Yorakh 33. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 19. 9h:40'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: aug. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4976
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 698
Extra forduló: 12 |
|
YORAKH KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,-2] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+14 varázspont.)
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
| [102,-1] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl:
találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Továbbmész...) [101,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
elpusztított mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami
lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás
elég, hogy megismerd. Egy legyengült élõholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Korgó gyomrod figyelmet
követel.
(Továbbmész...) [100,1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Öreg
nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Jó lenne valami kaját keresni. [30 pontot
használtál fel, van még 171.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra
| [99,1] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal.
Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " A sarok mögött csosszanó
léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse,
hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy Mallon ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a
rejtekhelyrõl. Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
(Továbbmész...) [98,1] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát
pillantasz meg. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az
irány hozzávatõleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltetõ Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre,
Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen
megmunkált szökõkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál
egy sörsátrat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván
valamilyen gonosz fickó mûve. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori
Törvényszéktõl. " Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Most is Te voltál
a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Mallon. Amint
megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a
szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a
városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy
helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 151.]
pki 15000 | kiveszel a bankból 15000 aranyat
| Kiveszel a bankból 11896 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van
szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
pbe 15000 1124 | beraksz a bankba 15000 aranyat
| Dailen Chen számlájára átutalsz 11896 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
| [99,0] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A kultúra már ide is betört: Egy
cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk.
(V&T). " Észreveszel egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Meglapulsz egy árok
mélyén. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy orgyilkos. Amikor már eltûnt
szem elõl, elõbújsz.
Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemû ember nõvel. A bõre kreolszínû. Leah tanítványa. Egy bíbor erõövet, egy
borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod
kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élõholt mágus trófea, egy
ryuku légiós trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy
varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nem tûnik
túl barátságosnak. Odébbállsz. Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.)
(Továbbmész...) [100,-1] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát.
Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtõzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
rejtõzködés). Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy
agglomerátor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Felfedeztél egy elpusztított gyíkfû csomót. (ld. enc.)
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.)
(Továbbmész...) [101,-2] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne
valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtõzni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a
szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy szintszívó. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol. Gyomrod már
összeszûkült a sok éhezéstõl. (-1 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 121.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért
| Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
vadászat). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 91.]
e 30 | élelemszerzés 30 pontért
| Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2
kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 61.]
e 30 | élelemszerzés 30 pontért
| Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [30 pontot
használtál fel, van még 31.]
e 1 | élelemszerzés 1 pontért
| Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerõltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel.
Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következõ körben
tehát 202 pontot költhetsz el.
MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet
a felsõbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt elõléptetés fõgnómmá nem
jött el. Az éppen aktuális fõgnómok (a kalandozóknak köszönhetõen ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább
valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a
feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idõ után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem
érdekli, hogy fõgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez
vinni, mint õ, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó
szolgálatában érheti el. Összegyûjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris
többet ért el, mint sötét fõgnómként valaha elérhetett volna.
|
GYÍKFÛ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fûcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfû. A
gyíkfû bizonyos idõközönként terem, duzzadt, nedvedzõ szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan
gyûjtesz belõle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyûjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a
talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fûben lapuló halvány mágikus erõ, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben,
amikor a talpadra kented, 9 mezõt léphetsz.
|
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bûzû párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet
játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat.
Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhõre emlékeztetõ, alaktalan plazmaszerû lény egyszerre
létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerõdet, tested lassan kihûl. Még a
legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek elõle. [Megjegyzés: a szintszívó elõl mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha
10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor,
ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentõdobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek,
amelyek szintlépéskor nõttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]
|
KARAKTERLAP |
Yorakh, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû troll férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Tharr hûséges követõje vagy. Ez a 33. fordulód.
Erõ: | 19 (21) | | Szint: | 9 | | Merészség: | 1/7 | | Magasság: | 256 cm |
IQ: | 18 | | Támadás: | 12 | | Agresszió: | 1 | | Testsúly: | 470 kg |
Ügyesség: | 13 | | Védekezés: | 15 | | Menekülés: | 90 % | | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 119/112 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 11 | | Varázspont: | 25/25 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 8 |
|
Eddig összesen 94 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 9609 TP-d van. A következõ szinthez még 2391 TP szükséges. Trófeáid: manifesztátor, uzbány, sóhajtó dorony.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 9 | | dobófegyverek: | 8 | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 9 (+1) | | 2. nyomkövetés: | 2 | | 3. gyógyítás: | 3 |
4. teológia: | 1 | | 5. vadászat: | 4 (+1) | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
ork sámán (#345), süvítõ rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
áldomás (#6) | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az elsõ ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | csontszablya (#64) | 1 | | csontszurony (#12) | 1 | * | göcsörtös bunkó (#123) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
3 | | fáklya (#36) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | rézkulcs (#75) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 24] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | acélpengõke (#231) | 1 | | antilopbõr (#48) | 3 | | evaporõr háj (#105) |
2 | | gyöngymangó (#135) | 3 | | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | | kavadu lebeny (#24) |
1 | | lajhár csont (#236) | 2 | | lapockacsont (#33) | 3 | | madártoll (#112) |
3 | | magszim bél (#103) | 2 | | móri gyümölcs (#116) | 6 | | sallank karom (#128) |
17 | | sünmedve tüske (#14) | 13 | | tigroszlán fog (#63) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) |
2 | | varányszem (#30) | 2 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 26.30 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
7 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(98,1) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökõkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), Mallon (#960)
(99,0) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131), egy ember nõ
(99,1) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Mallon (#960)
(100,-1) agglomerátor (#138), gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201)
(100,1) Tharr oltár
(101,-2) szintszívó (#96)
(101,0) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, élõholt quwarg (#202)
(102,-1) Leah oltár
2005.08.19 08:45 Változások a számládon! 560 zsetont átutaltak a(z) 11406. számláról!
|