Karakterszám: |
8579 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
33 |
Játékhét: |
33 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
0 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. ápr. 26. 9h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. máj. 3. |
|
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
HELL SLAYER KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 33 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul
szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 7179.) A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan
kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 2204.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*ápr. 18.* Sziszegõ Szappan gyõzelmet aratott Omterana Laubis Entlír felett.
*ápr. 18.* Sziszegõ Szappan és Lord of Darkness megküzdöttek egymással,
és Sziszegõ Szappan gyõzött.
*ápr. 19.* Pimpinella Ampullina és Csillagvadász
megküzdöttek egymással, és Pimpinella Ampullina gyõzött.
*ápr. 19.* PS.
és Dr. Kaszás a Sírköves megküzdöttek egymással, és PS. gyõzött.
*ápr.
19.* El Tapod csatában legyõzte Uton Álllót.
*ápr. 22.* Kósala és Ping
Pong megküzdöttek egymással, és Kósala gyõzött.
*ápr. 22.* Leph Arlone
a szétszórt csatában legyõzte Ezüst Sörényt.
*ápr. 23.* Sziszegõ Szappan
gyõzelmet aratott Chillis Bab felett.
*ápr. 23.* Eleven Éjszaka-Rax gyõzelmet
aratott Ballentines felett.
*ápr. 23.* PS. teljesítette a 9. küldetést,
amit a palotában kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 16.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó
Nefelejcs került ki gyõztesen.
*ápr. 18.* Torz Talbot rangja a Mágusok
Klánjában "varázsló" lett.
*ápr. 18.* Kronx gyõzelmet aratott Hajnali
Harmat felett.
*ápr. 18.* Akadil Tel Kator mellé szegõdött egy morfinder
telep.
*ápr. 19.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Tífusz Lukrécia felett.
*ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban
legyõzte Tündöklõ Csillagot.
*ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus
párviadalban legyõzte Baltazárt.
*ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp és Rozsdamentes
acélpatkány pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Kóbor Warkot.
*ápr. 22.* Féreg Artis pszionikus küzdelemben diadalt aratott 19-es felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. Közel vagy az éhhalálhoz.
Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész
munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát
épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén
alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+22 életpont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
kf 142 217 |
bekészíted a 142. tárgyat |
Felveszed a kalmár nyakláncát. Nem jól adtad meg a végtagot, amelybe az
Enyészmestert akarod venni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
kno 46 2 |
46. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül
elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú
építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben
is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
az 23529 |
tárgy azonosítása |
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
A káosz tûzarany pikkelyvértje: értéke
195 arany. A tárgy tápjai: +10% védekezés, +1 imm.mérg.gázra, +1 tûzimmunitás,
+1 rezisztencia, -2 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A vadászhírek jó fogást
ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Odalent a fentinél sokkal
áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz.
Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az agglomerátort a hosszú íjjal, és lõsz.
(3 lövéstõl
93 ép-t sebzõdött.) Az agglomerátor holtan terül el.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+26%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 10 arany. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 118.]
ho 4 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 118.]
(266. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz
számot adtál meg.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
be 9 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Az egyik pap
odalép hozzád, és megszólít:
- Látom, jól fejlett, harcrakész galetki
vagy. Lenne egy megbízásunk számodra, ha nem veted meg a munkát! - határozottan
biccentesz, mire a pap folytatja. - A templom pincéjében mostanában rettenetesen
elszaporodtak a csótányok. Persze teljesen kiirtani õket nem lehet, de
legalább valaki megtisztíthatná a pincét úgy nagyjából! Az még csak hagyján,
hogy iszonyú büdös van odalent, de mostanában több papot is megettek a
csótányok, márpedig ez tûrhetetlen! Ha segítesz, a munka után vendégünk
vagy egy ingyen gyógyításra, és útravalóul is kapsz némi gyógyitalt.
(14.
kaland, összesen 40 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még
113.]
Ki kell venned a részed a nyomorúságos lázadás leverésébõl. Mindenhol elszórtan
harcoló párokat látsz. Egy lázadó pondrót keresel. Mielõtt messzire jutnál,
eléd toppan
Alveris de Aurora, egy alacsony termetû, hosszú, hollófekete
hajú, vörös szemû, hegyes fülû férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú
tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly
gyûrûje, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, a tudós halotti maszkja, szivárvány
karkötõ, khaldoran öv, ezüst nadrág, a szellemek hosszú íja, ezüstmedál,
Rogan karkötõje, suhanó csizma, a káosz éjfekete szimbóluma, Enyészmester,
a sebezhetetlenség köpenye.
*** 1. KÖR *** Alveris de Aurorát célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz.
(2
lövéstõl 59 ép-t sebzõdött.) Alveris de Aurora varázshatalma segítségével
elmond egy életszívást.
Sebzõdsz 14 ép-t. Gyógyítja Alveris de Aurorát
(+14 ép).
*** 2. KÖR *** Megcélzod Alveris de Aurorát a hosszú íjjal, és lõsz.
(3
lövéstõl 94 ép-t sebzõdött.) Alveris de Aurora maradék erejét is elvesztve
elterül.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+79%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
A császári rendért folytatott harc újabb gyõzelme! (+2 hõsiesség pont.)
A felcserek gyorsan ellátnak (+25 életpont). [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 103.]
ho 2 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 103.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép!
Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok
szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Nocsak,
mit találtál! 1
ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted
a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit!
Közelebbrõl is megvizsgálod: egy malachit karkötõ. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 83.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy hõsiesség
itala. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ahogy mész elõre, fényt
pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el
kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz.
Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted
van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt
a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is,
szívesen kimásznál.
(384. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést.
Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi
darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz,
de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 63.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy
régésznek türelmesnek kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
53.]
m 6 3 3333 4444 3333 4444 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,3) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 6,4) A négy égtáj közül délt választod. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [6 TVP-t használtál fel,
maradt még 47.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint
elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve.
Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül
begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos,
hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy tûzgyík
(#40).
*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a tûzgyíkot.
(2 találattal 64 sebzést
okoztál.) A tûzgyík hörögve elterül.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit.
[ld. enc.] Nos, hol is tartottál
az ásatásban? Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati
eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Furcsa látvány tárul
eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld
gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés
után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat
odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni.
(299. kaland, összköltsége 20
TVP.) Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz
haza. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Hiába az aprólékos munka,
nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 7.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 7.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 7.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Különösebb cél nélkül kóvályogsz
a barlangok között, kihívást keresve. Nem telik sok idõbe, és találsz egy
alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Nem találsz semmit. Azért még
mindig óvatosan, de bemész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes
és szerény, de legfõképpen szerény nõ. A Bárdok klánjának énekes rangú
tagja. Viselt tárgyai: törpe pikkelyvért, átlátszó köntös, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, a küzdelem vándorcsizmája, a gyorsaság kõamulettje,
a küzdelem csatos öve, az erõ gyûrûje, a törpék ezüst nyaklánca, a szakács
üstje, a nyomkeresés fejpántja, szivárványkristály, a hatalom malachit
karkötõje, Rogan karkötõje. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik.
Lebuktál! Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Megcélzod Hercegnõt a hosszú íjjal, és lõsz.
(3 találattal
92 sebzést okoztál.) Hercegnõ összerogy. Harmatcsepp, a zöld nyálka feléd
rohan. Harmatcsepp, a zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(12 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Harmatcsepp, a zöld nyálkát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(17 ép-t sebeztél). Harmatcsepp, a zöld nyálka rád veti
magát. Harmatcsepp, a zöld nyálka savat lehel rád.
(10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Harmatcsepp, a zöld nyálkát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). Harmatcsepp, a zöld nyálka kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+38%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Már nagyon sok
galetki gyõzelmet arattál, ezért a továbbiakban ezen a szinten csak fele
lélekenergiát fogsz kapni a galetki gyõzelmekért.
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 433 sebzést
okoztál, és 36 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
198 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Hell Slayer, egy hatalmas, vörösbõrû, ízzó szemû, borzalmasan
rettentõ lábszagú, farkas-démon férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 33. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 2.65 |
[2] IQ: |
7 (8) / 0.90 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.55 |
[4] egészség: |
8 (9) / 1.39 |
[5] mágia: |
2 (3) / 0.65 |
[6] gyorsaság: |
17 / 0.87 |
[9] Méret/ép: |
62 (66) / 44 |
Min. méret: |
53 |
Barlangméret: |
62 |
|
|
Varázspont: |
37 / 37 |
Képességpont: |
11 / 32% |
Hõsi pont: |
22 (2) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
23% |
Galetki erõ: |
181 / 212 |
Hírnév : |
251 |
Jóllakottság: |
100% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
44 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
22 (2) |
Torzsz. csaták: |
131 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
111 (2) |
Leölt torzszülött: |
143 (2) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
19 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (17)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +17% varázstárgy
találására; 85%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz fel a következõ szintre. 2.) Érj
el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 10-es Klánkalandot (KK 10)!
(összesen 20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
10 / 7.87 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
[26] lõfegyver: |
17 (23) / 6.08 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.63 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.73 |
[48] mászás: |
4 / 0.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.90 |
[54] kereskedelem: |
2 (5) / 0.46 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (5) / 1.25 |
[57] gyógynövények: |
4 (9) / 3.83 |
[58] nyomkeresés: |
2 / 0.05 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.15 |
[62] lopás: |
3 / 0.60 |
[64] átokszórás: |
2 (4) / 1.45 |
[67] régészet: |
8 / 4.85 |
[69] tanulás: |
3 / 0.41 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 1.57 |
|
|
a gepárd
kardja |
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 3 5 8 |
|
3. Makró |
pv 5 8 |
ism 6 |
p |
pv 3 5 8 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 15.
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10 40 50;
VI erõ:145% ép:25%;
PV 3 5 8;
PSZ 67 48 47;
BA 15017 6186 5301 2883 4500;
L 41 30 17;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 6540 146 2 15 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #14 (9. épület), #53 (20. épület),
#360 (28. forduló), #241 (29. forduló), #308 (31. forduló), #396 (29.
forduló), #409 (30. forduló), #251 (30. forduló), #262 (30. forduló),
#384 (33. forduló), #291 (30. forduló), #389 (31. forduló), #477 (31.
forduló), #221 (31. forduló), #423 (32. forduló), #261 (30. forduló),
#299 (33. forduló), #229 (27. forduló), #483 (27. forduló), #378 (28.
forduló), #459 (28. forduló), #392 (28. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Fény Apostolai. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 7945. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
* |
1 a sólyom nagy pajzsa (#29412) |
|
1 a szalamandra kerek pajzsa (#25811)
|
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a yeti zöld köntöse (#26351) |
* |
1 a mágus maszkja (#10090) |
|
1 a
légzés fejpántja (#27655) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a káosz tûzarany pikkelyvértje (#23529)
|
* |
1 csizma (#1120) |
* |
1 a sólyom sárga öve (#29517) |
|
1 köpeny (#1135) |
Ékszerek, kincsek |
|
86 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
4 drágakõ (#2) |
* |
1 a gyõzelem malachitgyûrûje
(#21027) |
|
1 a káosz bíbor gyûrûje (#5739) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 szimbólum (#1210)
|
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a gepárd kardja (#15715) |
|
3 tõr (#1300) |
|
5 kerek kõ (#11) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 parittya (#10) |
|
3 kés (#5) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 sziklarepesz (#13)
|
* |
1 hosszú íj (#1272) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
Varázsitalok és füvek |
|
12 csótányláb (#25) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
11 winropu moha (#22) |
|
7 mitulen fû (#20) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
13 gyilkos boróka (#27) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
11 sötét mák (#23) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
8 mézfû (#29) |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
39 õsi relikvia (#17)
|
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
3 yeti csont (#160)
|
|
2 molad púp (#16) |
|
2 elektronit (#141) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 mandibula (#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PIRGAMIT (152. TÁRGY) Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos
piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha
megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják
anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor
egyéb felhasználási módszert tudnak.