1/69 8. teológia: 3/67 (+20%) 9. taumaturgia: 8/78 (+48%)
10. harcművészetek: 16/3 11. zene: 1/0 (+100%) 12. pszi: 3/52
13. vadászat: 7/33 14. bányászat: 4/31 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trollfa (#80) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 57 (limit: 825), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 895.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 169 TU szükséges.)
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * grifftoll kesztyű (#1578)
1 gromak páncél (#270) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 kis vaspajzs (#159)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 * optiri agysisak (#315)
1 tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317) 2 vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 7 bumeráng (#249) 2 csontszablya (#64)
17 ezüstshuriken (#327) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 * rövid kard (#171)
5 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * örökkévaló napköve (#2089) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
6 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
2 inváziós trófea (#2166) 22 kaja (#2) 1 kötél (#92)
8 krónika (#1725) 2 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus térkép (#2167)
6 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 14]
6 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27]
6 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 55 csepp spiritusz (#170), fér még: 5]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 87]
3 vizestömlő (#3) [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 5 dorony tüdő (#212)
202 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
44 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 2 lajhár csont (#236)
24 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
19 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 4 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128)
6 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szulfagor agyar (#677)
2 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
10 varkaudar csont (#1113) 28 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 111.75 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 4 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 csontszablya (#64) 1 evaporőr háj (#105)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 lajhár csont (#236) 1 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 1 spiritusz (#170) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 uzbány csőr (#169) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
(96,34) mély kút (#93), uzbányok (#102), ork sámán (#345)
(96,35) vérszomjas csüldő (#114), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ork sámán (#345), varkaudar mágus (#128)
(96,36) massza (#217)
(97,28) 32. jellempróba
(97,33) lajhárlord (#757), vadász varkaudar (#108), varkaudar kósza (#347)
(98,29) élőholt quwarg (#202), 39. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(98,31) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, 49. jellempróba, evaporőrök (#69), ork sámán (#345), varkaudar kósza (#347)
(98,32) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, kaffogó hebrencsek (#88), ork bérgyilász (#781), varkaudar mágus (#128)
(99,30) vaskohó (#155), 45. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A forduló végi karakterlapon kiíródnak a korlátozott számban használható tárgyak és varázslatok, a JLK-zott minoszkúpok és a max. életkor.

Üzenet küldése a karakternek