Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 8. 9h:15' EZ A 713. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 714. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
v 277 | elmormolod a 277. varázslatot |
a 183 5367 1 | átadod a 183. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 563 4784 1 | átadod az 563. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
hu 390 | hulladék: 390 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a drakolich bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 54, gyógyulás: 6, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [186,29] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kaqxar vigyorog kajánul. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett darázsfelhő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Biami kvazárlándzsával megbököd a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. (ld. enc.) 1462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 188, gyógyulás: 18, összesen: -170 ÉP}
(Továbbmész...) [185,30] Egy kisebb településhez érkeztél.
vtn 107 | varázslat tanulás: a 107. varázslatot |
vtn 366 | varázslat tanulás: a 366. varázslatot |
vtn 156 | varázslat tanulás: a 156. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 24 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 61, gyógyulás: 40, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [183,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
ve 181 2 | megveszed a 181. tárgyat 2 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
bb 389 3 | beraksz a bankba a 389. tárgyat (3 darabot) |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [183,30] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 17 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal súrolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 98, gyógyulás: 35, összesen: -63 ÉP}
be 256 | bemész a templomba |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 37. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 55 pontért |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
SAVHURRIKÁN (107. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A savhurrikán elmondásakor borzalmas savfelhő jön létre, amelyet létrehozása után egy nagy erejű széllökéssel ellenfeledre boríthatsz. Az örvénylő széltölcsérből közel fél percig dől ellenfeledre a gyilkos sav, míg végül a maradék is a célpont nyakába ömlik. Az okozott sebzés iszonyatos, a savtól védő varázslattal nem rendelkező ellenfél ritkán szokta túlélni. A varázslat elmondása egy xirnox szívet és 40 VP-t igényel. |
SEBEZHETŐSÉG (366. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A sebezhetőség egy meglepő koncepciójú varázslat (egyes gonosz pletykák szerint Tharr egy troll papja dolgozta ki). A harci védekező varázslatokból kiválasztva egy olyan aurát tudsz létrehozni az ellenfeled és közted, ami megnöveli a felek sebezhetőségét. A mindkettőtöket ért fizikai sebzések 20%-kal növekedni fognak, azonban - sajnos mivel te törted meg a természetben levő harmóniát -, szerencséd csökken öttel a harc időtartamára. A varázslat 50 VP-be kerül, és anyagi komponense egy csuklyavirág. |
VARÁZSPÁNCÉL (156. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igen nevetségesen hat, amikor egy varázsló vasvértben vagy kvazár páncélban csörtet harcba. Sokkal elegánsabb, ha testét mágia védi! A varázspáncél minden 2 taumaturgia szakértelmed után 1 védettséget ad, (15. szinten 8-at, 17. szinten 9-et, stb. egészen a max. 16 védettségig) de felrakásának feltétele, hogy nem viselsz páncélt (ez persze egyben azt is jelenti, hogy ha felveszel egy páncélt, a varázspáncél automatikusan megszűnik). A varázspáncél a következő fordulód elejéig tart, anyagi komponense nincs, elmondása a V 156 paranccsal történik, 15 VP-ért és 10 TVP-ért. |
Erő: | 37 (38) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 43 (45) | Életpont: | 402/292 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 49 (47) | Varázspont: | 600/117 | Pénz: | 488 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 137/172 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 30/45 (+8%) |
vágófegyverek: | 7/63 (+5%) | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 26/6 (+4%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/21 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 82/75 (+8%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 12/98 | 5. csapdakészítés: | 25/82 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/19 |
7. gyógyítás: | 58/6 | 8. titkosírás: | 5/58 | 9. felderítés: | 29/69 |
10. szörnyidomítás: | 14/72 | 11. teológia: | 39/66 (+11%) | 12. taumaturgia: | 34/70 (+9%) |
13. zene: | 25/51 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 12/1 | 15. pszi: | *19/100 |
16. vadászat: | 16/0 | 17. bányászat: | 32/58 | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 235 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10434 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
9 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | darázsszárny (#652) | 2 | ezüstdarab (#326) | 8 | madártoll (#112) | |||
4 | pirkit (#153) | 7 | spiritusz (#170) | 2 | vasalt bunkó (#181) |