Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 4. 9h:12' EZ A 717. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 718. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
a 40 5367 1 | átadod a 40. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
ff 171 181 364 | felt. fegyverváltás: 171 181 364 |
a 181 4784 1 | átadod a 181. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 25 503 | energia fejlesztése 25 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő obszidián karkötő. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó hosszú szakállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó jobb vállát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Blounther apó jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és egy xirnox szív. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 87, gyógyulás: 8, összesen: -79 ÉP}
be 650 | bemész a 650. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
ve 143 1 | megveszed a 143. tárgyat 1 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [182,-39] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő és 2 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [181,-39] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vámpírtőrrel megérinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 139, gyógyulás: 65, összesen: -74 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [179,-39] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal felnyitod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 21, gyógyulás: 17, összesen: -4 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [177,-39] Tovább barangolsz a fák között.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 36.]
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 37. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 31 pontért |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
Erő: | 37 (38) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 43 (45) | Életpont: | 400/345 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 49 (47) | Varázspont: | 600/148 | Pénz: | 461 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 137/174 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 30/48 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/67 (+4%) | ütőfegyverek: | 14/47 (+3%) | lőfegyverek: | 26/8 (+2%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/21 | 2. nyomkövetés: | 82/91 (+16%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 12/98 | 5. csapdakészítés: | 25/87 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/19 |
7. gyógyítás: | 58/6 | 8. titkosírás: | 5/58 | 9. felderítés: | 30/9 (+40%) |
10. szörnyidomítás: | 14/72 | 11. teológia: | 39/90 (+24%) | 12. taumaturgia: | 34/71 (+1%) |
13. zene: | 25/81 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 12/5 (+4%) | 15. pszi: | *19/100 |
16. vadászat: | 16/0 | 17. bányászat: | 32/58 | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 8 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 147 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | vasalt bunkó (#181) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 9 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |