Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 23. 12h:15' EZ A 335. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD 336. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: p 71 72 64 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
hu 326 | hulladék: 326 |
f 301 | kísérletezel a 301. tárggyal |
f 300 | kísérletezel a 300. tárggyal |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
hh 348 2369 34 | használod a 348. tárgyat a 2369. tárgyat a 34. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a lidércúr testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 8, gyógyulás: 79, összesen: +71 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 113, gyógyulás: 117, összesen: +4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a lidércúr testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 8, gyógyulás: 77, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) [191,99] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight templomot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 9, gyógyulás: 74, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [192,98] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bűbájlidérc lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi eredménye! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 62, gyógyulás: 92, összesen: +30 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 62 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor jobb lábát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 57 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 147, gyógyulás: 115, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [193,96] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {KCC:} A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {KCC:} Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 151, gyógyulás: 143, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [193,95] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gólem. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gólem jobb oldalát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a ryuku gólem mellkasát. Kritikus ütés! (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Őstroll agyalóval többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4 851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 152, gyógyulás: 157, összesen: +5 ÉP}
be 727 | bemész a 727. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [191,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 12, gyógyulás: 230, összesen: +218 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {GYD:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 8 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 376, gyógyulás: 137, összesen: -239 ÉP}
(Továbbmész...) [190,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 103 életpontot sebeztél. A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 11, gyógyulás: 203, összesen: +192 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 95, gyógyulás: 14, összesen: -81 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [188,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet.
szk 282 | keresed a 282. szörnyet |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 7 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
Erő: | 41 (66) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (42) | Támadás: | 58 (61) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (41) | Védekezés: | 62 (69) | Menekülés: | 31 % | Életkor: | 37/357 év |
Egészség: | 39 (56) | Életpont: | 791/1101 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 42 (56) | Varázspont: | 1043/314 | Pénz: | 9466 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 60/60 | Pszi pont: | 180/550 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/55 | ökölvívás: | 27/42 | szúrófegyverek: | 26/93 |
vágófegyverek: | 28/28 | ütőfegyverek: | 33/20 (+12%) | lőfegyverek: | 29/15 |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,90 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 156/47 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 64/20 (+85%) | 3. mászás: | 18/1 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 36/48 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 30/37 | 6. gyógyítás: | 69/40 |
7. titkosírás: | 13/9 | 8. felderítés: | 24/9 | 9. szörnyidomítás: | 17/73 |
10. teológia: | 59/45 (+2%) | 11. taumaturgia: | 55/26 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 10/49 |
13. versengés: | 17/47 (+9%) | 14. harcművészetek: | 31/31 | 15. zene: | 10/45 |
16. szörnyismeret: | 18/46 (+22%) | 17. pszi: | 20/54 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 10/18 (+150%) | 20. vitalitás: | 10/95 | 21. bányászat: | 36/26 |
22. testépítés: | 25/5 (+87%) | 23. úszás: | 17/55 | 24. főzés: | 23/15 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280), roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (12,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 81, 92, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1705 (limit: 1705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 157647. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 48 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
183 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | életvíz (#1500) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 33 | kaja (#2) |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|