Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 14. 12h:20' EZ A 696. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD 697. játékheted kezdete: jún. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3530 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 224. varázslatot a 90. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat |
tv 233 89 50 | támadó/véd. varázslat a 233. varázslatot a 89. varázslatot az 50. varázslatot |
tv 61 97 50 | támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot a 97. varázslatot az 50. varázslatot |
kb 153 35 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (35 darabot) |
vv 209 127 157 | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 157. varázslatot |
v 84 317 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 579 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty ocsmány féregtestét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty bal vállát. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a mópat fatty bal vállát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Marásokat ejt rajtad a 12 mópat fatty. (11 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty bal középső lábát. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a mópat fatty bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 33 sebzést okozott.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 mópat fatty többször is megmar! (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A 4 mópat fatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 42) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2163, sebződés: 93, gyógyulás: 8, összesen: -85 ÉP}
kt 1125 1 | elkészíted az 1125. tárgyat (1 darabot) |
fa 1125 2765 1 | feladod az 1125. tárgyat a 2765. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [419,15] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy skarlátdémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 191 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (84 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a skarlátdémon bal oldalát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 31 sebzést okozott.) Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Távolról skarlátia varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a skarlátdémon testét. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a skarlátdémon fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A lidérced támad! (3 támadással 48 sebzést okozott.) Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 494 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1338, sebződés: 1056, gyógyulás: 245, összesen: -811 ÉP}
(Továbbmész...) [418,15] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mópat bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy áldozati oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy halálelementál ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 84 317 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 622 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty ocsmány féregtestét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a mópat fatty testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (12 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel gyengén megszurkálod a mópat fatty testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a mópat fatty testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Marásokat ejt rajtad a 2 mópat fatty. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 2 mópat fatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 18) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2166, sebződés: 82, gyógyulás: 373, összesen: +291 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 384 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász ragyás masszáját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mópat gigász ragyás masszáját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a mópat gigász bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 41 sebzést okozott.) Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A mópat gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 96) {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 45, gyógyulás: 120, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [416,14] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy viharóriás barlangot. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy sárkánybarlang van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy viharóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 396 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a viharóriás villámló testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Cápafoggal kicsit megsebzed a viharóriás bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 13) 1166% esély:+1; össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 165, gyógyulás: 57, összesen: -108 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy lidércidézés varázslattal készülsz a csatára. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 398 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás sámán testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a viharóriás sámán jobb lábát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Cápafoggal meghorzsolod a viharóriás sámán testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) A viharóriás sámán megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. Szereztél 46 aranyat. 8732 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 87) {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 222, gyógyulás: 55, összesen: -167 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [414,12] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Északra egy Thargodan tábor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy elemi rin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 521 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi rin jobb első lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az elemi rin testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az elemi rin vakítófényű bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A lidérced támad! (3 támadással 36 sebzést okozott.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] 7711 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 35) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 69, gyógyulás: 6, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [413,11] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy albinó küklopsz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 378 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 4993 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 20) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 382 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal megkarcolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 34) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 34, gyógyulás: 56, összesen: +22 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 391 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón farkát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón jobb vállát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A lidérced támad! (3 támadással 33 sebzést okozott.) A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 62) {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 100, gyógyulás: 58, összesen: -42 ÉP}
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 392 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró jobb karját. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! A lidérced támad! (3 támadással 43 sebzést okozott.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 78 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP] és 21 arany. 12760 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 2) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 139, gyógyulás: 199, összesen: +60 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord jobb vállát. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Cápafoggal meghorzsolod az árnylord fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az árnylord belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 54) {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 59, gyógyulás: 68, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [413,9] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy magnetikus praglonc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc jobb lábát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a magnetikus praglonc jobb vállát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-2 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (312,11)-> 200 arany, -2 ÉP] 7355 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 94) {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 16, gyógyulás: 187, összesen: +171 ÉP}
v 84 317 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a mópat fatty puha torát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Marásokat ejt rajtad a 18 mópat fatty. (14 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty fejét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a mópat fatty testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 11 mópat fatty többször is megmar! (9 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a mópat fatty testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A 3 mópat fatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 21) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2147, sebződés: 148, gyógyulás: 370, összesen: +222 ÉP}
h 578 6 | használod az 578. tárgyat |
v 96 311 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
[311,11] Épületek tűnnek fel. Itt is, ott is Thargodanokat látsz, amelyek ocsmány szertartásokat végeznek. A hideg futkos a hátadon. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mardegath barlangja: innen 210 mérföldre keletre, 12 mérföldre délre! "
kb 584 14 | kiveszel a bankból az 584. tárgyat (14 darabot) |
kb 331 25 | kiveszel a bankból a 331. tárgyat (25 darabot) |
be 671 | bemész a 671. épületbe |
be 671 | bemész a 671. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ef 3 505 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY) A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna. |
Erő: | 51 (67) | Szint: | 37 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 45 (73) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 46 (59) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/216 év |
Egészség: | 45 (60) | Életpont: | 837/940 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 56 (73) | Varázspont: | 1811/-1 | Pénz: | 3601 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 158/156 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/82 | ökölvívás: | 2/4 | szúrófegyverek: | 40/92 (+4%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 26/12 (+12%) | lőfegyverek: | 6/36 |
dobófegyverek: | 35/29 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/32 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 126/59 (+12%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 18/5 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 20/12 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/85 |
7. gyógyítás: | 40/30 | 8. titkosírás: | 16/82 | 9. felderítés: | 26/69 |
10. szörnyidomítás: | 12/13 | 11. teológia: | 116/67 (+82%) | 12. taumaturgia: | 117/75 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 3/35 | 14. versengés: | 21/85 | 15. szörnyismeret: | 36/99 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/14 | 18. vadászat: | 12/5 |
19. vitalitás: | 2/30 | 20. bányászat: | 32/22 (+13%) | 21. úszás: | 5/41 |
22. csapatmunka: | 4/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), szubreális vámpír (#223), halált okozó lények (#9098), mópat fatty (#317) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,3,4) | halálkapu (#126) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
mentális pajzs (#72) | erőpajzs III (#127) | tűzmágia (#157) | skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámsújtás (#89) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | átokmurgattyú (#225) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | armageddon (#218) | >> | 34. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ongóliant tombolás (#146) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
lidércidézés (#219) | >> | 30. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csatamezők megfertőzhetik mágikus aurádat! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 84 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | ében toboz (#578) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
4 | mópat tetem (#584) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 9 | víz (#27) | |||
1 | mammutbőr (#1078) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
552 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | iknegurin (#541) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 26 | pirkit (#153) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | tudás gyöngye (#522) |