Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:27' EZ A 348. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 349. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 191 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor keményen megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 386, gyógyulás: 4, összesen: -382 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 1695. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
kno 11 10 | képesség-növelés 11 |
ek 273 26 441 | t. energia kisütése: 273 26 441 |
ek 273 9 238 | t. energia kisütése: 273 9 238 |
kb 189 15 | kiveszel a bankból a 189. tárgyat (15 darabot) |
fkt 925 10 1 | felt. készítesz a 925. tárgyat (10 darabot) |
m 8 3 2 | mozogsz északra, délkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a kék rothasztó jobb oldalát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Törpe szekercével megvagdalod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 11224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 156, gyógyulás: 204, összesen: +48 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó csáprágóját. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó bal lábát. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a quwarg lázhozó jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7679 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 262, gyógyulás: 282, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [234,75] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trakatoid. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 188 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a trakatoid bűzös végtagját. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a trakatoid testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid fejét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Nunchakuval súrolod a trakatoid egyik csápját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-45 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 666, gyógyulás: 308, összesen: -358 ÉP}
(Továbbmész...) [235,75] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trakatoid közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid testét. Kritikus ütés! (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a trakatoid bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a trakatoid fejét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a trakatoid kopasz fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-63 életerő). A trakatoid összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 632, gyógyulás: 325, összesen: -307 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 2 3 8 | mozogsz keletre, délkeletre, északra |
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 183 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trakatoid egyik csápját. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a trakatoid kopasz fejét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a trakatoid testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a trakatoid fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-66 életerő). Véres nyál csordul ki a trakatoid száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
10619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 746, gyógyulás: 303, összesen: -443 ÉP}
(Továbbmész...) [237,76] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy türkiz sárhajító került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 187 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító testét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 49 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A türkiz sárhajító csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 561, gyógyulás: 320, összesen: -241 ÉP}
(Továbbmész...) [237,75] Füves síkságra érkeztél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés totemblarg került az utadba. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel többször eltalálod a tüskés totemblarg bal oldalát. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 9773 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 801, gyógyulás: 275, összesen: -526 ÉP}
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító egyik csápját. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Csápjaival a türkiz sárhajító csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 45 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a türkiz sárhajító bal oldalát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 493, gyógyulás: 322, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [235,76] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kreommat-liliomot. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trakatoid. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid nyakát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a trakatoid testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a trakatoid testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a trakatoid kopasz fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a bal karodra. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-65 életerő). A trakatoid szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1671, sebződés: 675, gyógyulás: 330, összesen: -345 ÉP}
(Továbbmész...) [234,76] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő türkiz sárhajító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a türkiz sárhajító testét. Kritikus ütés! (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. Kritikus ütés! (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító egyik csápját. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A türkiz sárhajító csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) A türkiz sárhajító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 476, gyógyulás: 0, összesen: -476 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}
im | imádkozol |
bb 260 100 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot) |
im | imádkozol |
szk 440 | keresed a 440. szörnyet |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 822. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 34 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért |
TRAKATOID (480. SZÖRNY) A trakatoidok a bo'adhun lápvidék rejtélyes ragadozói. Ha te veszed észre előbb, csupán hosszú és vékony, szanaszét dobált csápjait láthatod, melyek ismeretlen helyről tekergőznek elő az összes lehetséges irányba. Ha viszont ő vesz észre előbb, biztos, hogy kidugja fejét a bűzös sárréteg alól, majd miközben orrfacsaró támadást indít szaglóérzéked ellen, megragad csápjaival, és a föld alá rángat. Ha ez sikerül neki, már nem sok esélyed maradt a legyőzésére. Síkos, plazmaszerű bőre szinte bármilyen szúrófegyver támadásának sikerrel ellen tud állni. |
TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY) A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged. |
KITINTÜSKE (879. TÁRGY) Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul. |
RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY) A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
Erő: | 60 (85) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 59 (72) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/407 év |
Egészség: | 59 (83) | Életpont: | 1287/281 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 63 (88) | Varázspont: | 2640/6 | Pénz: | 4090 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 534/269 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/54 (+1%) | ütőfegyverek: | 42/89 (+8%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/74 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/17 | 2. nyomkövetés: | 81/28 (+4%) | 3. mászás: | 21/15 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 23/5 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/57 | 6. gyógyítás: | 30/60 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/72 (+11%) |
10. teológia: | 147/75 (+60%) | 11. taumaturgia: | 147/72 (+1033%) | 12. szerencsejáték: | 3/96 (+11%) |
13. versengés: | 19/59 (+16%) | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 16/18 |
16. szörnyismeret: | 47/40 (+34%) | 17. pszi: | 37/9 (+2%) | 18. zárnyitás: | 21/24 |
19. vadászat: | 7/38 | 20. vitalitás: | 8/14 | 21. bányászat: | 35/94 |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 25 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +38 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +41 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,10,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
istenítélet (#284) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
istenítélet (#284) | >> | hegyi óriás (#397) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
54 | arany (#50) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 9 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 9 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kitintüske (#879) | 2 | kreommat szirom (#925) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
15 | vas dobónyíl (#189) |