Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 24. 9h:10' EZ A 526. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 527. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2457 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 88. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat a 229. tárggyal az 531. tárgyat |
* 7. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (2 darabot) |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 2. tárgyat (347 darabot) |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 1 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 96 186 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,60] Épületek tűnnek fel.
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 2442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 24, gyógyulás: 141, összesen: +117 ÉP}
ve 152 160 | megveszed a 152. tárgyat 160 |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy umbatari bromag. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az umbatari bromag testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel meghorzsolod az umbatari bromag jobb vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az umbatari bromag fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4402 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 232, gyógyulás: 228, összesen: -4 ÉP}
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 2 8 1 | mozogsz keletre, északra, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 3004 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 25, gyógyulás: 107, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [199,27] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [200,26] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac fejét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a kronokukac bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2023 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 7, gyógyulás: 64, összesen: +57 ÉP}
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 40, gyógyulás: 22, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [200,25] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Itt csata lesz.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 3004 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 27, gyógyulás: 60, összesen: +33 ÉP}
f 152 153 4 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 4. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
kt 1240 1 | elkészíted az 1240. tárgyat (1 darabot) |
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 110 pontért |
kt 1241 40 | elkészíted az 1241. tárgyat (40 darabot) |
kb 582 56 | kiveszel a bankból az 582. tárgyat (56 darabot) |
* 1. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 220. varázslatot a 3. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat az 531. tárggyal |
* 5. BP: | beraksz a bankba az 582. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (18 darabot) |
* 7. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 8. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
KEDVENC TÁBORHELY (395. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 395 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 395 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a KT-képesség fejlesztésével csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
Erő: | 50 (60) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 136 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 43 (44) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 9/13 év |
Egészség: | 50 (53) | Életpont: | 521/537 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 53 (62) | Varázspont: | 1235/86 | Pénz: | 6242 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 14/-1 | Pszi pont: | 221/202 | Halhatatlanság: | 5 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 1/52 | szúrófegyverek: | 36/80 (+5%) |
vágófegyverek: | 9/43 | ütőfegyverek: | 25/44 | lőfegyverek: | *31/100 |
dobófegyverek: | 8/86 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -29.); ezüsttollú nyíl (#363) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/86 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 75/4 (+12%) | 3. lopás: | 3/13 |
4. mászás: | 16/78 | 5. csapdakészítés: | 25/27 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/15 |
7. gyógyítás: | 34/73 | 8. titkosírás: | 2/82 | 9. felderítés: | 24/28 |
10. szörnyidomítás: | 12/26 | 11. teológia: | 71/75 (+8%) | 12. taumaturgia: | 88/96 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 3/55 | 14. versengés: | 16/22 | 15. harcművészetek: | 1/92 |
16. zene: | 6/93 | 17. szörnyismeret: | 47/34 | 18. pszi: | *32/100 |
19. zárnyitás: | 8/14 | 20. vadászat: | 13/80 | 21. vitalitás: | 1/20 |
22. bányászat: | 13/43 (+10%) | 23. úszás: | 8/68 | 24. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
bávatag golombár (#165), éjkornis (#228), kputtyintó csalán (#247), purifikátor császár (#393), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), élőholt mirg (#135), öregedést okozó lények (#9095), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
csápos otagi (#395), őrjáratozó katona (#274), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), Ravasack (#3318), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
hatalomvarázs (#220) | szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | feltámadás (#168) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | káosz szava (#207) | >> | őrült varázsló (#255) | |
káosz szava (#207) | >> | woorgard (#231) | izomernyesztés (#33) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
káoszcsapás (#200) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | Chara-din lesújt (#223) | >> | ongóliant (#159) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | pszi őselementál (#258) | Chara-din lesújt (#223) | >> | purifikátor császár (#393) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi (#257) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | adószedő (#234) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) A következő ellenfél, amit le kell győznöd, félelmetes: egy Orkhan Thai! Azonban a jutalom sem lesz csekély. |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 7172. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 326. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
614 | arany (#50) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
4 | tüske (#22) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | 160 | vasérc (#152) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |