Kalahan 339. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 12. 15h:45'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: okt. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5306
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 123
Extra forduló: 12 |
|
KALAHAN KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán.
Jókora tömeg összegyûlt itt, az új épületek felavatására készülõ KT tagokon kívül is. Úgy látszik, jól sikerült a hírverés,
hogy a ceremónia megvédéséhez testõrségre lesz szükség. Végignézel a tömegen. Ismerõs és ismeretlen arcok, mindannyian
vidámak, harcra készek. Legtöbbjüknek már volt dolguk Thargodanokkal, de van egy-két zöldfülû is, akik hírbõl hallottak
még csak a Sötét Föld eme utálatos teremtményeirõl. Úgy véled, ekkora tömeg képes elsöpörni az esetlegesen a kalandozók
térhódításán feldühödött Thargodanokat. Majd meglátjuk...
Ha minden jól megy, a mai nap végén áll még a három új épület a piciny város parányi utcácskáján. Az Ördögi Kör tagjai,
Loopy de Loop, Bodobács, Napkeleti Böff, Miriam, Weasel, Falcon Castagir, Sunyi Sarolta, Sardullah Sharpa, Kis Vibi és
Hela az Ördögi Kör, a Lélektisztító Irgalmas Nõvérek tagjai, Neon Ultra, Stefanie, Esgalcam, Gita D'Sycur, Bátor Botond,
Pinyó, A Vándor, Bundás Süsin, Deafblind Dumb és White Nor Wacak a Trikornis Futárszolgálat, a MAFFIA KT tagjai,
K.I.N.G., Thord a pusztító, Bean-sidhe, Tom a villámkezû, Intruder, Givangel, Roham Bee Lee, Mocskos Buddha,
Rhiannon Daddy és Bow Syck pedig a MAFFIA Bank védõaurával való megvédését végzik. A kiválasztott személyek nem is
teketóriáznak sokat, gyertyák készítésébe fognak - ez igencsak sok idõbe kerül -, majd hozzálátnak a ceremónia lényegi
részéhez: isteneik áldását kérik, ghallántúli erõket szólítanak meg, hogy segítsék munkájukat.
Aztán hirtelen történik valami: egy csöppnyit besötétül, majd mintha a semmibõl lépnének elõ, Thargodan hordák özönlik
el a táborhelyed környékét. Kitör a pánik, bármennyire is erre számított a csapat, a hirtelen támadás még is megdöbbentõ
erejû. A rémek pillanatok alatt összekeverednek az elszánt, harcra öltözött kalandozókkal, az összecsapás megkezdõdött!
Neked is jut ellenfél, három Thargodan rohan feléd egyszerre, s a hirtelen roham szinte ledönt a lábadról. Ettõl aztán úgy
feldühödsz, hogy gyilkos pörölyként veted bele a küzdelembe, három után meg sem állsz, még öttel, majd héttel, majd még
ki tudja, mennyi Thargodannal végzel. Idõnként egy-egy társad is feltûnik a látóteredben, s látod ugyanezt teszi, harcol a
rátok tört ellenséggel...
Aztán egyszercsak végetér az egész. Thargodan holttestek hevernek mindenütt, s már társaid is mintha megfogyatkoztak
volna. Néhányan elD.E.M.-elhettek, biztos a náladnál kevésbé képzett harcosok. Az épületek szentelését végzõ papok
szintúgy befejezték munkájukat: ott vibrál mindhárom épület körül a védõaura, ami örökkön megvédi most már a helyet
attól, hogy a Thargodanok csak úgy lerombolhassák.
Elégedetten térsz vissza a táborhelyedre (mások is így tesznek, sõt van aki mindjárt útjára is indul), hogy egy rövid idõre
még álomra hajthasd fejed, mielõtt új nap hasad, és új kalandok várnak. Radul Renier elszívott tõled 10 varázspontot a
táborozásod 3. napján. High Density átadott neked a 5. napon 13 TU-t.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete hajú, szürke szemû, rövid bajszú kobudera férfival. Bõre gránitszürke. Tharr
korlátlan hatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût,
egy Huddens kesztyûjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil övet, egy örökkéval.
rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját, egy Xanathal karkötõjét és
egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Arsa trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti.
Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Bal kezében egy
pengepajzsot tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd
megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemû. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Lord Ariakas. Bizalmas
homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Az
1. napon összefutsz Irral Qua'Drunkkal. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy bo'adhun gyûrût,
egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyûjét, egy
gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr
csizmáját, egy Vlagyimir-díjat, egy Xanathal karkötõjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem
drakolder trófea, egy drótszõrû mópat trófea és egy márvány sárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye:
Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart.
Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást,
mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Névtelennel. Tharr elsõ számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cápabõr csizmát,
egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy háború gyûrûjét, egy halálhozó karkötõjét, egy
hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy gránit szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil medált, egy
örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy torz
fülkarikát, egy zafír erõövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és
egy rubin sárkány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit
monolit. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges.
Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után
elbúcsúztok egymástól. A 3. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, tüsi hajú, ferde szemû gnóm férfi. Bõre
mélykék és nagyon rücskös. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér
szimbólumot, egy drakolder gyûrût, egy ében talizmánt, egy Eldaran karkötõjét, egy háború gyûrûjét, egy hatalom
fülbevalóját, egy hókeresztet, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötõt, egy õselemek köpenyét, egy
topáz erényövet, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder
trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszõrû mópat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy
kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Egy spagulár
a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkû, gonosz
teremtmény. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó
félelmetes léptei elõl.
A 3. napon összefutsz Warrax-szal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy
Blounther gyûrûjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy démoni palástot, egy drag'kór fülkarikát, egy
drakolder gyûrût, egy Eldereth kristályt, egy gyakorlónadrágot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát,
egy Luthius karkötõjét, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötõt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy
óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr
csizmáját és egy Urgod kesztyûjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy
Nateilena úrnõ trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy kígyópengét, bal
kezében egy möszehát pajzsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy
sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos
a fülébe. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 3. napon összefutsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemû
mutáns nõvel. Bõre színe zöld. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyûrûjét, egy cetbõr válltömést,
egy császári kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hókeresztet, egy
jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd
védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy tûzúr csizmáját és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy
selyemszárnyas trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin góliát trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák
gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy
agyartõrt tart. Egy gyermek van vele. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A
gonosz követõje! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Aranyesõ. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány
tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy gonosszal barátkozol?
(+0 gonoszság.)
A 3. napon összeakadsz egy hosszú õsz hajú, barna szemû, hosszú szakállas gnóm férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál.
Õ Elfeanor férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét,
egy gyémánt védõgyûrût, egy hótarantula köpenyt, egy jégisten amulettet, egy jegygyûrût, egy lidérckoronát, egy Luthius
karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy óriás fülbevalót, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet,
egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd karkötõt, egy tûzúr csizmáját és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy triklem
drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy gnomori rémszolga trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridõ
kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog.
Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a
magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Merlin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 3. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû,
bajuszos árnymanó férfival. Fekete a bõre. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot,
egy drakolder gyûrût, egy háború gyûrûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy óriás fülbevalót, egy
örökkéval.smaragdját, egy õselemek köpenyét, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy tûzúr csizmáját, egy
Urgod kesztyûjét, egy viharamulettet, egy Xanathal karkötõjét és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder
trófea, egy ml'othag szürcsölõ trófea és egy vg'axtol torzító trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt
pöröly. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hajító csillag. Holmiját egy
sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad
oldalára állíthatod. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
A 3. napon megintcsak találkozol Aranyesõvel. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme
gonosz, a Tieddel ellentétben! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy
tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.) A 3. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû troll
férfival. Bõre sárga. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötõt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet,
egy drakolder gyûrût, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy két kard szimbólumot,
egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyût, egy óriás fülbevalót, egy
õselemek köpenyét, egy szerencsetalizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy
Shengoroth trófea és egy rubin góliát trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ
ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Érzékeled auráját: az õ
jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Vetrox. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a
késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Hát igen, valószínûleg egyike vagy a
mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Lord of Night volt. Ezért méltán
várhatsz dicséretet istenedtõl. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod
becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erõk töltenék be a
levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik.
Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét
borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin
a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermõ erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+354 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+33 pszi
pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3
tudatpont.)
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek
nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 664.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 659.]
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned.
Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.]
[5 pontot használtál fel, van még 654.]
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy végsõ
mozdulattal elõhívoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel,
van még 654.]
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted
az erõpajzs III varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 649.]
ef 20 | energia fejlesztése 20
| Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-16 TU.] A befejezéshez még 912 TU szükséges. [160 pontot használtál fel, van még 489.]
vi 10 5 | viselkedésed: 10 5
| Mostantól borzalmasan vakmerõ vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne
fázz... Merészségi szinted ettõl kezdve 10. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes
jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[365,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Oldalt pillantva, meglátsz egy
lovagi tábort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy lebegõ porszemekbõl álló
mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ
ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tûzfõnix vigyorog
kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami
a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tündöklõ szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és
néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék
nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledõ
albinó küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat.
Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy puha ütés varázslatot. Semmi
eredménye! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (87 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a
Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Az albinó küklopsz mancsai rettenetes pontossággal
zúdulnak le tested különbözõ részeire. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Ennél jobb
véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon
egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád
növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+254 életerõ.) Észreveszel valamit a földön.
Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat,
amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek
északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Holdfénnyel. Raia földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy
Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy
lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy nap szimbólumot, egy
örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját, egy Xanathal karkötõjét, egy zafír
erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy méregféreg trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg
isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ
vikócmajom. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy cápafogat tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy trikornis a
hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is a
jó oldalhoz tartozik. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek.
A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
[55 pontot használtál fel, van még 434.]
be 624 328 3 | bemész a 624. épületbe
| Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetõje, Sir Rasolphius elõzékenyen fogad,
udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 Thargodan esszenciát. Sir
Rasolphius rád helyezi a tenyerét. Minden sebed begyógyult! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot
használtál fel, van még 429.]
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre
| [366,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az elõrejutás. Sötét
porfelhõket pillantasz meg a távolban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívõi
építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet
(ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Néhány lefelé guruló kõ
figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy küklopsz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval
álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít
is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (110
életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a küklopsz testét. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a küklopsz bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával
csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a
színrõl.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek
északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3
hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [367,63] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy mély nyögést hallasz,
amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Észreveszel egy gejzírt. (ld. enc.)
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert
valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot
látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy
pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi
istene támogatja. Találsz egy vaskohót. Látsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell
rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen
fémszerû anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1
ezüstdarabot! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban
lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz
egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával
halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp
hogy eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió
végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal
karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mjölborg
kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal
kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a
bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel semmit. A
sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Mosolyogva kidobod a nevetséges norpadolótika trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ sziklaskorpió trófeát. 2583
tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed
szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra
készen. [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy
egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen
meglátsz egy megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+230 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön.
Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek
délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi
nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [94 pontot
használtál fel, van még 335.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! (ld. enc.) [12
pontot használtál fel, van még 323.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 311.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [12 pontot
használtál fel, van még 299.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 bányászat). [12 pontot használtál fel, van még 287.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [12 pontot
használtál fel, van még 275.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír mellett ásol. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 263.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 251.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még
239.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot
használtál fel, van még 227.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot
használtál fel, van még 215.]
h 367 | használod a 367. tárgyat
| Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még
203.]
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltad a
korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 198.]
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a
korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 193.]
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj,
terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned.
Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 178.]
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat
| Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen],
biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 128.]
* 3. BP: | elmormolod a 79. varázslatot
| Sajnos ezen a mezõn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
* 4. BP: | elmormolod a 167. varázslatot
| Ezen a mezõn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
* 5. BP: | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
| Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Szörnyû szomjúság kínoz. (-60 életerõ.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.)
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 230 arany fejpénzt kaptál. A végletekig
kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3
kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd õrsárkány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged
magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti
megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse
II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása.
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következõ
körben tehát 608 pontot költhetsz el.
ELENIOS TÜNDÖKLÕ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegõben. A lágy szellõ elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva
felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedezõ öltözékben, kékes
fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre
veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklõ szobrát.
|
KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY)
A küklopszok egyszemû óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a
legtöbb lény már ettõl kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretû tenyereivel. A küklopsz ellen
talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütõfegyver. A
küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik õket a kincsek.
|
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtetõ látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek
közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következõ vacsoráját. A gejzíreket
elõszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyrõl feltörõ forró víz sokszor értékes kõzeteket hoz magával.
|
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretû félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész
közelrõl is mindössze egy kupac sziklának tûnnek, és aztán a következõ pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb
mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejû ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a
méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütõfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a
mérget.
|
ARKOG KÕ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhetõ kõzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgezõ
gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús
szokott lenni.
|
MIHLANIL (539. TÁRGY)
A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hõmérsékleten, egy képzett bányász által
formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belõle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép
számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belõle,
van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép a mihlanil
kibányászójával. Ha ezután ettõl a személytõl a mihlanil vagy a belõle készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem
elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilt vagy a belõle készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni
(de ha akarod, eldobhatod, de el nem rejtheted).
|
KARAKTERLAP |
Kalahan, egy kopasz, szürke szemû elf férfi vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: szakaszvezetõ (149). Ez a 339. fordulód.
Erõ: | 25 (28) | | Szint: | 23 | | Merészség: | 10/10 | | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 34 (40) | | Támadás: | 17 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | | Védekezés: | 58 | | Menekülés: | 15 % | | Életkor: | 150/150 év |
Egészség: | 35 (37) | | Életpont: | 378/318 | | Jellem: | jó (777) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (41) | | Varázspont: | 701/235 | | Pénz: | 1077 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | | Pszi pont: | 159/216 | | Halhatatlanság: | 2 % | | EFejl: | 19 |
|
Eddig összesen 1826 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2583 TP-t kaptál. Jelenleg 1085331 TP-d van. A következõ szinthez még 114669 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, sziklaskorpió, ongóliant.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 10 | | ökölvívás: | 3 | | szúrófegyverek: | 17 |
vágófegyverek: | 24 | | ütõfegyverek: | 26 | | lõfegyverek: | 28 |
dobófegyverek: | 13 | | | | | | |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 21 | | 2. nyomkövetés: | 94 | | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 12 | | 5. csapdakészítés: | 24 | | 6. csapdaészlelés: | 11 |
7. gyógyítás: | 61 | | 8. titkosírás: | 8 | | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 10 | | 11. teológia: | 46 | | 12. taumaturgia: | 42 |
13. szerencsejáték: | 15 | | 14. versengés: | 15 | | 15. harcmûvészetek: | 14 |
16. zene: | 14 | | 17. szörnyismeret: | 23 | | 18. pszi: | * 19 |
19. zárnyitás: | 2 | | 20. vadászat: | 26 | | 21. bányászat: | 21 (+1) |
22. úszás: | 10 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), õrjáratozó katona (#274), bûbájlidérc (#761) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élõholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tûzvihar (#175, 24 VP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
élõholt pozdorja (#134), puha ütés (#60) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
varázsvédelem (#34) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) |
villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) |
tisztítótûz (#44) | >> | szintszívó (#96) | | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | | villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | | védelem tûz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
2.) A Thargodan csatamezõk a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertõgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
3.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértõnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tûrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | mágusköpeny (#453) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | | mithril kesztyû (#463) |
1 | * | mithril láncing (#457) | 1 | * | Morgan sipkája (#466) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | * | szirén köpenye (#820) | 1 | * | Urgod kesztyûje (#462) | 2 | * | zangrozi csizma (#451) |
Fegyverek és lövedékek |
14 | | bumeráng (#249) | 1 | | cápaölõ tõr (#480) | 3 | | ezüstshuriken (#327) |
3 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
1 | * | Mjölborg kalapácsa (#523) | 2 | * | pengepajzs (#425) | $1 | | szöges bunkó ($8) |
14 | | szögletes kõ (#17) | 1 | | Trákin csákánya (#367) | 67 | | tüske (#22) |
$1 | | varkaudar lándzsa ($224) | $1 | | vasalt bunkó ($181) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 3 | | ezüst gyûrû (#180) | 2 | | ezüst karkötõ (#158) |
2 | | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | | halálhozó talizmán (#813) |
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
$1 | * | obszidián karkötõ ($229) | 1 | | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) |
1 | * | umbatari karkötõ (#278) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranytermõ erszény (#819) | 7 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | deus ex machina (#1) | 15 | | fáklya (#36) | 2 | | fiatalság itala (#473) |
2 | | furulya (#233) | 346 | | kaja (#2) | 3 | | kötél (#92) |
4 | | kristályfolyadék (#449) | 1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | mászókampó (#165) |
1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 4 | | sötét tekercs (#535) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | teremtés zsákja (#818) | 1 | | varázskõ (#305) |
Löttyök és porok, tartóstul |
8 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 40] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
5 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 30] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 12] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 7 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3] |
15 | | uzbány csõr (#169) | [bennük $18 csepp ugh méreg ($166), fér még: 162] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 60] |
9 | | zöld üveg (#82) | [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 176] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
4 | | acélpengõke (#231) | 22 | | álompor (#396) | 16 | | amniosz (#203) |
10 | | arkog kõ (#632) | 27 | | borkonyó bibe (#312) | 1 | | cru formázó minta (#300) |
1 | | darázsszárny (#652) | 1 | | dözmöng szív (#122) | 116 | | drótszõr (#37) |
12 | | ében toboz (#578) | 4 | | ezüstdarab (#326) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | grifftojás (#179) | $28 | | gyíkfû ($201) | 3 | | gyöngymangó (#135) |
$32 | | kaktusztüske ($114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kék orchidea (#68) |
2 | | kvazár (#244) | 8 | | lélekesszencia (#619) | 1 | | madártoll (#112) |
10 | | mákrózsa virág (#56) | 2 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | | mihlanil (#539) |
1 | | mutáns csont (#331) | $3 | | óndarab ($85) | 14 | | pirkit (#153) |
13 | | polip szívóka (#391) | 1 | | purifikátor háj (#269) | 6 | | rémplazma (#616) |
1 | | rókafarok (#124) | 4 | | rozmárfog (#1069) | 25 | | smirglilevél (#29) |
7 | | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | | Thargodan esszencia (#328) | 3 | | tükör (#43) |
9 | | vízionár szem (#102) | 1 | | xirnox szív (#213) | | | |
|
Összsúly: 207.36 kg | Megterheltség: 195% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 | | madártoll (#112) | 3 | | Thargodan esszencia (#328) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
289 | | arany (#50) | 10 | | arkog kõ (#632) | 4 | | ezüstdarab (#326) |
43 | | kaja (#2) | 1 | | kék orchidea (#68) | 10 | | mákrózsa virág (#56) |
1 | | mihlanil (#539) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár, tündöklõ szobor (#1587), albinó küklopsz
(#338), Holdfény (2317. kalandozó)
(366,64) Raia oltár, törpe bánya (#435), érclelõhely, küklopsz (#337)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), világítótorony (#156),
érclelõhely, sziklaskorpió (#339)
Kedves Gál! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.
|