Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 28. 15h:04' EZ A 1218. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD 1219. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 12 24 28 | elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 53 19 | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 19. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
h 1387 183 31 | használod az 1387. tárgyat |
192 | 193 | 194 | |
36 | |
|
|
37 | |
|
|
38 | |
|
|
[183,31] Épületek tűnnek fel.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló jobb karját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 105 életpontot sebeztél. A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
ee 1618 244 125 | eladod az 1618. tárgyat a 244. tárgyat a 125. tárgyat |
ee 49 129 329 | eladod a 49. tárgyat a 129. tárgyat a 329. tárgyat |
ee 272 75 99 | eladod a 272. tárgyat a 75. tárgyat a 99. tárgyat |
ee 268 281 267 | eladod a 268. tárgyat a 281. tárgyat a 267. tárgyat |
ee 212 282 331 | eladod a 212. tárgyat a 282. tárgyat a 331. tárgyat |
ea 100 6 | eladod a 100. tárgyat 6 |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (9 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 179, gyógyulás: 0, összesen: -179 ÉP}
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 650 | bemész a 650. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 89 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 4 pirkit. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [186,31] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és 5 gyenge méreg. 2 020 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,37] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csápos otagi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 uzbány csőrt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr bal karját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr bal lábát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [191,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy smaragd drakón volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csontgólem testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a csontgólem bal karját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 241, gyógyulás: 88, összesen: -153 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával eltalálod a csontgólem testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 205, gyógyulás: 79, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [190,36] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy halálbokort. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
im | imádkozol |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bávatag golombár jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (35 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a drakolich fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt hadúr jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [188,34] A terep továbbra is ritka erdő.
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
szk 228 | keresed a 228. szörnyet |
* 1. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod! |
HÓSÁRKÁNY (659. SZÖRNY) Ha létezik szép és elbűvölő fenevad, akkor a hósárkány az: vakítóan fehér bundája nem csupán a hideg ellen tökéletes öltözékként funkcionál, hanem egyben olyan eleganciát sugároz, mely előtt még a legszkeptikusabb egyének is kénytelenek fejet hajtani. Persze a lényből áradó méltóság ellenére a hósárkány világnézete megegyezik a többi sárkányéval: pusztíts el mindent, ami mozog, mielőtt ők tennék veled ugyanezt. Ennek végrehajtására pedig ott az a számtalan végtag, melyek mindegyike felér egy tökéletes megkovácsolt fegyver erejével, a hósárkány pedig tudja, hogyan használja ezeket. |
Erő: | 52 (69) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 39 (46) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 40 (47) | Védekezés: | 78 (83) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 61/61 év |
Egészség: | 32 (39) | Életpont: | 583/234 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 32 (45) | Varázspont: | 830/-29 | Pénz: | 4940 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 32/12 | Pszi pont: | 101/70 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/24 | ökölvívás: | 4/78 | szúrófegyverek: | 18/87 |
vágófegyverek: | 27/20 (+4%) | ütőfegyverek: | 30/55 (+13%) | lőfegyverek: | *27/100 (+2%) |
dobófegyverek: | 13/37 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << mágusölő (#422) << óriásölő (#528) |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
A Végzet Vermében a 14. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61, 58, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/39 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 67/16 (+5%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/55 | 5. csapdakészítés: | 17/99 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 16/17 |
7. gyógyítás: | 51/39 (+69%) | 8. titkosírás: | 11/73 | 9. felderítés: | 20/36 |
10. szörnyidomítás: | 9/69 (+9%) | 11. teológia: | 40/52 (+10%) | 12. taumaturgia: | 41/23 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 6/31 (+10%) | 14. versengés: | 10/71 (+8%) | 15. harcművészetek: | 4/16 |
16. zene: | 8/83 (+7%) | 17. szörnyismeret: | 6/46 | 18. pszi: | 9/1 (+14%) |
19. zárnyitás: | 4/70 (+7%) | 20. vadászat: | 25/5 | 21. bányászat: | 35/1 (+5%) |
22. testépítés: | 34/38 | 23. úszás: | 7/54 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 5788. karakternek |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (85,35) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 13, 14, 19, 23, 25, 27, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 58, 61, 64, 67, 68, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 17, 26, 33, 35, 46, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 9 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | 21 | aranytű (#272) | 8 | csontpálca (#329) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 8 | dorony tüdő (#212) | 4 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
13 | fekete gyöngy (#99) | 6 | fenőkő (#1618) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 3 | jégszív (#282) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 12 | kvazár (#244) | 10 | mandibulapenge (#125) | |||
8 | mutáns csont (#331) | 1 | raptor karom (#281) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | sallank nyíl (#129) | 12 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1540 | arany (#50) | 6 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 8 | drótszőr (#37) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mópat token (#585) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | téfea-agy (#172) | 4 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|