35. forduló, 37. forduló, Von Rolik összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 25. 12h:03'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5400
SZÁMLA : XXXX

VON ROLIK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,20] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+245 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+1 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

kf 147 3 kézbeveszed/felveszed a 147. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

kf 157 kézbeveszed/felveszed a 157. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[97,19] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy nagy, barna sátrat pillantasz meg. Rajta sárga betűkkel a felirat: "IRMEGA GORDON JÓSDÁJA. JÖVENDŐMONDÁS, GYÓGYFÜVEK, SZERELMI MÁGIA". Vajon mi lehet odabent? (561. épület.)

(Továbbmész...) [97,18] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (566. épület.)

(Továbbmész...) [97,17] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Délre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy vark. nekromanta száll szembe veled.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy ork bérgyilász.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 947 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 madártoll. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 128 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[97,16] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [97,15] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy ork bérgyilász.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar kölyök.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 kerek kő. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [97,14] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy vadász varkaudar.

Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar kósza.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 madártoll.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 125.]

m 8 mozogsz északra
[97,13] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 zöld üveget (ld. enc.). Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 101.]

m 8 mozogsz északra
[97,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász tatu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar kósza.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar kölyök. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 91.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 10
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 88.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 2 18 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +3 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.) Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Von Rolik, egy barna, kontyos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 36. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 143 cm
IQ: 13 (18) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 324/92 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 242/6 Pénz: 10130 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 24/3 Pszi pont: 16/15
Eddig összesen 185 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 403 TP-t kaptál. Jelenleg 75 063 TP-d van. A következő szinthez még 44 937 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, epokitféreg, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/24 (+40%) szúrófegyverek: 2/55 vágófegyverek: 7/41 (+10%)
dobófegyverek: 12/63 (+52%)

97,12 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/56 (+30%) 2. nyomkövetés: 2/16 (+21%) 3. mászás: 3/9 (+14%)
4. csapdakészítés: 1/25 (+25%) 5. gyógyítás: 8/50 6. titkosírás: 1/10
7. felderítés: 1/12 8. szörnyidomítás: 1/69 9. teológia: 3/87 (+4%)
10. taumaturgia: 9/48 (+18%) 11. harcművészetek: 16/3 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 1/0 (+100%) 14. pszi: 3/63 15. vadászat: 7/33
16. bányászat: 4/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trollfa (#80) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 75 (limit: 930), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 875.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.)
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 * optiri agysisak (#315)
1 tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 9 bumeráng (#249) 2 csontszablya (#64)
17 ezüstshuriken (#327) 1 göcsörtös bunkó (#123) 2 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 13 * nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 * rövid kard (#171) 5 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk tüske (#131)
3 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * varkaudar ékkő (#2168) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
6 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
1 + hebrencs csapda (#147) 3 inváziós trófea (#2166) 34 kaja (#2)
1 kötél (#92) 8 krónika (#1725) 3 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus térkép (#2167) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
6 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 57]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 8]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 87]
3 vizestömlő (#3) [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 dorony tüdő (#212)
191 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
44 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 lajhár csont (#236)
32 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
23 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 4 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128)
6 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szulfagor agyar (#677)
2 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15)
12 varkaudar csont (#1113) 33 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 114.53 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 5 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 4 kaja (#2)
7 nyu-shuriken (#157) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csontszablya (#64) 3 gyenge méreg (#26) 1 inváziós trófea (#2166)
2 kerek kő (#19) 8 madártoll (#112) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
(97,12) vadász tatuk (#10), Tharr oltár, varkaudar kósza (#347)
(97,13) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)
(97,14) tetemember (#123), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, vadász varkaudar (#108), varkaudar kósza (#347)
(97,15) nukleáris cickány (#155), oltár, ork bérgyilász (#781), varkaudar kölyök (#685)
(97,16) piromenyét (#99), márványtorony (#175), Fairlight oltár
(97,17) szürke rinocérosz (#346), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 42. jellempróba, délre tartó szekérkaraván (#1215), vark. nekromanta (#173), ork bérgyilász (#781)
(97,18) sötét kastplom (#566), orgyilkos (#131)
(97,19) útonálló (#130), jósda (#561)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)

Üzenet küldése a karakternek