32. forduló, 34. forduló, Shyna Ran Alaeina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 27. 15h:28'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4398
SZÁMLA : XXXX

SHYNA RAN ALAEINA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,9] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.)

p 69 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 163.]

v 15 110 1 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új vapár ág. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 158.]

v 15 396 1 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

gy 28 gyógyítás 28 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+11 életerő.) [28 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[72,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Találsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [74,9] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy süvítő rája. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 95.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

m 2 mozogsz keletre
[75,9] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy legyengült emberevő. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az emberevő nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel eltalálod az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 10 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az emberevő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 57.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 49.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[76,9] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy kardfogú fülemüle. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy gorombilla. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [77,9] Fák, mindenütt csak fák.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. [20 pontot használtál fel, van még 29.]

kt 92 1 elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 23.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[78,9] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. (ld. enc.) Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy khór darázs ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [79,10] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.

Korgó gyomrod figyelmet követel. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 172 pontot. A következő körben tehát 172 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

KARAKTERLAP

Shyna Ran Alaeina, egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran ministránsa vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 126/32 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 60/18 Pénz: 184 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 29/15
Eddig összesen 72 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 6413 TP-d van. A következő szinthez még 587 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 5 6. teológia: 2
7. harcművészetek: 4 8. zene: 1 9. pszi: 4
10. vadászat: 3 11. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
sünmedve (#33), ormánygőte (#18), woor-antilop (#31)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kí koncentráció (#69)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

Összsúly: 32.77 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 kötél (#92) 2 óndarab (#85)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,9) mély kút (#93), Raia oltár, 43. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(73,9) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 38. jellempróba
(74,9) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, süvítő rája (#113)
(75,9) emberevő (#119), oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(76,9) kardfogú fülemüle (#146), gorombilla (#38)
(77,9) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(78,9) oltár, khór darázs (#348)
(79,10) Dornodon rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek