Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. aug. 11. 12h:35' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1528 SZÁMLA : XXXX |
go 49 | gonoszkodsz: 49 |
kf 11 94 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a 94. tárggyal |
jlk 2325 | jelszó kimondása 2325 |
A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza duzzadt orrát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza kockatestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vasércet. 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Elszántan a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A harcias morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a harcias morf fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 857 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a védelmező morf jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a védelmező morf jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
go 46 | gonoszkodsz: 46 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ököllel eltalálod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a domináns morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A domináns morf szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A domináns morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a domináns morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A domináns morf feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmával néhányszor a domináns morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [59,15] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf karmával. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az éltető morf nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éltető morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az éltető morf bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az éltető morf bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mágiamorfáló jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [60,15] Továbbra is síkságon vagy. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy szekérkaravánt veszel észre a közelben, körülötte különféle vidám hangulatú alakok szorgoskodnak. Kérdésedre, hogy kik ők, elárulják, a vándorcirkusszal van dolgod, és arra biztatnak, próbálj szerencsét valamelyik játékukon. Megköszönöd invitálásukat, de úgy döntesz, alszol még rá egyet, mielőtt bármibe is belefognál. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. Itt csata lesz.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske nyakát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a brutális morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az éltető morf karmával. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az éltető morf bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az éltető morf bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a tigroszlán megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 tigroszlán fogat. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [62,15] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Továbbmész...) [63,15] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (2 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A védelmező morf csapása csak a levegőt találja. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a védelmező morf bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A védelmező morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf jobb középső lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a domináns morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A domináns morf szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A domináns morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az éltető morf fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az éltető morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az éltető morf jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
RYUKU RÚNATEKERCS (1162. TÁRGY) A vízálló tekercstartó tartalmát csak dolgod végeztén, a tengerből kimászva van lehetőséged szemügyre venni. A lakat kinyitása - melyen helyenként már rozsdás foltokat fedezhetsz fel - nem okozhat fejtörést, hiszen elég gyatra minőség. Miután szemügyre veszed, mit rejt a tekercs belseje, egyértelművé válik, hogy a ryuku mágusok miért nem óvták jobban a rúnajelekkel vésett papírosokat: ugyanis egy kukkot sem értesz abból, ami a tekercsre van írva. De az nem lehet, hogy a kettős védelemből pont a második állítson meg, gondolod, és azonnal alternatív megoldásokon kezded törni a fejedet. Valahogy biztos elolvashatnád ezeket a sorokat, és megtudhatsz többet is a hódító ryukuk varázstudományáról. Talán olyan dolgot, ami az egész további életedre kihathat. Na de ne szaladjunk ennyire előre... A rúnatekercset, amíg nem fejted meg, mit tartalmaz, nem adhatod át másik kalandozónak. |
VÁNDORCIRKUSZ Ghalla hétköznapi életét merőben felborította az első vándorcirkusz megjelenése. Az ötlet, hogy a népet ilyen módon is szórakoztatni lehet, vidám és kreatív emberkék (plusz törpék, alakváltók, árnymanók) fejéből pattant ki, és a megvalósítás nem váratott sokáig magára. A cirkusz természetesen nem hajlandó a Sötét Földön járni, valamint túlságosan nyugatra sem megy, csak a 60-as koordinátátig. A cirkusz több kisebb-nagyobb méretű sátorból áll, mindegyikben egy, vagy több feladat megoldása vár rád, sikereid persze nem maradnak meghálálatlanul. Sajnos nem ingyenes a dolog, minden egyes belépés 20 aranyba kerül. Ennek kifizetése után bármennyi próbán részt vehetsz, ha több megmérettetésre vállalkozol, akkor is csak egyszer kell megválnod ettől az összegtől. Ezenkívül, ha a kártyázás során sikertelen vagy, további aranyat veszthetsz. A vándorcirkusz látogatásakor egy új szakértelmed, a versengés fejlődik, ebben való jártasságod a próbák során komoly segítséget jelenthet. Ezenkívül természetesen más területeken szerzett tapasztalataid is fontosak lehetnek, pl. a kaszinózás során nyert pénzösszeg mértéke nagy mértékben befolyásolhatja a kártyacsata kimenetelét. Hatféle sátor van. A céllövöldében egy szörnnyel mérkőzhetsz meg, az ötpróbán az egyes szakterületeken való jártasságodat tesztelheted, a kuruzsló eldugott sátrában egy "hozz tárgyakat" küldetést kapsz, a kártyázás során egy profi árnymanóval pókerezhetsz, a szirén labirintusában pedig egy útvesztőben oldhatsz meg feladatokat. A hatodik sátor a szellemkastély nevet viseli, ez az igazán sikeres (és bátor) kalandozók számára tartogat meglepetéseket, akik az előző öt helyszínen már bizonyították rátermettségüket. Hogyan viselkedjen karaktered, ha cirkusszal találkozik? Mindezt egyetlen feltételes parancs beállításával változtathatod. A CIR parancs paramétereként egy pozitív számot kell megadnod, amit a következőképpen számolhatsz ki: Céllövölde - 1 Ötpróba - 2 Küldetés - 4 Kártyacsata - 8 Labirintus - 16 Szellemkastély - 32 Add össze azokat a számokat, melyekben részt akarsz venni. Példa: Ha azt akarod, hogy a karaktered legközelebb az ötpróbán, a kártyázásban és a labirintusban próbálkozzon, a CIR 26 parancsot (ez a 2+8+16 -ból jött) kell kiadnod. Ha egy sátorban megkaptad már a főnyereményt, ott nem próbálkozhatsz, amíg az a tárgy nálad van. A szellemkastélyt hiába állítod be, amíg nem teljesítetted az öt alapfeladatot. A kastélyba való belépés alapfeltétele az előző helyeken nyert öt tárgy leadása. Ha a CIR parancsban megadod a szellemkastélyt is, ez automatikusan megtörténik, amint azok meglesznek. A parancs addig marad érvényben, míg egy következő CIR paranccsal felül nem írod. Minden egyes cirkuszi próbán való részvétel 10 TVP-be kerül, tehát ha mind az öt alappróbán részt veszel, az 50 TVP. Néhány megjegyzés: az egyes szakértelem és tulajdonságpróbák az adott szakértelmet ill. tulajdonságot fejlesztik. Ha leadod az öt nyereményt a CIR 32-vel, akkor a szellemkastély mellett újra csinálhatod a többi próbát, tehát a főnyeremény mellett újra összegyűjtheted a díjakat. Ha pedig annyira kitartó vagy, hogy sikerült mindhárom nagyhatalmú fődíjat összegyűjteni, a CIR 64 paranccsal beválthatod őket egy olyan varázstárgyra, amelyhez hasonlóról sem mertél még álmodni se - és a maximalisták ezután még újra összegyűjthetik az összes fődíjat és próbadíjat... |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
Erő: | 10 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 19 (29) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 15 (26) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/84 év |
Egészség: | 11 (21) | Életpont: | 373/98 | Jellem: | gonosz (13) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 19 (32) | Varázspont: | 261/25 | Pénz: | 349 arany | Kép. pont: | 16 |
Pszi pont: | 7/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 17 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) |
64,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 929 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 14 (+1) | 5. gyógyítás: | 4 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 10 | 8. teológia: | 2 | 9. pszi: | 1 |
10. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. (teljesítve) |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 53, 170. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 57, az összesen kapott pontszám: 5700. (összesen ölhető: 1086 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812 |
Összsúly: 108.24 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
29 | arany (#50) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 3 | lila morfplazma (#2448) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | pirkit (#153) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sárga morfplazma (#2447) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | vasérc (#152) |
56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|