Karakterszám: |
9855 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
35 |
Játékhét: |
35 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
770 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 6. 8h:56' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. aug. 13. |
|
E-mail!
DELONSO KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9386.)
A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 7060.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 31.* Avvocato Terrasini teljesítette a 13. küldetést, amit a templomban
kapott.
*júl. 31.* Sünkutya a "Rettentõ" szolgálatába állt egy orgling
szolga.
*aug. 1.* Thief egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*aug. 1.* Hercegnõ
csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot.
*aug. 2.* Csuhi a Pusztító pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Lendorien Drako felett.
*aug. 2.* Sünkutya
a "Rettentõ" és Jelena megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ"
gyõzött.
*aug. 5.* Avvocato Terrasini teljesítette a 14. küldetést, amit
a templomban kapott.
*aug. 5.* Avvocato Terrasini és Csuhi a Pusztító
megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*aug. 5.* Rémálom
csatában legyõzte Brutuszt.
*aug. 5.* Rogen a Kalandor teljesítette a
10. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart.
*júl. 30.* Malgias a Rém csatában legyõzte Elder Worm, the
Beastet.
*júl. 31.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Abdullah felett.
*aug. 1.* Maximilian Ûbertáp csatában legyõzte Xerxész
a Fenevadat.
*aug. 1.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Atanko felett.
*aug. 1.* Garabonciás pszionikus párviadalban legyõzte Nyafogó Nefelejcset.
*aug. 2.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó
Nefelejcs került ki gyõztesen.
*aug. 2.* Fortian pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Aranea felett.
*aug. 5.* Féreg Artis és Homály megküzdöttek
egymással, és Féreg Artis gyõzött.
*aug. 5.* Maximilian Ûbertáp és Dron
Arakis pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 389.]
be 8 131 |
meglátogatod a 8. épületet |
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején
hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény
röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy szeretnéd
elsajátítani a sz.áll.roncsolása pszi képességet. Kifizeted az oktatás
költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált kamrába az alsó szinten.
Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális térben szárnyalsz,
ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az idõt, miközben tudatotok
összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet, melynek neve sz.áll.roncsolása!
(-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz, és hagyod el az iskolát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]
var 131 1 |
131. varázslatra 1 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 369.]
kno 6 1 |
6. képességre 1 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 369.]
m 4 8 8 1221 2121 2121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,8) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 4,7) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Halk suhogást hallasz, és
egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten
hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet
végzett. Egy ízben púpos molad tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi
körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások
hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte,
hogy ha X lény napi fejadagként 3 húst kapott, és az állatokat napi 6 órán
keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 60 volt. Hasonlóan
X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp
a szaporulat 80 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 8-as fejadagnál 3 óráig
világították a milgandokkal, 82 volt a szaporulat. Talán ezek után már
te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 7 óráig
világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor
hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] No, ez így
kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 5,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]
m 4443 4343 4343 4343 4345 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) A folyosó délre visz. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 3,9) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ebbõl a csarnokból
már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [2 TVP-t használtál fel, maradt
még 357.]
(356. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban
a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj
a felszínre. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás
próba 8-as küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád
végzetes: zuhansz lefelé. Alaposan megütöd magad. (-21 életpont.) A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 347.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok
között, vajon ki van otthon? Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a
fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy
remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más
dolgod van, majd késõbb visszajössz.
(270. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nem
találsz. Akkor biztos nincs is. Átléped a küszöböt.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Aranykarmú Mandola, egy aranybarna
boru, zöld szemu, karcsú, ruganyos, csábító nõ. A Pszionicisták klánjának
gondolkodó rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, a kalmár
nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a teknõs könnyû pikkelyvértje,
fekete nadrág, suhanó csizma, a szalamandra halotti maszkja, a bérmágus
zöld köntöse, a tökéletesség csonttõre, a tárgyalás gyûrûje, khaldoran
öv. Ez az! Sikeresen elcsórtál 31 aranyat anélkül, hogy felébresztetted
volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi
kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 347.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Na végre, találtál egy
megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda.
Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Aludni látszik a lakó,
Hell Slayer, egy hatalmas, vörösbõrû, ízzó szemû,
borzalmasan rettentõ lábszagú, farkas-démon férfi. A Tudósok klánjának
tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: a gepárd kardja, bronzmedál, a sólyom nagy pajzsa,
a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, a mágus maszkja, hosszú íj, csizma,
a sólyom sárga öve, a gyõzelem malachitgyûrûje. Ez az! Sikeresen elcsórtál
17 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan
távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t
használtál fel, maradt még 342.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Hohó!
Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Semmi veszély! Azért
még mindig óvatosan, de bemész. Ping! - hallod, és mérgezett tüskék állnak
beléd. (-25 ép). Ennyit a belopakodásról!
Szertartásosan üdvözöl
Lord of Darkness, egy ápolt megjelenésû, piromád
férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A következõket látod
nála: a bérmágus malachit karkötõje, az elektromosság rövid tõre, az enyészet
kõamulettje, nagy pajzs, az elfek márványgyûrûje, az elektromosság vándorcsizmája,
ezüstmedál, a bérmágus szárnyas sisakja, az energia ónix karkötõje, az
egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, khaldoran öv, a szellemek zöld köntöse,
ében nyílpuska, az enyészet lovagi lemezpáncélja, a sav rövid tõre, a bérmágus
amulettje, ezüst nadrág. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megcélzod Lord of Darknesst a kõrisfa íjjal, és lõsz.
(2
találattal 39 sebzést okoztál.) Lord of Darkness a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Magában motyogva, Lord of Darkness
létrehoz egy csábmosolyt. Gyengülsz (-20% támadás). Hegyhengergetõ, a
johhtukul máris elõtted terem! Hegyhengergetõ, a johhtukul rád támad.
A fogaival támad.
(26 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Teljesen megbénulsz.
(-99 ügyesség.) Bûze kellemetlen számodra.
(-6 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+46 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Keresgélni kezdesz a legközelebbi
barlangok között, vajon ki van otthon? Nini, ez a barlang pont jónak tûnik.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan
körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. A kutatásod eredménytelen. Megindulsz
befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Fire Breath, egy forróvérû férfi.
A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin
bõröve, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, fogazott tõr,
kerek pajzs, halotti maszk, a káosz démoni lemezpáncélja, a titán csizmája.
A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Hangos csatakiáltással,
elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Kõrisfa íjjal meglövöd Fire Breath-t.
(2 találattal 38 sebzést
okoztál.) Fire Breath feléd mozog. Fire Breath rád veti magát. Kitátja
száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(21 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod Fire Breath-t. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t
sebeztél). Fire Breath összerogy.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+56%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+23 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Rövid túra után
lakott barlangok közé érsz. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg
az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megnyugszol, itt nincs semmi.
Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Sam Öldök, egy férfi. A Tudósok
klánjának diák rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, sisak,
szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a ragadozó sárgaréz nyaklánca,
suhanó csizma. Csendben elteszel 36 aranyat. Még mindig nem ébredt fel!
Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni!
(+6% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
pta 131 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 288.]
ho 8 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 8 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 288.]
(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben
hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába
vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki
ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön
ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban
találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt
óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól
neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres] Amikor átsuhantok rajta, úgy
érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál. Aztán máris odakint vagytok!
Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális téren, alig bírod Myrtalt
követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban
támadás ér. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled
egy tudatfaló (#55).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Delonso |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-16)16 |
(-20)7 |
Tudatfaló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-14)21 |
(-15)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+42% pszi támadás,
+42% pszi energia.) Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[ld. enc.]
- Bocsesz, ezek mindig a vortex körül ólálkodnak. Na mindegy, látom boldogultál
te is a tieddel! - mondja Myrtal. Ahogy körülnézel, lélegzetelállító látvány
tárul eléd. Egy hatalmas, örvénylõ tölcsér van elõttetek! Parányiak vagytok
hozzá képest, hogy hangyaként törpültök el mellette. Myrtal biccent.
- Ugorj!
Meg van ez õrülve? El akar téged pusztítani! Myrtal azonban
tovább biztat.
- Rajta, nézd csak meg közelebbrõl, nem olyan veszélyes,
mint amilyennek látszik!
Hitetlenkedve ugyan, de közelebb merészkedsz.
[Auraészlelés próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Elbûvölve
bámulod a kékesen csillogó, foszforeszkáló kristályokat, amelyekbõl a vortex
felépül. Apró, ezercsápú vörös lények röpködnek ki és be a kristályok között.
"Nem veszélyesek" hallod Myrtaltól. Félve közelebb mész. Egyszercsak a
vortex elkezd húzni maga felé! Kétségbeesetten próbálsz navigálni.
[IQ
próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Tudatod megacélozásával
végül sikerül meglovagolnod az áramlatokat. Besuhansz a vortex forgó kristályai
között. Egy-egy kristály is legalább tízszer akkora, mint te vagy! Az apró,
vörös lények kis sárga tágyakat cipelnek csápjaik között. Félrehúzodnak
az utadból. A mesés látványban gyönyörködve, berepülsz a vortex belsejébe.
A szívóerõt itt egyáltalán nem lehet érezni! A vortex belsejének közepén
korallra emlékeztetõ tárgy (egyáltalán, honnan érkezett a fejedbe ennek
az õsi dolognak, a korallnak a képe?) épület lebeg. Az apró vörös lények
százával nyüzsögnek körülötte. Micsoda fantasztikus látvány! Nektárként
iszod az energiát, ami átáramlik rajtad (+1 IQ.) Ekkor Myrtal terem melletted.
- Most már mennünk kell! Még egy kicsit itt idõzöl, és örökre itt maradsz!
Kábán ébredsz, amikor visszatértetek. Arról kérdezed a galetki fiút,
hogy mit is láttatok.
- Ez a witerionok lakhelye, az egyetlen asztrális
épület, amellyel valaha találkoztam. Gondolatszálakból építették fel ezek
az apró pszionikus lények. A vortex védelem a nemkívánatos behatolóktól.
Már régóta tanulmányozom õket, de még nagyon keveset tudok róluk. Késõbb
talán magammal viszlek egy újabb kirándulásra, de csak akkor, ha már felkészültebb
vagy.
Megköszönöd Myrtalnak a csodás kirándulást, és vendégül látod a
barlangodban egy kiadós vacsorára. Még sokáig beszélgettek a witerionokról.
(+1 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [25 TVP-t használtál fel, maradt
még 263.]
pta 128 128 128 128 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi
csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 99 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Ezenfelül
kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról
263 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen 456 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Delonso, egy sötét, vészjósló tekintetû férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 35. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 3.45 |
[2] IQ: |
8 / 3.40 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.45 |
[4] egészség: |
7 / 1.65 |
[5] mágia: |
5 / 1.35 |
[6] gyorsaság: |
11 / 10.27 |
[9] Méret/ép: |
58 / 49 |
Min. méret: |
51 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
56 / 56 |
Képességpont: |
8 / 10% |
Hõsi pont: |
13 (8) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
178 / 153 |
Hírnév : |
96 |
Jóllakottság: |
77% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
37 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (1) |
Torzsz. csaták: |
133 (0) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
110 (0) |
Leölt torzszülött: |
135 (0) |
Pszi csaták: |
3 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
1
(1) |
Ájulások száma: |
35 (1) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: gondolkodó (3)
Speciális
képességeid:
+2 pszi támadó és védekezõ pont, GY +5 ÉP-t gyógyít, 13%,
hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass 10 pszi gyõzelmet! 2.) Hozz két asztrálesszenciát.
3.) Érj el 10-es Mágiát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
11 (13) / 6.90 |
[16] tüskés bõr: |
1 / 0 |
[25] bûz: |
2 / 0 |
[26] lõfegyver: |
11 / 5.16 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.55 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.50 |
[48] mászás: |
4 / 1.75 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.15 |
[58] nyomkeresés: |
4 (6) / 0.30 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
6 / 0.47 |
[61] pszi energia: |
5 / 0.57 |
[62] lopás: |
4 / 1.90 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 0.75 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.25 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.20 |
|
|
a villám
kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[128] pszi csáp: |
2 / 0.20 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
1 / 0.02 |
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 30 20; VI erõ:200% ép:15%; PV 7 6; PSZ
47; L 1 154 58 52 1; HE 3; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128
128 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #9 (7. épület), #15 (9. épület),
#19 (1. épület), #50 (20. épület), #461 (28. forduló), #356 (34. forduló),
#400 (31. forduló), #229 (33. forduló), #270 (35. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
1 halotti maszk (#1091)
|
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
* |
1 Xantin bõröve
(#169) |
|
1 láncing (#1030) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a tudás bõr mellvértje
(#1946) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
Ékszerek, kincsek |
|
450 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
11 drágakõ (#2) |
|
1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) |
|
1
malachit karkötõ (#1241) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 az ellenállás
fülbevalója (#28705) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
8 kerek kõ (#11) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
2 harci fejsze (#12)
|
* |
1 a villám kardja (#23815) |
|
1 parittya (#10) |
* |
1 kõrisfa íj (#1273)
|
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 winropu moha (#22) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
1 védelem itala (#59)
|
|
3 tejfonál (#28) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
7 liánvirág (#24) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
2 mézfû (#29) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
4 mandibula (#157)
|
|
2 pirgamit (#152) |
|
7 molad púp (#16) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLESSZENCIA (154. TÁRGY)
Anyagot áthozni az asztrális térbõl kb.
olyasmi lehet, mint tárgyakat áthozni az álmodból, amikor felébredsz. Ennek
ellenére, most mégis kezedben tartasz egy furcsa, kocsonyás anyagot, amely
egy pszionikus élõlénytõl származik! A magyarázat abban rejlik, hogy az
anyagot nem te hoztad át, hanem a lény projektálta ki az anyagi síkra,
pusztulása pillanatában: ezt hívjuk asztrálesszenciának. A kocsonyás anyag
hamarosan megszilárdul, és egy darab csillogó kristályt szorongatsz a kezedben.
Értékesnek tûnik!