Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 15. 9h:21' EZ A 420. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD 421. játékheted kezdete: júl. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1723 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 227. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 78. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 201. tárgyat az 1099. tárgyat a 841. tárgyat |
dd 5 258 | eldobod az 5. tárgyat a 258. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 11, gyógyulás: 92, összesen: +81 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2497 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 62, gyógyulás: 50, összesen: -12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pszi őselementál csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 3, gyógyulás: 26, összesen: +23 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 pular kristály és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 117, gyógyulás: 76, összesen: -41 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg bal oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 arany. 1192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 2, gyógyulás: 45, összesen: +43 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a Mnebolath meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2497 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 47, gyógyulás: 55, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi nyakát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a Notermanthi öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 4315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 9, gyógyulás: 52, összesen: +43 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a ryuku gólem testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a ryuku gólem testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 78, gyógyulás: 77, összesen: -1 ÉP}
hh 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
v 96 185 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,61] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 5 24 25 | mozogsz 5 24 25 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (19 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával megütöd a Hrumagurk egyik csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a Hrumagurk testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Hrumagurk elhibázza az ütést csápjával. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Hrumagurk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 76, gyógyulás: 22, összesen: -54 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó jobb lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth bal oldalát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az oglyth jobb vállát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az oglyth bal vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával eltalálod az oglyth farkát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az oglyth bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 64 életpontot sebeztél. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél.
Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 122, gyógyulás: 92, összesen: -30 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva farkát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 69 életpontot sebeztél. A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A gorath lárva nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
lm 26 10 11 | mozogsz 26 10 11 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával eltalálod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 46, gyógyulás: 26, összesen: -20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Hrumagurk testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a Hrumagurk testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2394 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 78, gyógyulás: 43, összesen: -35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos jobb lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 2337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 23, gyógyulás: 26, összesen: +3 ÉP}
hh 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
lm 8 9 13 | mozogsz 8 9 13 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth egyik csápját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth zömök testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Din cséphadarójával csak érinted az oglyth nyálkás csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 38, gyógyulás: 43, összesen: +5 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth nyálkás csápját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az oglyth zömök testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az oglyth nyálkás csápját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az oglyth száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2648 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 39, gyógyulás: 62, összesen: +23 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokosztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 14 18 19 | mozogsz 14 18 19 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 143 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány bal első lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a gorath lárva testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Nyelvét a gorath lárva feléd löki, de eredménytelenül. A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 18, gyógyulás: 54, összesen: +36 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr bal oldalát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2852 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+841 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 5, gyógyulás: 51, összesen: +46 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva farkát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a gorath lárva testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvét a gorath lárva feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 22, gyógyulás: 46, összesen: +24 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 2337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával eltalálod a Hrumagurk testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 57, gyógyulás: 26, összesen: -31 ÉP}
hh 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
lm 17 15 34 | mozogsz 17 15 34 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a gorath lárva testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 63 életpontot sebeztél. Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gorath lárva nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 11, gyógyulás: 44, összesen: +33 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 2337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 38 36 | mozogsz 38 36 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az oglyth bal első lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth fejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az oglyth bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 42, gyógyulás: 54, összesen: +12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva nyakát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a gorath lárva testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 12, gyógyulás: 46, összesen: +34 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 201. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 5 pontért |
HRUMAGURK (370. SZÖRNY) Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
OGLYTH (374. SZÖRNY) Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY) Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni. |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
Erő: | 39 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 47 (51) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 42 (48) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 34 (50) | Életpont: | 735/985 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 45 (50) | Varázspont: | 841/531 | Pénz: | 15545 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 141/112 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/8 | szúrófegyverek: | 21/0 | ütőfegyverek: | *35/100 (+4%) |
lőfegyverek: | 6/42 | dobófegyverek: | 29/87 (+14%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/13 | 2. nyomkövetés: | 69/27 (+5%) | 3. lopás: | 5/15 |
4. mászás: | 10/82 (-500%) | 5. csapdakészítés: | 23/86 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/98 |
7. gyógyítás: | 61/30 | 8. titkosírás: | 7/48 | 9. felderítés: | 26/78 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 7/77 | 11. teológia: | 70/13 (+34%) | 12. taumaturgia: | 63/60 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 2/58 | 14. versengés: | 12/71 | 15. zene: | 15/37 |
16. szörnyismeret: | 24/64 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 7/62 |
19. vadászat: | 8/33 | 20. vitalitás: | 1/53 | 21. bányászat: | 30/29 |
22. úszás: | 7/58 | 23. főzés: | 8/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 200 darabot ) |
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
nómenklatúra (#158), áeratikus hasnyák (#243), acéldarázs (#140), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | villámmágia (#227) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
hadiszerencse III (#59) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), káoszcsapás (#200), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káosz szava (#207) | >> | autentikus vámpír (#154) | káosz szava (#207) | >> | semlegesek (#989) | |
villámcsapás (#50) | >> | jók (#990) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
jégcsóva (#41) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
káoszcsapás (#200) | >> | kobudera (#8) | villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | káoszcsapás (#200) | >> | pszi elementál (#221) | |
káoszcsapás (#200) | >> | 66. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | |
villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | 12. szintű lényekre | hhaar burka II (#162) | >> | 13. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ezoterikus mardel (#184) | hhaar burka (#32) | >> | szintszívó (#96) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert! |
2.) Monolitjaim zavaró mennyiségben semmisülnek meg. Emelj öt újabb monolitot számomra! |
3.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 3157. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 153. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | bunkó (#5) | 22 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | hajító csillag (#939) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nehezék (#258) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
192 | arany (#50) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | roxati üvegszem (#443) | 1 | szent jogar (#150) |