Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 28. 12h:35' EZ A 348. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD 349. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1723 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 78. varázslatot |
im | imádkozol |
hh 449 201 1099 | használod a 449. tárgyat a 201. tárgyat az 1099. tárgyat |
v 198 165 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
[165,66] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja jobb karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2509 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 128 161 | elmormolod a 128. varázslatot a 161. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [167,67] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Őstroll agyalóval csak érinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Din cséphadarójával súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 17, gyógyulás: 51, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [168,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 107, gyógyulás: 97, összesen: -10 ÉP}
h 284 | használod a 284. tárgyat |
h 697 450 | használod a 697. tárgyat |
h 284 | használod a 284. tárgyat |
m 1 2 8 | mozogsz északkeletre, keletre, északra |
(Továbbmész...) [170,66] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath fejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 2104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 67, gyógyulás: 53, összesen: -14 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 7, gyógyulás: 32, összesen: +25 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc. 1004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 32, összesen: +26 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal oldalát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Notermanthi bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 37, gyógyulás: 49, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [170,65] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [169,63] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.
h 284 | használod a 284. tárgyat |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 201. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 17 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért |
AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY) Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod. |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 40 (39) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 32 (41) | Életpont: | 494/545 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 (47) | Varázspont: | 686/203 | Pénz: | 141 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 28/16 | Pszi pont: | 136/176 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/84 | szúrófegyverek: | 21/0 | ütőfegyverek: | 32/88 (+9%) |
lőfegyverek: | 6/42 | dobófegyverek: | 28/78 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/60 | 2. nyomkövetés: | 65/10 (+8%) | 3. lopás: | 5/15 |
4. mászás: | 7/42 | 5. csapdakészítés: | 22/41 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/26 |
7. gyógyítás: | 61/29 | 8. titkosírás: | 7/34 | 9. felderítés: | 24/54 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 7/70 | 11. teológia: | 60/81 (+32%) | 12. taumaturgia: | 59/61 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/70 | 14. versengés: | 12/7 | 15. zene: | 15/37 |
16. szörnyismeret: | 23/7 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 7/55 |
19. vadászat: | 8/15 | 20. bányászat: | 30/1 (+31%) | 21. úszás: | 7/3 |
22. főzés: | 8/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210), semlegesek (#989), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), 9922. szövetség (#9922), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
nómenklatúra (#158), áeratikus hasnyák (#243), acéldarázs (#140), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | vámpirizáció (#1) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), káoszcsapás (#200), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káosz szava (#207) | >> | autentikus vámpír (#154) | káosz szava (#207) | >> | semlegesek (#989) | |
káosz szava (#207) | >> | jók (#990) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
jégcsóva (#41) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
káoszcsapás (#200) | >> | kobudera (#8) | villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | káoszcsapás (#200) | >> | pszi elementál (#221) | |
káoszcsapás (#200) | >> | 66. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | |
villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | 12. szintű lényekre | hhaar burka II (#162) | >> | 13. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ezoterikus mardel (#184) | hhaar burka (#32) | >> | szintszívó (#96) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert! |
2.) Tűrhetetlen, hogy más istened szolgái híveimet útjukról eltéríteni próbálják. Semmisíts meg öt purifikátort! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sötét ital (#284) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
141 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 12 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | lótuszvirág (#447) |